امیرحسین ثابتی کیست؟ (بیوگرافی مجری تلویزیون)

آیا می‌دانید امیرحسین ثابتی کیست؟ او در سال ۱۳۶۷ در شهر تهران به دنیا آمد. وی تجربه تحصیل در حوزه لیسانس علوم سیاسی تا فوق‌لیسانس و دکترا به مدت پانزده سال به خود اختصاص داده. مجری برنامه جهان‌آرا و یکی از اساتید دانشگاه شریف است.

بیوگرافی و سوابق امیرحسین ثابتی
امیرحسین ثابتی ۳۵ساله، عضو جبهه پایداری و یکی از اشخاص نزدیک به سعید جلیلی محسوب می‌شود. او از ماه شهریور سال ۱۴۰۲ به‌عنوان استاد دانشگاه شریف منصوب شد و در این دانشگاه قصد دارد به دانشجویان درس انقلاب اسلامی را تدریس نماید.

تجربة اجرایی امیرحسین ثابتی در برنامه گام دوم در تلویزیون است و همچنین در کارنامه‌اش، اجرای برنامه‌های آنلاین به نام رودررو نیز دیده می‌شود.جوان ایرانی (irjavan.com)

امیرحسین ثابتی در گذشته به‌عنوان دبیر سیاسی جبهه بسیج دانشگاه تهران فعالیت داشته و همچنین به‌عنوان مجری در صداوسیما مشغول به کار است.

معروفیت بیشتر او به دلیل مجری برنامه جهان‌آرا در شبکه افق است. وی تابه‌حال بیش از ۱۵ سال در زمینة سیاسی فعالیت داشته و جزو مجریانی است که به دلیل نزدیکی به سعید جلیلی، جنبه‌های جنجالی زیادی دارد.

امیرحسین ثابتی به‌عنوان یک مجری توانسته است در طول دوره‌های انتخابات با نامزدهای مختلف ریاست‌جمهوری مصاحبه و گفتگو نماید.

امیرحسین ثابتی کیست؟ (بیوگرافی مجری تلویزیون)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.