7 عوارض قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی


قرص های اختلال نعوظ یا قرص افزایش سایز مردان نوعی مکمل برای افزایش میل جنسی، بهبود عملکرد جنسی و رسیدن به نعوظ کامل هستند. طبق گفته سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA)، اکثر قرص های تقویت کننده مردانه دارای عوارض جانبی هستند.

آیا قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی واقعاً مؤثر هستند؟

این داروها معمولاً از گیاهان گرفته می شوند و معمولاً از ترکیب چند مکمل گیاهی ساخته می شوند. برخی از تولیدکنندگان ادعا می کنند که این محصولات می توانند اندازه آلت تناسلی را افزایش دهند یا مشکلات سلامتی مرتبط با عملکرد جنسی مانند اختلال نعوظ و کاهش میل جنسی را درمان کنند. تاکنون اثبات نشده است که داروهای مقوی جنسی به اندازه داروهای تجویزی مفید باشند.

این داروها می توانند به عنوان دارونما عمل کنند، به این معنی که فرد ممکن است متوجه افزایش میل جنسی شود زیرا احساس می کند که درمان را دریافت کرده است. از آنجایی که قرص های اختلال نعوظ داروهای مورد تایید نیستند، ایمنی و اثربخشی آنها مانند داروهای قانونی تایید نشده است.

7 عوارض کیسه قرص پانیس

با توجه به انجمن غذا و دارو (FDA)، تمام داروهای اختلال نعوظ و بزرگ کردن آلت تناسلی بدون نسخه دارای عوارض جانبی هستند. موارد زیر را در نظر بگیرید:

1_ سردرد

این به دلیل تغییر ناگهانی در جریان خون تولید شده توسط سطوح بالای اسید نیتریک ایجاد می شود.

اگر قرص های تقویت کننده مردانه باعث سردرد می شوند، با پزشک خود در مورد راه حل ها و جایگزین ها صحبت کنید.

2_بدن درد

هنگام مصرف این داروها ممکن است درد در عضلات بدن ایجاد شود.

برخی از افراد ممکن است کمردرد مداوم داشته باشند.

3. می تواند دستگاه گوارش را ناراحت کند.

سوء هاضمه و اسهال شایع ترین علائم هستند.

برای کاهش درد معده رژیم غذایی خود را تغییر دهید.

اگر تغییرات رژیم غذایی کمکی نکرد، برای درمان مناسب با پزشک خود مشورت کنید

4. سرگیجه

برخی از قرص ها می توانند فشار خون را کاهش دهند و باعث سرگیجه شوند.

حتی سرگیجه خفیف می تواند در طول فعالیت های روزانه اختلال ایجاد کند.

سرگیجه ناشی از مصرف این دارو گاهی اوقات منجر به غش می شود که می تواند یک خطر جدی برای سلامتی باشد.

اگر بیمار هنگام مصرف قرص های تقویت کننده مردانه دچار سرگیجه شود. شما باید به پزشک خود اطلاع دهید.

5. مشکلات بینایی

قرص های بینایی مردانه می توانند بینایی را تحت تاثیر قرار دهند. این قرص ها می توانند باعث تغییر در دید و تاری دید شوند.

در صورت داشتن اختلالات بینایی یا شبکیه، مصرف این دارو توصیه نمی شود.

از دست دادن کامل بینایی یا مشکلات بینایی مداوم نشانه‌های مشکل جدی‌تر در هنگام مصرف این قرص است. اگر فردی این علائم را داشت، باید به دنبال مراقبت های اورژانسی باشد.

6. تشنج

گرگرفتگی دوره های کوتاهی از پوست داغ و قرمز است. گرگرفتگی معمولا از صورت شروع می شود و به سایر قسمت های بدن سرایت می کند. گرگرفتگی می تواند خفیف یا شدید باشد و باعث ایجاد بثورات یا لکه هایی روی پوست شود. اگرچه این وضعیت آزاردهنده است، اما به ندرت خطرناک است. علائم ممکن است پس از خوردن غذای گرم یا تند، نوشیدن الکل یا پیاده روی در هوای گرم بدتر شود.

7. گرفتگی بینی و آبریزش بینی

احتقان بینی همراه با آبریزش بینی یکی از عوارض جانبی رایج داروهای اختلال عملکرد جنسی است. این عوارض معمولا خود به خود از بین می روند. در صورت تداوم این علائم با پزشک مشورت کنید. برای خرید اینترنتی دارو با ما تماس بگیرید.


3 عارضه جانبی غیرمعمول اما جدی قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی

عوارض جانبی جزئی هنگام استفاده از قرص های تقویت کننده مردانه رایج است. با این حال، برخی از عوارض جانبی کمتر شایع هستند اما می توانند شدید باشند. این مشکلات شامل موارد زیر است:

پریاپیسم (نعوظ که بیش از 4 ساعت طول می کشد)

تغییرات ناگهانی در شنوایی

از دست دادن شدید بینایی

اگر فردی هر یک از این عوارض جانبی را تجربه کرد، باید فوراً با پزشک خود تماس بگیرد. برخی افراد بیشتر از دیگران مستعد ابتلا به این عوارض هستند. این عوارض جانبی ممکن است مربوط به سایر مشکلات پزشکی یا داروها باشد. اگر فرد نتواند این داروها را تحمل کند، پزشک ممکن است جراحی یا پمپ وکیوم را به عنوان جایگزین تجویز کند.

قرص های تقویت کننده مردانه با تجویز پزشک

افرادی که از اختلال نعوظ رنج می برند ممکن است از مراجعه به پزشک برای معاینه خودداری کنند. اختلال عملکرد جنسی را می توان با داروی مناسب از بین برد. این داروها برای افزایش قدرت و عملکرد جنسی استفاده می شوند.

پس از بررسی وضعیت جسمی و روحی شما، متخصص اورولوژی تصمیم به تجویز داروهای تایید شده می گیرد. 3 دلیل که پزشکان قرص های تقویت کننده مردانه را توصیه می کنند:

یکی از پیامدهای منفی اختلال عملکرد جنسی، از دست دادن اعتماد به نفس است.

این وضعیت می تواند با فقدان میل یا اجتناب از رابطه جنسی شروع شود زیرا فرد از نداشتن شدت جنسی مانند قبل شرم دارد.

انزال زودرس می تواند برای هر دو شریک جنسی ناراحت کننده باشد. اگر این بیماری درمان نشود، عزت نفس پایین فرد بر زندگی جنسی، اجتماعی و حرفه ای او تأثیر می گذارد.

در بدترین موارد، برخی از افراد ممکن است علاقه خود را به زندگی از دست بدهند، از دوست یابی اجتناب کنند و بهره وری را در محل کار از دست بدهند.

قرص های تقویت کننده مردانه می توانند عملکرد جنسی را بهبود بخشند. این داروها ریشه مشکل را پیدا کرده و در نتیجه عزت نفس از دست رفته فرد باز می گردد.

تستوسترون حفظ کیفیت و ویژگی های مردانه را تضمین می کند. این ویژگی ها برای سلامت کلی فرد بسیار مهم هستند.

از آنجایی که داروهای اختلال نعوظ باعث افزایش سطح تستوسترون می شوند، بدن بهتر می تواند استرس را تحمل کند.

این قرص به افزایش توده عضلانی و کاهش ذخیره چربی در بدن کمک می کند

بهترین  داروی تقویت نعوظچیست؟

از آنجایی که قرص‌های اختلال نعوظ تایید نشده‌اند، نمی‌توان گفت کدام یک بهترین است. با این حال، برخی از آنها خطرناک تر از دیگران هستند. اگر فردی تصمیم به مصرف قرص های تقویت کننده جنسی دارد، باید آنها را از فروشنده معتبر تهیه کند.

اگر فردی بخواهد مشکل جنسی خاصی مانند انزال زودرس یا اختلال نعوظ را درمان کند، داروهای تجویزی بهترین راه حل هستند. افراد ممکن است بخواهند اختلال نعوظ خود را بدون مشورت با پزشک درمان کنند. آنها می توانند داروهای اختلال نعوظ را بدون نسخه دریافت کنند. بنابراین باید خطر عوارض را نیز بپذیرند. موارد زیر نمونه هایی از داروها هستند:

سیلدنافیل

تادالافیل

واردنافیل

رنگین کمان

کرم بی حس کننده موضعی با لیدوکائین و پریلوکائین

چه داروهایی می توانند جایگزین داروهای تقویت جنسی شوند؟

اضطراب و استرس می تواند تأثیر زیادی بر زندگی جنسی شما داشته باشد. صحبت با یک درمانگر یا مشاور می تواند به شما در کشف مسائل و مقابله با برخی از عوامل استرس زا کمک کند. چندین متغیر می تواند بر زندگی جنسی شما تأثیر بگذارد.

علل فیزیکی باید بررسی شود و هر گونه نشانه ای از مشکلات روانی باید توسط پزشک رد شود. مشکلات زناشویی می تواند باعث ایجاد مشکلات جنسی شود و باید با شریک جنسی صحبت شود. مشاوره با پزشک و درمانگر می تواند به شما در شناسایی منشا مشکلات و یافتن راهی برای بهبود رابطه کمک کند.

v       

تاوانکس 500 یکی از داروهای آنتی‌بیوتیک است که از گروه کینولون‌ها می‌باشد و ماده فعال آن سیپروفلوکساسین است. این دارو به عنوان یک مهارکننده DNA گیاهی عمل کرده و با اثرگذاری بر ترکیبات ضروری برای رشد و تکثیر باکتری‌ها، باعث مهار تقسیم سلولی آنها می‌شود. با توجه به اینکه تاوانکس 500 به عنوان یک آنتی‌بیوتیک بسیار قوی شناخته شده است، اما مصرف آن همراه با برخی عوارض جانبی نیز همراه است.

 

یکی از عوارض تاوانکس 500 ممکن است شامل مشکلات گوارشی مانند تهوع، استفراغ، دل درد و اختلالات در معده باشد. علاوه بر این، برخی از افراد ممکن است به علت مصرف این دارو با مشکلات عصبی مانند سردرد، اضطراب و اختلالات خواب روبرو شوند. لذا، در صورت مشاهده هرگونه علائم ناراحت‌کننده یا ناخوشایند در طول مصرف تاوانکس 500، بهتر است به پزشک خود مراجعه کرده و اطلاعات کامل در مورد وضعیت سلامت خود را با او به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.