بهترين هتل هاي دبي كدامند؟

دبي به عروس خاورميانه معروف است. يكي از شهرهاي امارات متحده عربي است كه در 50 سال گذشته دستخوش تغييرات اساسي شده است.اين تغييرات باعث شده دبي سالانه پذيراي ميليون ها مسافر از سراسر جهان باشد. وقتي به دبي سفر مي كنيد ساختمان‌هاي خارق‌العاده‌اي مانند برج خليفه، سواحل زيبا و صحراهاي بكر را خواهيد ديد كه در هيچ كجاي دنيا نخواهيد يافت. توجه به نكات اصلي قبل از سفر به دبي يكي از مهم ترين نكاتي است كه بايد بدانيد. در زير سعي خواهيم كرد آنها را به تفصيل در نظر بگيريم.


آب و هواي دبي در فصول مختلف

توجه به آب و هوا يكي از نكات مهم قبل از سفر به دبي است; اين شهر در زير خط استوا قرار دارد و ميزان بارندگي سالانه آن بسيار كم است. در نتيجه هواي اين شهر بيشتر گرم و خشك است و براي كساني كه در مناطق خنك و كوهستاني زندگي مي كنند اين هوا كسل كننده است و رطوبت زياد باعث تعريق مداوم مي شود. در نتيجه، هوا در بهار و اواسط تابستان به شدت گرم و غيرقابل تحمل خواهد بود و ميانگين دماي آن حدود 48 درجه سانتيگراد خواهد بود.

بهترين زمان براي سفر به دبي از نوامبر تا فوريه، از نوامبر تا پايان بهمن است، هوا در اين ماه ها 20-27 درجه سانتيگراد است و مي توانيد در سواحل زيبا و جذاب دبي شنا كنيد.

آب و هواي دبي بر اساس فصل



مدت زمان پرواز تهران به دبي چقدر است؟

نكته مهم ديگر قبل از سفر به دبي دانستن زمان پرواز است. مدت زمان پرواز از تهران به دبي 2 ساعت و 20 دقيقه است.


بهترين هتل هاي دبي كدامند؟

هتل هاي زيادي در دبي وجود دارد كه رزرو هتل يكي از نكات مهم قبل از سفر به دبي است. اين شهر مدرن تعدادي از بهترين هتل هاي جهان را براي اقامت مسافران دارد كه در زير لوكس ترين هتل هاي اين شهر را معرفي مي كنيم.



هتل برج هاي جميرا امارات

هتل جميرا در ليست هتل هاي 5 ستاره دبي قرار دارد. اين هتل داراي 400 اتاق و امكاناتي مانند تلويزيون ماهواره اي، صرافي، باشگاه ورزشي، رستوران هاي بين المللي خوب است. علاوه بر اين، هتل جميرا خدمات شاتل رايگان به دبي مال، مركز شهر دبي و غيره دارد.

Endereço: امارات، جاده شيخ زايد، برج هاي امارات



هتل در رافلز

هتل لاكچري رافلز يك هتل 5 ستاره با 252 اتاق است، مركز خريد وافي دبي نزديك به هتل و 15 دقيقه تا فرودگاه دبي فاصله دارد. هتل رافلز خدماتي مانند سونا، جكوزي، استخر روباز، وعده هاي غذايي ويژه، خدمات نگهداري از كودكان و سرويس اتاق VIP را ارائه مي دهد.

اندرزو: دبي، بر دبي، مركز خريد وافي، جاده شيخ رشيد



هتل تاج دبي

هتل تاج يكي از بهترين هتل هاي 5 ستاره دبي است كه در قلب ديره واقع شده است. اين هتل 296 اتاق دارد كه هر اتاق منظره زيبايي از شهر را ارائه مي دهد. هتل تاج داراي چندين رستوران است كه غذاهاي هندي، انگليسي، بين المللي، مديترانه اي، آسيايي و عربي سرو مي كنند.

آدرس: دبي، مركز شهر برج خليفه



هتل برج العرب جميرا

هتل برج العرب جميرا چشم اندازي بي نظير به خليج فارس دارد. اين هتل 7 ستاره داراي 202 اتاق در 27 طبقه است و از امكانات آن مي توان به 9 رستوران با انواع غذاهاي بين المللي اشاره كرد.

آدرس: خيابان جميرا، دبي، امارات متحده عربي



هتل پارك حيات دبي

هتل پارك حيات يكي از هتل هاي 5 ستاره شهر مدرن و منحصربفرد دوبي است كه داراي 225 اتاق است و تا فرودگاه بين المللي دبي 2 كيلومتر، تا مركز خريد دبي مال و برج خليفه 15 دقيقه با ماشين و حدود 30 دقيقه با دبي فاصله دارد. سواحل با ماشين هايي كه دارد; همچنين امكاناتي كه در اين هتل براي گردشگران فراهم شده است، تجربه خوبي را براي سفر به دبي به شما مي دهد.

آدرس: دبي، قايق بادباني و باشگاه گلف



هتل مينا اسلم

هتل مينا السلام يكي از هتل هاي 5 ستاره دبي مي باشد. اين هتل داراي 292 اتاق با منظره دريا و خليج است، بنابراين تامل در آب در شهر كويري دبي تضادي هيجان انگيز و منحصر به فرد ايجاد مي كند و اتاق هاي ويژه اي براي افراد داراي معلوليت و افراد مسن در نظر گرفته شده است.

آدرس: جاده جميرا، دبي، امارات متحده عربي



نااميدي

در اين مقاله سعي كرده ايم قبل از سفر به دبي تمامي نكات مهم را براي تجربه يك سفر خاطره انگيز توضيح دهيم اگر در طول مدت اقامت خود در دبي به خودرو نياز داريد، مي توانيد از خدمات اجاره خودرو شركت مستقر و خوشنام سادات رنتالز استفاده كنيد. اگر از خدمات كرايه ماشين در دبي استفاده كنيد، در هزينه و زمان خود صرفه جويي خواهيد كرد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.