10 كاري كه قبل از كاشت مو بايد انجام دهيد



تصميم كاشت مو براي درمان طاسي يك تصميم مهم و حياتي است. قبل از كاشت مو يا ترميم كه به اشتباه كاشت موي مصنوعي نيز ناميده مي شود، فرد بايد خود را آماده كند زيرا كاشت مو بسيار حساس است و در صورت عدم انجام صحيح و با روش هاي مرسوم و غير اختصاصي مي باشد. مي تواند باعث ريزش مجدد مو شود و همچنين تاثير بدي بر روحيه آن فرد داشته باشد.

ممكن است با آگهي هر موسسه يا كلينيك كاشت مو برخورد كنيد كه بگويد بيش از 16000 تار مو كاشته شده است يا ادعا مي كند موهاي شما به اندازه سالهاي نوجواني يا حتي بيشتر از قبل از ريزش مو ضخيم خواهد شد. كه البته درست نيست، فقط تبليغ براي جذب مشتري است. زيرا از روش هاي مرسوم و سنتي كه توسط افراد تجربي و غيرپزشكي انجام مي شود نتيجه خوبي نمي بينيم.

بنابراين تنها روشي كه در حال حاضر در آمريكا و اروپا به روزترين است و ركورد بيشترين تراكم و بهترين روش كاشت مو را به خود اختصاص داده است روش كاشت مو SUT است كه مخترع و تنها متخصص است. در ورزش در ايران، كلينيك تخصصي سينا (رنسانس)، در اين تكنيك در صورت داشتن بانك موي مناسب مي توان تا 14000 تار مو را در يك جلسه كاشت كرد.

در هر صورت بايد از توليد مو و نتايج آن مطمئن بود، بازگرداندن 100 درصد موهاي از دست رفته و قوي در دوران كودكي غيرممكن است، اما اگر روش نصب و كلينيك مورد نظر شما به درستي انتخاب شود، بين 70. و 90 درصد موها از بين خواهند رفت. همانطور كه چندين بار در مقالات ديگر ذكر شد، حذف موهاي زائد شامل برداشتن ريشه هاي مو از قسمت هايي از بدن (معمولاً از پشت سر كه در آن موهاي كمتري وجود دارد) و انتقال آنها به مناطق داراي مو است. آنها سزاوار آن هستند.

در كلينيك كاشت مو در تهران، پزشك فرد را معاينه مي كند و پس از معاينه يا معاينه اوليه، علت ريزش موي ابرو يا سر را ارزيابي مي كند و بهترين راه براي غلبه بر اين مشكل - كه معمولاً كاشت مو است - را پيشنهاد مي كند. اما قبل از كاشت مو و درمان طاسي، داوطلبان بايد اقدامات خاصي را براي آماده سازي بدن و پوست سر انجام دهند. به اين ترتيب كاشت مو بهتر عمل مي كند و مشكلي در حين و بعد از اين عمل براي فرد ايجاد نمي شود. با اين حال، در اينجا ده نكته وجود دارد كه بايد قبل از كاشت مو در نظر بگيريد. توجه به اين نكات تاثير زيادي در نتيجه نهايي خواهد داشت و سلامت و رضايت شما را حفظ مي كند.



1. بررسي كنيد كه آيا نياز به كاشت مو داريد؟

اينكه آيا واقعاً به كاشت مو نياز داريد يا خير، سوالي است كه به پزشك و متخصص كاشت مو بستگي دارد. كاشت مو معمولا براي اكثر افرادي كه از نازك شدن مو يا طاسي رنج مي برند تجويز مي شود و SUT جديدترين و بهترين روش كاشت مو است. در صورتي كه فرد موي كافي داشته باشد و ريزش مو خيلي بد نباشد يا سن وي مناسب باشد مي توان از روش هايي مانند پي آر پي مو يا مزوتراپي استفاده كرد. بايد پزشك باشد نه انسان.



2. علت ريزش مو را دريابيد:

دلايل زيادي براي ريزش مو وجود دارد، اما براي بسياري از مردان، علت ريزش مو و طاسي، ارثي يا رژيم غذايي نامناسب، استرس و استرس روحي بر روي آنهاست. بنابراين، در اين زمينه، فرد بايد با نظر پزشك، مسائل حياتي و مهم در اين زمينه را در نظر بگيرد.



3. در نظر گرفتن سن مناسب براي كاشت مو:

وضعيت كاشت مو سن خاص خود را دارد و معمولا در سنين زير 23 سال اين روش توصيه نمي شود و اغلب انجام نمي شود. يكي ديگر از مسائل مربوط به سن كانديداي كاشت مو، تاثير آن بر طراحي موهاي كاشته شده است. اين امكان وجود دارد كه افراد مسن بعد از جراحي همچنان در قسمت هاي ديگر سر دچار ريزش مو شوند، اگرچه اين مشكل معمولا كمتر اتفاق مي افتد، اما در هر صورت متخصصان كاشت مو بايد اين موضوع مهم را در طراحي نوع موي كاشت مد نظر قرار دهند. . بايد در نظر گرفته شود.



4. جايگزين هاي كاشت مو:

روش هاي درمان ريزش مو از طريق كاشت موي مصنوعي يا روش HRT و استفاده از پكيج تقويت مو PRP، مزوتراپي، ويتامين تراپي و ليزر درماني مي باشد. توجه داشته باشيد كه استفاده از داروهايي مانند ماينوكسيديل به هيچ وجه توصيه نمي شود. كلمه اين است كه پس از قطع مصرف اين دارو، ريزش مو دوباره شروع مي شود. بنابراين، نظر متخصص و اينكه چه درماني براي ريزش مو و طاسي فعلي شما بهترين است، مهم است.



5. تحقيق در مورد هزينه كاشت مو:

بسياري از داوطلبان در حال تحقيق در مورد قيمت كاشت مو هستند و برخي از آنها متاسفانه فقط به دنبال مكاني هستند كه بتوانند با كمترين قيمت كاشت مو Sut (يا روش ها و تكنيك هاي ديگر) از اين خدمات استفاده كنند. اگر بايد در نظر داشته باشيد كه براي كاشت مو، تعداد زيادي از پرسنل آن كلينيك شامل تكنسين ها و پرستاران، گاهي بيش از 10 نفر، روي سر آن فرد كار مي كنند تا عمل كاشت مو به بهترين شكل انجام شود. راه ممكن مكان علاوه بر اين، تجهيزات و وسايل مورد استفاده در فرآيند كاشت مو و همچنين هزينه هاي جانبي آنها را به اين ليست اضافه كنيد. اكنون متوجه خواهيد شد كه چرا چنين جراحي هايي در بهترين مركز كاشت مو ارزان نيستند. اما در عوض، نتايج ماندگار و ماندگار آنها در دراز مدت قطعا ارزش آن را دارد و شما و ساير افراد مراجعه كننده به آن كلينيك و متخصص را راضي نگه مي دارد.



6. تحقيق در مورد سطح دانش و تجربه تيم پزشكي و درمان كاشت مو:

موفقيت عمل تا حد زيادي به تجربه و تخصص تيم جراحان كاشت مو بستگي دارد. مسائل مختلفي در اين زمينه حائز اهميت است، از جمله ميزان راحتي بيماران و دستورالعمل هاي دقيقي كه قبل يا بعد از درمان مو به آنها داده مي شود، نحوه جداسازي مصنوعات از مو و بهترين روش تزريق آنها. در اين زمينه مهم است



7. دقت در انتخاب بهترين روش كاشت مو:

تكنيك‌هاي كاشت مو كه براي درمان طاسي يا توقف ريزش مو استفاده مي‌شوند، مهم هستند. در گذشته از روش هايي مانند كاشت مو FUT و كاشت مو به روش FIT استفاده مي شد كه تنها تفاوت در نوع پيوند مو از ناحيه اهدا كننده (معمولاً پشت سر) بود. اين تكنيك ها در حال حاضر منسوخ شده اند و هر يك از آنها عوارض زيادي پس از جراحي دارد كه از جمله آنها مي توان به نياز به استراحت طولاني مدت، خونريزي، جاي زخم و بخيه، تورم و بانداژ طولاني، ويزيت هاي مكرر و ناتواني در شستشوي چند روزه مو و ... اشاره كرد. . در حال حاضر بهترين روش هاي كاشت مو SUT و FUE هستند و جديدترين روش هاي كاشت مو در دنيا محسوب مي شوند كه به صورت انحصاري و براي اولين بار توسط كلينيك مو سينا (رنسانس) به ايران معرفي شدند.



8. از عوارض بعد از عمل و خطر كاشت مو آگاه باشيد:

به طور كلي كاشت مو به روش SUT يك روش اثبات شده است، ميزان موفقيت آن نزديك به 100 درصد است، بر خلاف برخي از روش هاي قديمي كه نام برديم، خطرناك نيستند و خوشبختانه هيچ عارضه اي هم ندارند. و داوطلباني كه از اين روش براي ترميم موهاي از دست رفته خود استفاده كردند، همگي راضي بودند و پس از كاشت مو به سر كار بازگشتند.

اما اگر قصد استفاده از روش هاي ديگر كاشت مو مانند FUT و FIT را داريد، بايد از تمام مشكلات و خطرات بعد از جراحي آگاه باشيد. برخي از عوارض كاشت مو موقتي هستند، مانند: تورم، سردرد، سوزش و غيره، در حالي كه برخي ديگر مي توانند دائمي باشند، مانند يك خط اسكار برجاي مانده از روش كاشت مو FUT. اما آگاهي از تمامي جوانب و مشاوره با كارشناسان كلينيك سينا مي تواند دانش شما را تا حد زيادي افزايش دهد و در تصميم گيري شما را ياري دهد.

 

9. چقدر بعد از جراحي مي دانيم كه مي توانيم به سر كار برگرديم؟

اينكه بدانيد بعد از كاشت مو چقدر بايد استراحت كنيد و مراقبت هاي بعد از كاشت مو چيست، يكي از سوالات مهمي است كه بايد قبل از جراحي از پزشك خود بپرسيد. در گذشته فرد نياز به چند روز استراحت داشت اما در حال حاضر با روش SUT ديگر نيازي به استراحت طولاني مدت نيست و فردي كه موهاي سرش را اصلاح كرده است مي تواند به سر كار يا تحصيل برگردد. روز بعد از كوتاه كردن مو


10. درصد موفقيت كاشت مو چقدر است؟

در مورد داوطلباني كه براي درمان توجه تحت اين روش كاشت مو در اين كلينيك قرار گرفتند، 98 درصد از آنها گرافت هاي كاشته شده به خوبي رشد كردند و جايگزين موهاي از دست رفته و برداشته شدند. زيرا مدتي پس از كاشت مو به راحتي و بدون هيچ تاثيري، اين موها به طور طبيعي رشد مي كنند و تا پايان عمر باقي مي مانند و افراد احساس بسيار خوبي نسبت به آن دارند. دانستن ميزان موفقيت كاشت مو مي تواند استرس شما را كاهش دهد و تصميم شما را آسان تر كند.


منبع مقاله: https://cliniczibayi.com/كاشت-مو/ليست-كلينيك-هاي-كاشت-مو-در-شيراز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.