خريد تجهيزات استخر از پايا شوران



تجهيزات استخر چيست؟ آيا اطلاعات كافي و مناسب داريد؟ تا پايان اين مقاله با ما همراه باشيد تا اطلاعات ضروري را در مورد تجهيزات استخر و مهم ترين انواع آن به دست آوريم.

استخر يك توده آبي فعال است كه حاوي مقدار زيادي آب است و براي مصارف مختلفي مانند: شنا و ورزش، محوطه سازي، ورزش و سرگرمي و ... استفاده مي شود. در واقع از ديرباز استخرهايي در نقاط مختلف كشور ما و ساير كشورهاي دنيا ساخته شده است، اما اخيراً از تجهيزاتي در استخر استفاده مي شود كه استفاده از اين مواد را به محيطي مناسب براي استفاده تبديل مي كند. چيزها استخر شنا.

به اين وسايل تجهيزات استخر مي گويند كه انواع مختلفي دارند و هر كدام براي كار خاصي استفاده مي شوند. برخي از تجهيزات استخر را مي توان براي انواع استخرها استفاده كرد، اما برخي ديگر را فقط مي توان براي يك نوع استخر عمومي، خانگي، پرورش ماهي يا صنعتي استفاده كرد.


تجهيزات استخر چيست؟

تجهيزات و مواد استخر معمولاً به انواع تجهيزات و تجهيزاتي گفته مي شود كه از آنها براي تصفيه آب، تصفيه آب استخر، ضد عفوني آب، گرمايش آب استخر و غيره استفاده مي كنند. تمامي اين دستگاه ها براي مصارف مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرند و گستره وسيعي دارند كه در ادامه به برخي از آنها اشاره مي كنيم.



انواع اصلي تجهيزات استخر

از ميان انواع تجهيزات استخري كه براي بهبود وضعيت استفاده مي شود، فيلتر شني، پمپ استخر و كلرزن استخر از مهم ترين تجهيزات تصفيه آب هستند كه هر يك از آنها:


فيلتر شني

فيلتر شني دستگاه تصفيه آب استخر مخزني است كه در مسير آب ورودي به استخر قرار مي گيرد و ذرات معلق را از آب جدا مي كند تا آب خروجي از فيلتر شني در نهايت به صورت تصفيه شده وارد استخر شود. و حالت تميز.. استفاده از اين نوع فيلتر باعث حذف شن و ساير ذرات درشت آب مي شود و آب را در وضعيت بسيار بهتري قرار مي دهد.

لازم به ذكر است كه فيلترهاي شني استخر در مقايسه با چندين نوع ديگر از تجهيزات استخر از نظر اندازه و حجم بزرگتر بوده و فضاي بيشتري را اشغال مي كنند. اين ابزار براي استفاده در انواع حوضچه هاي باز و بسته جهت بهبود بهداشت آب و جلوگيري از سرايت انواع بيماري ها به انسان توصيه مي شود.

طراحي فيلتر شني سرويس بهداشتي همانند شير ورودي و شير خروجي است و نازل ها با شن و ابريشم و ذرات مختلف آب پر شده است.

 

پمپ استخر

پمپ استخر كه به عنوان پمپ فيلتر استخر نيز شناخته مي شود، يكي از مهم ترين تجهيزات استخري است كه مي توانيد براي تميز كردن آب استخر خود از آن استفاده كنيد. علاوه بر اين پمپ فشار آب استخر را تحت كنترل نگه مي‌دارد، زيرا امروزه برخي از انواع استخرهايي كه براي مصارف مختلف ساخته مي‌شوند داراي آب روان هستند و آب موجود در آن‌ها هميشه مانند رودخانه در جريان است و اين جريان آب به عنوان فيلتري در نظر گرفته مي‌شود. آب را از فيلتر عبور مي دهد تا آب استخر را تميز كند و ذرات و ناخالصي ها را از بين ببرد. راه حل؛ جدا از جريان آب ايجاد شده توسط پمپ استخر، به دلايل ديگري نيز در جكوزي و استخر ضروري است و به همين دليل است كه امروزه اكثر استخرها مجهز به پمپ هاي مدرن استخر هستند. به عنوان مثال: گرمايش آب جكوزي يا شبيه سازي امواج دريا در استخر از طريق اين پمپ ها انجام مي شود.

طراحي پمپ فيلتر استخر جديد به اين صورت است كه صافي و پمپ كاملاً يكپارچه بوده و عملكرد پمپ استخر از استاندارد و كيفيت بالايي برخوردار است.



كلرزني استخرهاي شنا

همانطور كه از نام آن پيداست از كلرزني استخر براي كلرزني استخرها استفاده مي شود و يكي از مهم ترين و ضروري ترين تجهيزات استخري است كه انواع استخرهاي شهري كه با اهداف تفريحي و تفريحي ساخته مي شوند بايد به آن مجهز شوند. ناخن ها كلر ماده اي است كه براي ضد عفوني كردن آب استفاده مي شود، بنابراين وقتي ناخالصي هاي درشت آب با فيلتر شني تميز مي شوند، ساير ناخالصي ها و ناخالصي هاي موجود در آب با كلرزني حذف مي شوند. لازم به توضيح است كه دستگاه كلورزن حجم كمي دارد و دستگاه كوچكي محسوب مي شود كه فضاي زيادي را اشغال نمي كند; اما مي توان آن را در طرح هاي مختلف براي استخر تهيه و استفاده كرد. انواع اصلي كلر زني استخر كه براي كلرزني استفاده مي شود به شرح زير است.



كلريناتور شناور

دستگاه خطي براي كلرزني استخر

دستگاه تصفيه آب نمك

دستگاه كلرزني اتوماتيك

لازم به توضيح است كه كلر موجود در استخر و ساير تجهيزات استخر ذكر شده فقط براي استخرهاي خانگي و عمومي نيست. بلكه براي استخرهاي پرورش ماهي نيز ضروري است


اخرين حرف

تجهيزات استخر را بررسي مي كنيم و مهم ترين انواع تجهيزات مورد نياز استخر را ذكر مي كنيم، اگر قصد خريد انواع تجهيزات استخر را داريد، بهتر است وضعيت، وضعيت، كاربري و ابعاد استخر را در نظر بگيريد و استخر را خريداري كنيد. تجهيزاتي كه بر اساس آن نياز داريد در اين صورت سعي كنيد از بهترين فروشگاه ها خريد كنيد و از كارشناسان فعال در اين زمينه راهنمايي لازم را دريافت كنيد.


بيشتر بخوانيد:  https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/1214060-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7-%DA%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%B4

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.