پمپ بنزین چیست؟


پمپ انتقال سوخت پمپی است که برای پمپاژ سوخت دیزل، بنزین، سوخت اتانول و سوخت های زیستی مانند بیودیزل، نفت سفید یا سایر سوخت های خودرو در پمپ بنزین استفاده می شود. مدل های مختلفی از پمپ های سوخت دیزل از مخزن سوخت گرفته تا مخزن ماشین آلات راهسازی و ... استفاده می شود. پمپ های انتقال گازوئیل با ولتاژ 12 یا 24 ولت کار می کنند. این پمپ ها می توانند از ارتفاع 5 متری تا 10 متری پمپاژ کنند که نسبتا قدرتمند هستند. برای خرید پمپ گازوئیل صنعتی با الکتنو همراه باشید.


نوع پمپ بنزین

پمپ بنزین 12 ولت

این پمپ بنزین دیزل با برق 12 ولت از باتری سبک خودرو کار می کند و می تواند بنزین، گازوئیل، روغن، کروزنو، پارافین، روغن هیدرولیک و روغن های دیگر را تا 15 سانتی متر از داخل باک یا باک خودرو پمپاژ کند. این پمپ ها دارای پایانه های مثبت و منفی با کیفیت بالا و همچنین موتور الکتریکی و پمپ دوار و همچنین اتصالات ورودی و خروجی دیزل هستند که امکان حرکت دقیق را فراهم می کند. پمپ دیزل دارای قلاب هایی به شکل مارمولک برای اتصال به باتری و روشن/خاموش شدن است.

دیزل پمپ 24 ولت

این پمپ ها با برق 24 ولتی از باتری خودروی سنگین تغذیه می شوند و پمپ می تواند بنزین، گازوئیل، روغن، کروزنو، پارافین، روغن هیدرولیک و سایر روغن ها را در فاصله 15 سانتی متری از باک یا ماشین پر کند. مخزن پر کردن . این پمپ ها قابلیت پمپاژ از ارتفاع 5 متری و رساندن سوخت تا ارتفاع 10 متری را دارند. درگاه های ورودی و خروجی سوخت دیزل اجازه می دهد تا انتقال به روش صحیح انجام شود.

یکی از ویژگی های مهم این پمپ ها سرعت سوخت گیری است. این پمپ ها قدرت موتور خوبی دارند بنابراین انتقال آنها واقعا آسان است. در واقع قدرت بالای موتورهای پمپ دیزل در تجهیزات راهسازی باعث می شود که انتقال به روش صحیح انجام شود. پمپ دیزل دارای یک گیره مارمولکی شکل برای اتصال به برق باتری و دارای کلید روشن/خاموش می باشد.

بنابراین پمپ های گازوئیل بر روی توان باتری خودرو کار می کنند و می توانند بنزین، گازوئیل و سایر سوخت ها را تا 15 سانتی متر از داخل باک یا باک بنزین خودرو پخش کنند و به دلیل قدرت موتور خوب این پمپ ها می تواند به راحتی فرآیند انتقال را انجام دهد. در واقع به لطف موتور قدرتمند این پمپ ها، جابه جایی آسان است.

پمپ بنزین 220 بود

این پمپ مجهز به موتور برق قدرتمند با هد و دبی بالا بوده و با برق شهری کار می کند. در واقع پمپ بنزین ۲۲۰ ولت یک جایگاه سوخت سیار است. و طبیعتا قیمت بالاتر از مدل های 12 و 24 ولتی است.

کاربرد پمپ نقدی دیزل

انتقال سوخت از مخزن پمپ گازوئیل به کامیون معدن، ره سازی، کوماتسو و ...

مناسب برای استفاده در معادن، کارگاه ها و خدمات خودرو. زیرا پمپ را می توان با برق 12 ولت، 24 ولت DC یا 220 ولت AC استفاده کرد.

امکان سفارش مقدار خروجی 95 لیتر در ثانیه وجود دارد. به همراه لوازم جانبی مانند شیلنگ های هیدرولیک، نازل انتقال سوخت و...

انتقال آسان سوخت در پمپ انتقال سوخت الکتریکی به دلیل قدرت موتور بالا و سرعت پمپاژ سوخت بالا.

دو مکش روی این پمپ امکان استفاده از کلاهک انعطاف پذیر نسبتا قوی را فراهم می کند. شفت دیزل را می توان به پمپ متصل کرد و در ورودی خودرو قرار داد.

در راهسازی و ماشین آلات سنگین از پمپ دیزل برای انتقال مایعاتی مانند بنزین و گازوئیل از مخزن به مخزن استفاده می شود.

تخلیه مقادیر زیادی سوخت توسط پمپ های سوخت صنعتی پرفشار یا پمپ های دیزل.

به دلیل مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی می توان از آن در فضای باز استفاده کرد. برای واردات دستگاه با ما نماس بگیرید.

برای استفاده در پمپ های بنزین برای پمپاژ گازوئیل، بنزین، اتانول و سوخت های زیستی. مانند بیودیزل، نفت سفید یا سایر سوخت موتور.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.