8 بهترین ابزار ترجمه آنلاین که باید بدانید


اگر می خواهید تعداد کلمات را کاهش دهید یا فقط نمی توانید کلمه مناسب را پیدا کنید، این هشت ابزار ترجمه آنلاین می توانند به شما کمک کنند. بهترین ابزار ترجمه آنلاین را پیدا کنید.

ابزار ترجمه می تواند برای همه از دانش آموزان گرفته تا نویسندگان حرفه ای و تولیدکنندگان محتوا مفید باشد. اگر تا به حال محتوا نوشته اید، می دانید که تعداد کلمات یا یافتن معنی در جملات شما همیشه آسان نیست.

ابزارهای ترجمه مفید هستند زیرا می توانند صدای جدیدی به کار شما بدهند تا بتوانید قطعه گم شده را حل کنید.

1. QuillBot بهترین ابزار ترجمه آنلاین است

اگر به دنبال یکی از بهترین ابزارهای بازنویسی هستید، دیگر به دنبال آن نباشید. به عنوان یکی از پرکاربردترین ابزارهای به روز رسانی، نمی توان انکار کرد که QuillBot یک ابزار قدرتمند است. QuillBot ابزاری با کیفیت است که از هوش مصنوعی پیشرفته برای بازنویسی محتوا استفاده می کند.

چه بخواهید گرامر خود را بهبود ببخشید، خلاقیت نوشتن خود را افزایش دهید یا لحن نوشتن خود را تنظیم کنید، QuillBot کار شما را در عین پیروی از سبک نوشتاری ترجیحی شما بهبود می بخشد. با استفاده از این ابزار، برای ترجمه کار خود نیازی به جابجایی بین چندین تب ندارید.

QuillBot همچنین به عنوان یک افزونه کروم کار می کند که می توانید در Google Docs از آن استفاده کنید. اکانت رایگان QuillBot دارای محدودیت 125 کلمه برای نظرات و 1200 کلمه برای متن آن است، با یک حساب پرمیوم می توانید کلمات نامحدود، حداکثر 6000 کلمه برای بازی و مزایای بیشتر بنویسید.

2. بهترین ابزار ترجمه آنلاین، آشکارساز سرقت ادبی

این یک ابزار عالی برای ایجاد محتوای 100٪ معتبر است. اگرچه در درجه اول یک ابزار تشخیص سرقت ادبی است، اما همچنین دارای یک ابزار گرامر و رونویسی است که کار بر روی پروژه ها را بر روی یک پلت فرم ساده تر می کند.

بررسی سرقت ادبی با حداقل 50 کلمه و حداکثر 2000 کلمه رایگان است.

همچنین می‌توانید بسته به تعداد کلمات و صفحاتی که می‌خواهید بازنویسی کنید، از بین برنامه‌های پریمیوم که بین 20 تا 90 دلار در ماه هزینه دارند، انتخاب کنید. بسته به طرح ممتازی که انتخاب می کنید، می توانید عضویت خود را با سایر کاربران نیز به اشتراک بگذارید.

3. توضیحات آنلاین

Paraphrase Online ابزار ساده ای است که به شما امکان می دهد مطالب خود را بازنویسی کنید. رابط کاربری ساده این ابزار به شما امکان می دهد سریعتر و موثرتر کار کنید.

شما فقط باید عباراتی را که می خواهید تغییر دهید تایپ کنید یا جایگذاری کنید، بر روی عبارت ترجمه کلیک کنید و ابزار کار را انجام می دهد.

Paraphrase Online رایگان است و نیازی به ثبت نام ندارد. در حالی که این ابزار برای بازنویسی جملات موثر است، بهتر است کار را تصحیح کنید تا از خوانایی آن برای مخاطبان خود مطمئن شوید.

4. Duplichecker، بهترین ابزار ترجمه آنلاین

اگر به دنبال ابزار همه کاره دیگری هستید که سرقت ادبی را بررسی می کند و کار شما را بازنویسی می کند، Duplichecker این کار را انجام می دهد. Duplichecker یک ابزار پاراگراف نویسی رایگان برای استفاده است و شما حتی نیازی به ثبت نام ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به وب سایت بروید، متن خود را تایپ یا جایگذاری کنید و اجازه دهید Duplichecker کار را برای شما انجام دهد.

با استفاده از این ابزار می توانید یک فایل را آپلود کرده و تا 1000 کلمه را رونویسی کنید. اگر نیاز به مقابله با محدودیت‌های متعدد دارید، می‌توانید یک طرح قیمت‌گذاری سفارشی دریافت کنید که متناسب با اهداف نوشتن شما باشد، مهم نیست چقدر بزرگ یا کوچک باشد. این ابزار همچنین شامل سایر ویژگی‌های مرتبط مانند غلط‌گیر املا و جستجوگر دستور زبان است.

Duplichecker تفاوت های موجود در کار شما را برجسته می کند و به راحتی می توانید ببینید که در کجا تغییرات ایجاد شده است. علاوه بر این، این ابزار پیشنهادات متعددی را برای انتخاب در حین بررسی کارتان ارائه می دهد.

5. باهوش اسپینر

اگر به دنبال ابزاری هستید که به شما کمک کند محتوای منحصر به فردی ایجاد کنید که برای مخاطبان شما لذت بخش و خوانا باشد، دیگر به دنبال آن نباشید. CleverSpinner می تواند محتوای شما را در سطح کلمه و جمله رونویسی کند.

برخی از وب سایت های بازنویسی بهترین ابزار را برای جلوگیری از استفاده از مترادف های نادرست ندارند. از آنجایی که CleverSpinner از هوش مصنوعی استفاده می کند، معنای کلمات را درک می کند و می تواند مترادف های صحیح را پیدا کند. به این ترتیب، نیازی به صرف زمان زیادی برای بررسی کار خود نخواهید داشت.

CleverSpinner محتوای شما را به گونه ای بازنویسی می کند که نه تنها قابل خواندن باشد، بلکه از سرقت ادبی نیز جلوگیری می کند. می توانید به مدت 3 روز به یک دوره آزمایشی رایگان دسترسی داشته باشید. سپس، اگر از نسخه آزمایشی رایگان راضی هستید، فقط 9.90 دلار در ماه برای دسترسی کامل بپردازید.

6. Spin Rewriter بهترین ابزار ترجمه آنلاین است

این یکی دیگر از ابزارهای پیشرفته برای ترجمه محتوای شما است. با استفاده از Spin Rewriter، شما می توانید ساختار متن خود را به طور کامل تغییر دهید.

اگر از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی استفاده می کنید، این ابزار را دوست خواهید داشت. Spin Rewriter از هوش مصنوعی برای کمک به بازنویسی کلمات، جملات و پاراگراف ها استفاده می کند. با استفاده از هوش مصنوعی، Spin Rewriter محتوای شما را تجزیه و تحلیل می کند تا معنای متن شما را به طور کامل درک کند. با این ابزار تمام کارهای سخت برای شما انجام می شود و حجم کاری شما کاهش می یابد.

علیرغم استفاده از ویژگی های پیشرفته، استفاده از این ابزار به طرز شگفت انگیزی آسان است. Spin Rewriter 77 دلار در سال یا 497 دلار برای یک بار پرداخت مادام العمر هزینه دارد، اما می توانید ابتدا آن را با یک دوره آزمایشی رایگان 5 روزه امتحان کنید.

7. واژگان

Wordtune یک ابزار نوشتاری است که زبان انسان را درک می کند. Wordtune فقط جملات شما را بازنویسی نمی کند، گزینه های زیادی برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب مطمئناً انتخابی متناسب با سبک نوشتاری خود خواهید یافت. Wordtune به‌عنوان یک افزونه با Chrome کار می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا هنگام تایپ جملات خود را تغییر دهید.

Wordtune یک برنامه رایگان محدود به 10 بازنویسی در روز است. سه بازنویسی هوش مصنوعی و سه خلاصه ارائه شده است. شما می توانید یک طرح حق بیمه را با قیمت 9.99 دلار در ماه انتخاب کنید که نسخه های نامحدودی را ارائه می دهد. بین متون غیررسمی و رسمی در طرح برتر انتخاب کنید. کوتاه شدن و طولانی شدن؛ شامل ویژگی های منحصر به فردی مانند بازنویسی پاراگراف و دسترسی به پشتیبانی برتر از تیم Wordtune است.

8. Paraphrasing.io بهترین ابزار ترجمه در وب است

Paraphrasing.io یک ابزار ترجمه ساده است که به شما امکان می دهد به راحتی محتوای با کیفیت و منحصر به فرد ایجاد کنید. این ابزار زمانی مفید است که می خواهید کلمات را تغییر دهید و جملات را بازنویسی کنید. چه بخواهید متن خود را خلاصه کنید یا آن را کاملاً بازنویسی کنید، Paraphrasing.io می تواند به شما کمک کند.

اگر تا 500 کلمه را بازنویسی کنید Paraphrase.io رایگان است. اگر می‌خواهید محدودیت واژگان خود را افزایش دهید، می‌توانید با پرداخت 20 دلار در ماه مشترک بسته پریمیوم شوید و اگر دانشجو هستید، فقط باید 7 دلار بپردازید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.