روش استفاده از اسپری تاخیری

تقریبا از هر سه مرد در دنیا یک نفر درگیر زود انزالی می شوند. به همین دلیل می توان گفت یکی از شایع ترین اختلالات جنسی انزال زود رس می باشد. انزال زودرس به معنای عدم کنترل بر انزال می باشد. ما در این مقاله قصد داریم به روش استفاده از اسپری تاخیری بپردازیم، پس با ما همراه باشید.                           

اسپری تاخیری چیست؟

پیش از اینکه به بررسی روش استفاده از اسپری تاخیری بپردازیم خوب است بدانید اسپری تاخیری به اسپری زود انزالی نیز معروف است. این اسپری می تواند حساسیت بسیار کمی در آلت تناسلی فرد ایجاد کند. برای ساخت اسپری تاخیری از لیدوکائین و بنزوکائین استفاده می شود.  برای مثال اسپری تاخیری ویگا دارای 10درصدلیدوکائین است.

از نظر بالینی بین 5 تا 8 دقیقه طول می کشد تا یک مرد بتواند در زمان رابطه جنسی انزال زودرس را تجربه کند. انزال زودرس گاهی اوقات می تواند روی اعتماد به نفس فرد تاثیر زیادی بگذارد. علائم زود انزالی عبارتند از:

  • انزال بسیار سریع در رابطه جنسی، ممکن است 75 تا 100 درصد مواقع این اتفاق رخ دهد.
  • انزال در عرض 60 ثانیه بعد از رابطه جنسی، بدون اینکه شخص بخواهد.

آشنایی با اسپری تاخیری

آشنایی با روش استفاده از اسپری تاخیری

در این بخش به روش استفاده از اسپری تاخیری می پردازیم. بهتر است بدانید خرید اسپری تاخیری از داروخانه واستفاده از آن گزینه بسیار مناسبی برای مقابله با زود انزالی می باشد.

روش استفاده از اسپری تاخیری به هیچ عنوان پیچیده نیست. تنها کافی است مراحل زیر را دنبال نمایید تا از مزیت های آن برخوردار شوید. شما می توانید با اسپری تاخیری بهترین لحظات را با پارتنر خود سپری کنید.

  • اسپری تاخیری را به بخش پایینی سر آلت تناسلی گرفته و 3 تا 10 بار آن را اسپری نمایید. توجه داشته باشید میزان حساسیت آلت تناسلی در هر فرد با فرد دیگر تفاوت زیادی دارد. به طور معمول برای بیشتر مردان 2 تا 3 بار اسپری کردن کافی می باشد.
  • اسپری تاخیری ویاگرا به سرعت جذب آلت تناسلی می شود. شما می توانید برای این کار اسپری را به صورت دورانی با نوک انگشت به پوست آلت تناسلی خود بزنید.
  • بعد از اینکه پروسه مالش تمام شد می توانید موادی که روی انگشت تان کشیده شده است را با حوله پاک کنید.
  • بعد از اسپری کردن نباید سریع رابطه جنسی داشته باشید. بلکه باید تقریبا 5 تا 10 دقیقه صبر کنید تا اسپری بتواند تاثیر خود را بگذارد.
  • پیش از رابطه جنسی، به خصوص رابطه جنسی دهانی حتما اسپری باقی مانده روی پوست آلت تناسلی را تمیز کنید.
  • بعد از تمیز کردن اسپری می توانید رابطه جنسی داشته باشید.

 

آیا تاریخ انقضا می تواند روی اسپری تاخیری تاثیر داشته باشد؟

ما در بخش قبل نحوه استفاده از اسپری تاخیری را مورد بررسی قرار دادیم. پیش از اینکه اسپری تاخیری استفاده کنید باید مطمئن شوید که سالم است. شما باید تاریخ انقضای اسپری را چک نمایید و آن را چندین بار تکان دهید. محتویات آن باید به طور کامل ترکیب شوند. اگر این محصول از تاریخ انقضایش گذشته باشد به هیچ عنوان خوب اسپری نمی شود. اگر شیار اسپری استاندارد نباشد مقدار اندکی از آن می تواند خارج شود. به همین خاطر نتیجه مطلوبی از آن نمی گیرید. به یاد داشته باشید آلودگی و چربی اگر روی پوست آلت تناسلی وجود داشته باشند به خوبی جذب نمی شود. به همین خاطر تاثیر اسپری تاخیری کاهش می یابد.

اگر قصد دارید تاثیرگذاری اسپری تاخیری را سریع تر مشاهده نمایید باید به دوز آن توجه لازم را داشته باشید. به یاد داشته باشید مقدار دوز استفاده شده به میزان مواد بی حسی وابسته می باشد. برخی از مردان با 2 بار اسپری کردن بهترین نتیجه را می گیرند. در حالی که در برخی دیگر باید بیشتر از 6 بار اسپری کردن انجام شود. طرز استفاده از اسپری تاخیری می تواند به فرد کمک کند که بهترین نتیجه ممکن را بگیرد. افزایش تایم رابطه جنسی می تواند در به ارگاسم رسیدن زنان بسیار موثر باشد. پس از آن زن و مرد می توانند رابطه جنسی مطلوبی داشته باشند.  اگر مایل باشیدمی توانید از کرم تاخیری نیز استفاده نمایید.

 

بهترین محل برای استفاده از اسپری تاخیری

بهترین محل برای استفاده از اسپری تاخیری سر کلاهک آلت تناسلی می باشد. برای اینکه از این نوع اسپری استفاده کنید حتما نیازی نیست آلت تناسلی تان در حالت نعوظ قرار داشت باشد، زیرا در حالت عادی نیز می تواند تاثیر چشمگیری داشته باشد. توجه داشته باشید اسپری کردن بیش از اندازه به معنای تاثیر گذاری بیشتر آن نمی باشد و می تواند روی سلامتی شما نیز تاثیر زیادی بگذارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.