پرفروش ترين و بهترين مارك لوازم آرايشي در ايران

پژوهش حاضر با روش مردمنگاري انتقادي و با بهرهگيري از رويكرد 5مرحلهاي كارسپيكن (1996) انجام شده است. توصيه ميشود به جاي اينكه به دنبال محصولات زيبايي با تخفيف باشيد، كالاهايي را خريداري كنيد كه توسط برندهاي معتبر در صنعت توليد ميشوند. بيشتر سايتهاي آنلاين ارسال رايگان ارائه ميدهند و اگر بتوانيد چيزي را پيدا كنيد كه قيمت آن پايينتر باشد، براي خريد يك محصول زيبايي ديگر، پسانداز خواهيد كرد. همه افرادي كه در حوزه زيبايي و سلامت فعاليت ميكنند معتقدند كه بانوان و آقايان ايراني بايد از محصولات آرايشي و بهداشتي استفاده كنند كه براي آب و هواي ايران و نوع پوست يك ايراني توليد شده است. ميكاپ و آرايش در طول سال ها دچار تغيير و تحولات زيادي شده است و امروز مردم نمي دانند كه لوازم آرايش از چه موادي ساخته شده است.البته بيشتر كمپاني هاي لوازم آرايشي از قوانين سالم سازي براي ساخت اين لوازم استفاده نمي كنند. كشور ايران به خاطر تمدن بسيار بزرگ و قدمتي هزاران ساله از بيشتر لوازم و امكانات پيشرفته در دوران قديم برخوردار بوده است، در مورد لوازم آرايش هم ايران يكي از قديميترين كشورهاي توليد كننده برخي از اين لوازم بوده است. برند كاليستا از مرغوبترين و خالصترين مواد اوليه اروپايي براي توليد لوازم آرايش استفاده ميكند و يكي از بزرگترين سايت توليدي تحقيقاتي و مجهزترين لابراتوار كنترل كيفيت محصولات آرايشي خاورميانه را در اختيار دارد.

شركت تحقيقاتي مهندسي توفيق دارو وابسته به شركت سرمايه گذاري دارويي تامين اجتماعي، به عنوان بزرگترين مركز تحقيقات دارويي كشور مي باشد كه در حوزه توليد مواد با ارزش افزوده بالا و حجم كم نيز وارد شده است. شركت توفيق دارو علاوه بر تحقيق و توسعه و توليد مواد اوليه و در برخي موارد محصولات دارويي، در حوزه خدمات نيز وارد شده است. حساسيت دارند از لوازم آرايشي و بهداشتي ارگانيك استفاده نكنند زيرا احتمال به وجود آمدن حساسيت بر اثر استفاده از اين نوع لوازم آرايشي در اين افراد بيشتر است. اگر خوشبينانه به مسئله لوازم آرايش ارگانيك نگاه كنيم؛ بايد بپذيريد كه هيچ محصول آرايشي و بهداشتي صد در صد ارگانيكي در بازار وجود ندارد زيرا براي افزايش عمر محصولات آرايشي بايد از درصد مجازي مواد نگهدارنده استفاده كرد. 2016) در پژوهش «يك مدل اقتصادي بازاريابي چندسطحي»، الگويي اقتصادي از عملكرد يك شركت بازاريابي چندسطحي (MLM) را ارائه كرد. ارائه محصولات با كيفيت. توليدكنندگان اين برند نيز مدعي هستند كه محصولات آنها فاقد سرب و پارابن است و به همين دليل نيز كيفيت و سلامت آنها را تضمين ميكنند. همچنين محصولات ارگانيك فاقد تست حيواني هستند بنابراين افرادي كه به محيط زيست اهميت ميدهند و حامي حقوق حيوانات هستند نيز ترجيح ميدهند از لوازم آرايشي و بهداشتي ارگانيك استفاده كنند.

همچنين اين محصولات بايد فاقد هر گونه اسانس، مواد نگهدارنده و رنگهاي غيرطبيعي باشند. به عنوان مثال ظرفهاي بستهبندي محصولات ارگانيك نيز بايد داراي استانداردهاي خاصي باشند. به گزارش خبرگزاري تابناك كرمانشاه، آرايش كردن از زمانهاي بسيار قديم مخصوصا زماني كه مردم با دارو آشنا شدند، بين خانمها و آقايان متداول بوده و آنها با علاقه فراواني براي زيباتر نشان دادن صورتشان ميكوشيدند. هر چقدر آنها زيباتر باشند جذابتر هستند و اين اسلحه ايست كه آنها به آن دست يافته اند و يكي از وسايلي كه به جذابيت آنها ميافزايد " آرايش " آنهاست. مطالعه تاريخ باستان به ما ثابت ميكند كه در دوران پيش از تاريخ نيز مردان و زنان به بهتر نشان دادن ظاهر خود علاقهمند بودند، نوع آرايش و وسايل آرايشي كه در يك فرهنگ و مليت براي زيباتر و جذابتر نشان دادن به كار ميرود ممكن است در فرهنگ ديگر كاملا مردود باشد، اما اكثر مردم از تغيير در مد لباس، مو و آرايش صورت لذت ميبرند. زنان اشراف رومي كاربرد لوازم آرايش طبيعي را با مداد كشيدن به دور چشمانشان، رنگ كردن گونههايشان با خمير قرمز رنگي كه از پوست سوسك درست شده بود و با ماليدن روغنهاي معطر و خوشبو به موهايشان در بريتانيا رواج دادند، يكي از جنبههاي ظاهري آرايش كه وقت بسيار زيادي هم ميگرفت رنگ كردن موها بود، روميها عادت داشتند كه انواع گوناگوني از رنگ موهاي طبيعي را بكار برند.

بخوانيد: 

https://irchem.ir/cosmetic/

زنان ايراني در ايران باستان آرايش ميكردند، مخصوصا ملكه و ديگر زنان درباري، اما با ورود اسلام به ايران و ممنوع كردن آرايش در بيرون از خانه، زنان ايراني رويه ديرين را ترك كردند. فروش مواد اوليه غذايي،آرايشي،دارويي و صنعتي تيناكم فروش ويژه كليه مواد اوليه غذايي و آرايشي دارويي را از ما بخواهيد. حالا كه با اين مواد مضر آشنايي پيدا كرديد پيش از خريد لوازم آرايشي حتماً ابتدا به جستجو درباره مواد اوليه تشكيل دهنده آن ها بپردازيد تا محصولات تقلبي دامن گيرتان نشوند! در اين نوشتار قصد داريم تا نحوه ثبت شركت آرايشي بهداشتي را براي علاقه مندان به تاسيس اين شركت ها مورد بحث قرار دهيم. تاريخ شروع آرايش كلا به مصريهاي قديم ميرسد، آنها براي مراسم مذهبي از عطريات و مواد آرايشي استفاده ميكردند و حمامهاي مخصوص براي خوشبو كردن پوست بدن ميگرفتند، به نظافت و پاكيزگي اهميت ميدادند و بعد از حمام از مواد خوشبو كننده و روغني براي نرم نگه داشتن پوستشان استفاده ميكردند، شانه و آيينه به عنوان اولين لوازم آرايشي مورد علاقه همه خانمها و آقايان بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.