موقعیت لوکس شیراز


شهر زیبای شیراز در فهرست بهترین مکان های گردشگری ایران قرار دارد و سالانه میزبان گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان است. معمولا اکثر مردم شیراز را با جاذبه های تاریخی منحصر به فردش می شناسند، اما شیراز مکانی ایده آل برای گردشگری تفریحی نیز محسوب می شود. تفریحات مجلل شیراز به اندازه جاذبه هایش بی شمار و جذاب است.

مکان های مجلل شیراز از جمله جاذبه های شیراز است که هرکسی که از این شهر عبور می کند حتما باید از آن دیدن کند. مردم خوب شیراز شعر معروفی از شهر زیبای خود می خوانند و همیشه می گویند شیراز از طاعون جنگ زیباست. این شهر تاریخی زیبا یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در ایران است که مناظر منحصر به فرد و جذابی دارد. در سفر به شیراز حتما تفریحات جالبی در انتظار شماست و در هر لحظه خاطرات خوبی را در کنار عزیزانتان تجربه خواهید کرد.

در این مطلب از مجله سایت گردشی تاپ شما را با مقاصد مجلل شیراز آشنا می کنیم و از تفریحات مجلل این شهر می گوییم. شکی نداریم که هنوز به انتهای این مطلب نرسیده اید، در حال تهیه بلیط هواپیما شیراز و برنامه ریزی سفر خود به یکی از زیباترین شهرهای ایران هستید!

دراک شیراز که خدا

پارک کوهستانی دراک در فهرست بزرگ ترین شهربازی های ایران قرار دارد و یکی از محبوب ترین شهربازی ها , دیدنی های شیرازمحسوب می شود. پارک دراک شیراز حداکثر لذت و هیجان را در سفر برای شما به ارمغان می آورد. ساخت این پارک در اسفند ماه سال 1391 آغاز شد و قسمت اول این پارک در سال 1395 با وسعت 580 هکتار شروع به کار کرد و در سال های بعد پارک کوهستان دراک احداث شد.

در این پارک می توانید از دوچرخه سواری و پیاده روی لذت ببرید. اما از تفریحات و بازی های بی نظیر پارک دراک شیراز می توان به مسیر دوچرخه سواری اختصاصی، زیپ لاین، زمین بازی کودکان، باغ گیاهان دارویی، دریاچه مصنوعی و مسیر پیاده روی اشاره کرد. برای راحتی گردشگران این پارک دارای آلاچیق و سرویس بهداشتی نیز می باشد. اگر می خواهید لحظاتی فراموش نشدنی داشته باشید، باید به شما مژده بدهیم که شهربازی دراک شیراز برای هر سن و سلیقه ای می تواند جذاب و هیجان انگیز باشد. به شما توصیه می کنیم از مسیر دوچرخه سواری دراک شیراز دیدن کنید و لحظاتی مفرح و فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید.

لونا پارک شیراز

لونا پارک یکی از بهترین پارک های شیراز است و یکی از زیباترین مکان ها برای تماشای شبانه در شیراز به حساب می آید. محیط این پارک برای گردش های خانوادگی بسیار مناسب و امن است. این پارک دارای امکانات تفریحی جذابی برای گروه های سنی مختلف است و می تواند با انواع سرگرمی ها حتی خواستارترین افراد را نیز راضی کند.

باید بگوییم که تجهیزات شهربازی لونا پارک شیراز از استاندارد و ایمنی بالایی برخوردار است، پس اگر همراه فرزندانتان به این پارک رفتید نگران نباشید. لونا پارک در لیست بهترین مکان های تفریحی برای کودکان در شیراز قرار دارد و از چرخ و فلک گرفته تا قلعه فنری همه چیز برای کودکان شما نه تنها امن است بلکه بسیار جالب است. منطقه بازی کوهستانی این پارک به همراه تجهیزات پیشرفته بازی در فضای باز در بین مردم بسیار محبوب است. جالب است بدانید در این پارک فضایی سرپوشیده برای لذت بردن بیشتر بانوان ساخته شده است.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت لونا پارک دسترسی آسان به ورودی قرآن است. هر مسافری می تواند این پارک را در مسیر دروازه قرآن ببیند و برای لذت بردن از تفریحات آن برنامه ریزی کند. اگر به دنبال مکانی برای اقامت در نزدیکی لونا پارک هستید و می خواهید در فاصله کوتاهی از این اقامتگاه اقامت داشته باشید، رزرو هتل بزرگ شیراز را فراموش نکنید!

باشگاه کارتینگ شیراز

اگر می خواهید در طول سفر از تفریحات متفاوت، جذاب و مقرون به صرفه لذت ببرید، به باشگاه کارتینگ شیراز مراجعه کنید. باشگاه کارتینگ شیراز در نزدیکی نمایشگاه بین المللی شهر واقع شده است و در حال حاضر یکی از بهترین پیست های کارتینگ فارس را دارد.

طول این مسیر حدود 1400 متر و دارای جاده ای به طول 1.5 کیلومتر است. علاوه بر این، هزینه ای که می پردازید شامل یک درس کوتاه کارتینگ نیز می شود. پیست کارتینگ شیراز انتخاب مناسبی برای تفریح ​​در شیراز در کنار دوستان و عزیزان است که می توانیم این مکان را یکی از بهترین مکان های تفریحی شیراز برای جوانان بدانیم. رستوران، غذاخوری و سرویس بهداشتی از دیگر امکانات این باشگاه است.

شهربازی سرپوشیده ایرانلند شیراز

تفریح ​​شیراز به اینجا ختم نمی شود! شهربازی ایرانلند شیراز یکی از بزرگترین پارک های سرپوشیده ایران است که افراد زیادی را به خود جذب می کند. این پارک بزرگ و مدرن در طبقه سوم مرکز خرید خلیج فارس قرار دارد و بازدید از آن پس از یک خرید سریع ضروری است! اگر می خواهید درباره خرید خلیج فارس در شیراز بدانید، توصیه می کنیم مقاله بهترین مکان ها برای خرید در شیراز را مطالعه کنید.

ویژگی بارز این شهربازی وجود 133 دستگاه بازی متفاوت و جذاب است که لحظات شاد و هیجان انگیزی را برای شما به ارمغان می آورد. از بازی های متفاوت و جذاب این مجموعه تفریحی می توان به میامی، ترن هوایی، ژیرولومپ، آتش نشانی، اتاق گریم، اتاق تولد، زمین بازی کودکان، سینماهای 4 بعدی و 8 بعدی و بازی های ویدئویی معروف دنیا اشاره کرد.

پارک آبی کوثر شیراز

اگر به ورزش های آبی علاقه دارید، در سفر به شیراز حتما از پارک آبی کوثر دیدن کنید. این پارک آبی با ظرفیت 300 نفر یکی از گزینه های تفریحی لوکس شیراز است. این پارک آبی قدیمی ترین پارک آبی شیراز است و در داخل مجموعه ورزشی کوثر قرار دارد.

از ویژگی های خاص پارک آبی کوثر می توان به سرسره های هیجان انگیز، سونا، استخر، جکوزی، سوراخ فضایی، وسایل بازی کودکان، توپ موج، ماساژ، موسیقی زیر آب، سالن بدنسازی، کافی شاپ و آبمیوه اشاره کرد.

این مجموعه آبی با ارائه خدمات VIP توسط کادری آموزش دیده و حرفه ای سعی در کنترل به موقع تمامی جنبه های فیزیکی، شیمیایی و بهداشتی کیفیت آب دارد.

باشگاه پینت بال شهید چمران شیراز

اگر از شیرازی‌ها بخواهید یکی از جذاب‌ترین و مجلل‌ترین مکان‌های شیراز را نام ببرند، قطعاً باشگاه پینت‌بال چمران شیراز را نام خواهند برد. در باشگاه پینت بال چمران اوج هیجان را در کنار خانواده احساس خواهید کرد. این باشگاه پینت بال در نزدیکی پارک جنگلی شهید چمران و هتل چمران یکی از بهترین هتل های شیراز واقع شده است. در واقع شما یک سرگرمی جالب و فوق العاده را در قالب یک جنگ شبیه سازی شده در این باشگاه تجربه خواهید کرد.

از امکانات ویژه باشگاه پینت بال شهید چمران شیراز می توان به لباس ضربه گیر، آموزش بازیکنان، ماسک ایمنی و محیط شبیه سازی جنگل اشاره کرد. در محیط جنگلی شبیه سازی شده موانع طبیعی برای بازیکنان طراحی شده است که این باشگاه پینت بال را از سایر باشگاه های ایرانی متمایز می کند.

در قوانین بازی در این باشگاه آمده است که باید 6 شرکت کننده و حداقل 14 ورودی وجود داشته باشد. همچنین باید بدانید که این بازی باید توسط افراد بالای 10 سال انجام شود و افراد زیر 10 سال مجاز به انجام بازی نیستند.

اخرین حرف

نمی دانیم دوست دارید از مکان های عاشقانه شیراز مانند حافظیه و باغ های سرسبز این شهر دیدن کنید یا ترجیح می دهید هنگام اقامت در شیراز از مکان های سنتی شیراز مانند ویلاها و خانه های تاریخی دیدن کنید. اگر نظر ما را می خواهید، بازدید از مکان های مجلل شیراز برای هر سفری به این شهر ضروری است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.