همه چیز در مورد لپ تاپ ایسوس


سال هاست که زندگی پرمشغله مردم با فناوری در هم آمیخته است. فناوری را می توان یکی از اجزای جدایی ناپذیر زندگی امروزی دانست. اگر به شیوه زندگی خود خوب نگاه کنیم، می بینیم که همیشه جایی بدون تکنولوژی در کار ما وجود دارد. از آنجایی که این یک گره ناگسستنی است، بشر همیشه سعی کرده است تا بزرگترین فناوری های روز را در کوچکترین قالب به فروش برساند. لپ‌تاپ‌ها یکی از فناوری‌های مینیاتوری هستند که تبدیل به عصای زیر بغل ما برای کارهای امروزی شده‌اند.

برندهای مختلفی وارد عرصه تولید کامپیوتر شده اند و هر کدام سعی در تسلط بر بازار دارند. اما حالا کامپیوتر ایسوس توانسته طرفداران زیادی پیدا کند و در قلب کاربران جای بگیرد. اما ایسوس چگونه به این امر دست یافت؟ با ما همراه باشید تا شما را با تمامی امکانات لپ تاپ ایسوس آشنا کنیم.

برند ایسوس یک برند تایوانی است که در سال 1989 در تایپه تاسیس شد. تونگ (T.H. Tung) و سه همکار دیگر بنیانگذاران این برند هستند. جالب ترین قسمت ماجرا این است که هر چهار نفر از بنیانگذاران برند ایسوس قبل از تاسیس شرکت، مهندسان ایسر بودند.

آنها نام تجاری را با الهام از پگاسوس، اسب بالدار اساطیر یونان انتخاب کردند. در حال حاضر این برند در زمینه ساخت لپ تاپ، تلفن همراه، تبلت و قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر فعالیت دارد.

رویکرد این شرکت به تولید کامپیوترهای نوت بوک ایسوس

اگر برای خرید لپ تاپ به فروشگاه های کامپیوتری یا فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرده باشید، حتما متوجه شده اید که اگر همه جا را نگاه کنید، یکی از مدل های لپ تاپ ایسوس را خواهید دید. این را می توان به رویکرد جالب ایسوس در تولید نوت بوک نسبت داد. لپ تاپ های ایسوس با دو رویکرد بسیار خاص و ساده ساخته می شوند:

قیمت کالا

انواع مختلف محصولات

برند ایسوس با هدف ایجاد طیف گسترده ای از لپ تاپ ها و ارائه قیمت های رقابتی و جذاب به مشتریان خود. بنابراین، مشتریان می توانند بهترین لپ تاپ را از میان بسیاری از مدل های لپ تاپ ایسوس بر اساس اولویت و بودجه خود انتخاب کنند. با چنین استراتژی مصرف کننده ای، ایسوس بازار را تسخیر کرد و با چشم انداز برتر خود به رقیبی برای سایر برندهای لپ تاپ تبدیل شد.

آخرین مدل لپ تاپ ایسوس از چه اجزایی تشکیل شده است؟

بررسی های لپ تاپ ایسوس باعث جذابیت و زیبایی بیشتر این لپ تاپ ها در نظر بینندگان می شود. زیرا ایسوس از با کیفیت ترین قطعات موجود در لپ تاپ های خود استفاده می کند. از همه مهمتر وقتی مشخصات فنی جدیدترین لپ تاپ های این برند را بررسی می کنید، متوجه می شوید که ایسوس روی به روز رسانی و تمایز لپ تاپ های خود بسیار حساس است. اکثر لپ‌تاپ‌های ایسوس چهار هسته‌ای هستند، بنابراین با هر بودجه‌ای می‌توانید یک لپ‌تاپ سریع را به خانه ببرید.

برخی از مدل های لپ تاپ ایسوس شامل اجزای زیر است:

سیستم خنک کننده بخار: از لوله های تخت با مایع مخصوص تشکیل شده است. این سیستم گرمای خود را برای خنک کردن CPU جذب می کند و مایع داخل لوله به گاز تبدیل می شود.

پردازنده Skylake اینتل: این پردازنده هسته ای نسل جدید اینتل است که در سال 2014 به بازار معرفی شد. این پردازنده 14 نانومتری عملکرد و مصرف انرژی بالایی دارد.

فناوری نانو لبه: این فناوری باعث می شود تا صفحه نمایش تا حد امکان نازک باشد. به این ترتیب می توان آن را در قاب های بسیار ظریف نصب کرد. صفحه نمایش هایی که با استفاده از این فناوری ساخته می شوند معمولا دارای نوعی پوشش مات ضد تشعشع هستند.

صفحه لمسی (صفحه نمایش): صفحه نمایش، ویژگی جدید و شگفت انگیز لپ تاپ های ایسوس، در واقع همان تاچ پد قدیمی لپ تاپ است که در ال سی دی ادغام شده بود و با کمک صفحه نمایش صفحه را به یک دیالوگ ثانویه تبدیل می کرد. برنامه های مخصوص این دیسک ها یا استفاده از ابزارهای مفیدی مانند ماشین حساب یا پخش کننده موسیقی با شخصی سازی آنها. یکی دیگر از ویژگی های جالب صفحه نمایش این است که می تواند در حالت تطبیقی ​​با دسکتاپ کار کند در این صورت برنامه ها و ابزارهای دسکتاپ با توجه به صفحه نمایش پد تغییر می کنند.

باتری 8 سلولی: این باتری ها از باتری لیتیوم یونی با کیفیت بالا استفاده می کنند. هر سلول این باتری به صورت هوشمند توسط یک تنظیم کننده ولتاژ داخلی کنترل می شود. بنابراین می توانید با خیال راحت لپ تاپ ایسوس خود را شارژ کنید.

حافظه SSD: این حافظه قدرت ذخیره سازی و پردازش بیشتری دارد و به لپ تاپ شما کمک می کند تا سریعتر کار کند.

صفحه نمایش LED: این صفحه نمایش های صفحه تخت هستند که از دیودهای ساطع کننده نور به عنوان پیکسل استفاده می کنند. به این ترتیب می توانید به راحتی با لپ تاپ ایسوس زیر نور مستقیم خورشید کار کنید.

Sonic Master Bands: سیستم صوتی Sonic Master یکی از با کیفیت ترین سیستم های صوتی موجود است. این سیستم با استفاده از سخت افزارهای به روز تجربه بسیار خوبی را برای مشتری ایجاد می کند. محفظه بلندگوهای بزرگتر و قدرتمندتر از ویژگی های این باندها هستند.

طراحی لپ تاپ ایسوس

شرکت ایسوس در تولید لپ تاپ از کمک طراحان خلاق و دقیق استفاده می کند. تمامی مدل های لپ تاپ ایسوس دارای طراحی مینیمالیستی هستند. اما این لذیذ به هیچ وجه قدرت آن را زیر سوال نمی برد. زیرا در طراحی لپ تاپ های ایسوس کیفیت اولین فاکتوری است که به آن توجه می شود. یکی از ویژگی های ظاهری لپ تاپ ایسوس ظرافت و سبکی آن است. طراحی این محصول به قدری حرفه ای است که برند ایسوس برای طراحی سری ROG و ZenBook برنده جایزه شد.

نوآوری در ساخت لپ تاپ

برند ایسوس همواره سعی در ایجاد تحول خلاقانه در تمامی محصولات خود دارد. از ظاهر نحوه عملکرد آن، همیشه می توانید یک نوآوری جالب را در لپ تاپ ایسوس مشاهده کنید. یکی از نوآوری های جالب کارت گرافیک ایسوس کاهش وزن لپ تاپ ها و تولید دستگاهی سبک وزن است. سری لپ تاپ های گیمینگ ایسوس در مقایسه با برندهای دیگر بسیار سبک هستند. ساخت پد صفحه نمایش یکی دیگر از کارهای خلاقانه ایسوس بود که طرفدارانش را به وجد آورد.

ایسوس می داند چگونه جهان را شگفت زده کند. تمامی مدل های لپ تاپ ایسوس مجموعه ای از قدرت و عملکرد شگفت انگیز هستند. بدون شک می توان گفت که ایسوس محصولات مناسبی را برای کار، تفریح، آرامش و یادگیری تولید می کند.

انواع لپ تاپ ایسوس

همانطور که قبلا گفتیم یکی از روش های برند ایسوس تولید محصولات متنوع است. به دلیل این روش، لپ تاپ ایسوس را برای هر نوع کاربری و سلیقه ای مناسب خواهید یافت. سری گیمینگ این لپ تاپ ها یکی از متنوع ترین و باکیفیت ترین محصولات ایسوس بوده و کاملا پاسخگوی نیاز گیمرها است.

برای آشنایی بیشتر قبل از خرید لپ تاپ ایسوس، شما را با این مدل های لپ تاپ و کاربرد آنها آشنا می کنیم:

ZenBook: مناسب برای کارهای گرافیکی و سنگین.

VivoBook: مناسب برای کارهای روزمره و اداری و کار با نرم افزارهای ویرایش عکس.

ASUSPRO: قدرت پردازش بالایی دارد و برای کارهای فشرده روزانه مناسب است.

ExpertBook: مناسب برای کارهای اداری.

ProArt StudioBook: مناسب برای بازی و کارهای طولانی مدت.

TUF Gaming: برای بازی خوب است، اما کمتر از ROG.

ROG Gaming (Republic Of Gamers): مناسب برای بازی های سنگین.

Chromebook: مناسب برای کارهای دانشجویی و کارهایی با قدرت محاسباتی کم.

سری N: مناسب برای کار با برنامه های چند رسانه ای و گرافیکی.

سری های K، X، E، Q، U، B، V، F، A و T از دیگر محصولات نمایندگی رسمی  ایسوس هستند که به دلیل ترکیب سخت افزار و قدرت، برای کارهای سبک، روزمره و حرفه ای مناسب هستند. در واقع، تولید برخی از این مدل‌های لپ‌تاپ ایسوس مدت‌هاست که متوقف شده و ایسوس روی ارائه لپ‌تاپ‌های قدرتمندتر تمرکز کرده است.



نکات خرید پاور بانک لپتاپ، بسیار حیاتی و مهم هستند که لازم است آن ها را در نظر بگیرید. اولین نکته مهم، توان پاور بانک است. لپ تاپ‌ها نیاز به توان بالایی دارند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که پاور بانک انتخابی توان کافی برای شارژ لپ تاپ شما را دارد. همچنین، ورودی و خروجی پاور بانک باید با لپ تاپ شما سازگار باشد تا به‌طور صحیح عمل کند. برای مثال، اگر لپ تاپ شما از پورت USB-C برای شارژ استفاده می‌کند، پاور بانک خریداری شده باید این پورت را داشته باشد.

 

نکته دیگری که باید در نظر گرفته شود، ابعاد و وزن پاور بانک است. انتخاب یک پاور بانک کوچک و سبک اما با توان کافی برای شارژ لپ تاپ می‌تواند بسیار مفید باشد، به‌ویژه اگر از لپ تاپ برای مسافرت یا استفاده در مکان‌هایی که دسترسی به پریز برق محدود است، استفاده می‌کنید. همچنین، در نظر داشته باشید که باتری لپ تاپ شما چقدر ظرفیت دارد و زمان مورد نیاز برای شارژ آن را بررسی کنید تا بتوانید پاور بانک مناسبی را انتخاب کنید که به طور کافی برای نیازهای شما کافی باشد. با توجه به این نکات، انتخاب پاور بانک مناسب برای لپ تاپ شما می‌تواند به شما کمک کند تا همیشه به شارژ بودن لپ تاپ خود اطمینان داشته باشید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.