اهميت آموزش زبان انگليسي به كودكان

اگر مي خواهيد دلايل اهميت آموزش زبان انگليسي به كودكان را بدانيد، وقت بگذاريد و اين مقاله را كه توسط همكاران ما در مجموعه آموزش زبان سوخون بطرار براي شما تهيه شده است، مطالعه كنيد.
بر اساس تحقيقات انجام شده در مورد سطح يادگيري كودكان، محققان به اين نتيجه رسيده اند كه كودكان ظرفيت و توانايي بسيار بالايي در يادگيري زبان دارند و مي توانند بيشتر از بزرگسالان ياد بگيرند. اگرچه بسياري از مردم كشور ما فكر مي كنند كه كودكان در سن مناسبي براي يادگيري زبان نيستند و بايد سن آنها بالا باشد تا شرايط ايده آلي براي اين منظور پيدا كنند. امروزه از هوش مصنوعي در آموزش استفاده مي شود.


اما در اين زمينه بايد به اطلاع شما برسانيم كه كودكان از سن 2 سالگي آماده يادگيري زبان هستند و شما مي توانيد در اين سن به غير از زبان مادري به تقويت زبان ديگري مانند انگليسي در كودك كمك كنيد و به يادگيري زبان يادآوري بپردازيد. در كودكان از جنبه هاي مختلف مهم خواهد بود.


اهميت يادگيري زبان انگليسي چيست؟
همانطور كه مي دانيد زبان انگليسي به عنوان يك زبان بين المللي مهم در سراسر جهان شناخته شده است و مردم كشورهاي مختلف براي برقراري ارتباط با يكديگر و انجام تجارت خود در كشورهاي مختلف اين زبان را ياد مي گيرند. انگليسي تنها زبان بين المللي در جهان است و براي برقراري ارتباط با مردم كشورهاي ديگر استفاده مي شود.
به عنوان مثال: فردي كه متعلق به كشور چين است، براي برقراري ارتباط كلامي، كار و غيره با شخصي كه در جمهوري آذربايجان است، به زبان تركي يا آذربايجاني صحبت نمي كند، بلكه انگليسي را ياد مي گيرد و رابطه او را برقرار مي كند. با مردم جمهوري آذربايجان؛ ساير ارتباطات بين مردم كشورهاي مختلف نيز به همين صورت انجام مي شود و اين امر اهميت آموزش زبان انگليسي را براي تمامي سنين نشان خواهد داد، به اين ترتيب يادگيري زبان انگليسي در كشور ما نيز به عنوان يك موضوع مهم مطرح است.


اهميت آموزش زبان انگليسي به كودكان
انگليسي يكي از ساده ترين زبان ها براي يادگيري كودكان است، زيرا بر خلاف ساير زبان هاي خارجي مانند آلماني، چيني، كره اي، ژاپني و غيره، دشوار نيست، اما به خصوص در شرايط خوب است. . تحصيلات؛ از يك طرف كساني كه انگليسي ياد مي گيرند شرايط آسان تري براي يادگيري زبان هاي ديگر در دنيا دارند و مي توانند زبان هاي ديگر را به راحتي ياد بگيرند. به همين دليل اغلب انگليسي به عنوان زبان دوم براي يادگيري اين زبان به كودكان توصيه مي شود تا بتوانند زبان ديگري را به طور موثر ياد بگيرند. زبان آموزان انگليسي مهارت هاي مختلفي مانند ديجيتال ماركتينگ و سئو را به سرعت ياد مي گيرند. براي اطلاعات بيشتر در مورد سئو، به SEO Vancouver مراجعه كنيد.
ضرورت آموزش زبان به كودكان را از زواياي مختلفي مي توان بررسي كرد كه مهمترين آنها به شرح زير است:

https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1316172-%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86


به رشد مغز كودك كمك مي كند
تحقيقات در مورد يادگيري زبان كودكان نشان مي دهد كه آموزش زبان انگليسي به كودكان مي تواند براي رشد مغز آنها موثر باشد، زيرا كودكاني كه در سنين پايين اين زبان آموزش داده مي شود، قدرت مغز بيشتري دارند و هوشيارتر و متمركزتر هستند، اتفاقي كه افتاده است. در سراسر جهان آزمايش شده است و به همين دليل است كه كودكان و نوجوانان يكي از بهترين سنين براي يادگيري زبان محسوب مي شوند.


مهارت هاي اجتماعي كودك را تقويت كنيد
حضور كودكان در كلاس ها و دوره هاي زبان انگليسي باعث پر رنگ شدن اين كودكان در جامعه و حضور بيشتر در محيط اجتماعي مي شود كه اين امر در بهبود مهارت هاي اجتماعي آن ها تاثيرگذار بوده و به كاهش سرعت كودكان كمك مي كند تا بتوانند با ديگران بدون ارتباط برقرار كنند. ترس و با اطمينان؛ از سوي ديگر، يادگيري زبان كودكان منجر به شرايط اجتماعي بهتر در بزرگسالي و موفقيت بيشتر در كار و زندگي مي شود.


افزايش خلاقيت در كودكان
خلاقيت كودكان امر مهمي است كه والدين بايد براي افزايش خلاقيت كودكان تلاش كنند و يكي از بهترين راهكارهايي كه مي توان براي افزايش خلاقيت كودكان استفاده كرد آموزش زبان انگليسي به كودكان است كه البته در اين صورت براي كودكان نيز موثر خواهد بود. آموزش زبان هاي ديگر؛ دانشمندان و محققان بر اساس تحقيقات خود در اين زمينه معتقدند كه يادگيري زبان دوم در كنار زبان مادري توسط كودكان، خلاقيت آنها را افزايش داده و مهارت هاي ارتباطي آنها را تحت تاثير قرار مي دهد.


زندگي با درك بيشتر در يادگيري زبان كودكان
مطالعه اي بر روي 134 كودك در سراسر جهان انجام شد و مشخص شد كه آموزش زبان دوم به كودكان در كنار زبان مادري بسيار موفق است زيرا كودكان درك زيادي در يادگيري اين زبان به دست مي آورند، بنابراين انگليسي را به عنوان زبان دوم آموزش دهيد. زبان يادگيري زبان مادري آنها را تقويت مي كند و سطح درك كودكان تقويت مي شود. با افزايش سطح درك كودكان، ويژگي هاي اخلاقي آنها در آينده مناسب تر خواهد شد و در مواجهه با مشكلات مختلف مي توانند درك بيشتر و بهتري از خود نشان دهند.

https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1316144-%D8%A7%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%AA-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D9%86


پيشرفت در انگليسي
نكته ديگري كه اهميت آموزش زبان انگليسي به كودكان را نشان مي دهد، پيشرفت آنها در زبان انگليسي است. البته با پيشرفت يادگيري از دوران كودكي تا زماني كه كودك به بزرگسالي برسد، اطلاعات زيادي به زبان انگليسي به دست آورده است و مي تواند از اين زبان به صورت كاملا حرفه اي استفاده كند. بنابراين اكثر افرادي كه در زمينه اي مانند موسيقي پيشرفت زيادي كرده اند و به شهرت رسيده اند از دوران كودكي نواختن آلات موسيقي يا موسيقي را ياد گرفته اند كه اين امر با يادگيري زبان انگليسي و آموزش آن به كودكان بسيار مرتبط است.


گسترش ارتباطات بين المللي
همانطور كه مي دانيد در حال حاضر ارتباطات بين المللي بين كشورهاي مختلف بسيار فراگير شده است و ايرانيان از طريق فناوري هاي نوين مانند اينترنت و شبكه هاي اجتماعي با ساير كشورهاي جهان ارتباط برقرار مي كنند و از اين طريق اين مشكلات را برطرف خواهند كرد. زبان انگليسي براي كودكان است تا بتوانند در روابط بين المللي خوبي رشد كنند و از آخرين تكنولوژي روز دنيا بهره مند شوند. به عبارت ديگر، گسترش روابط بين‌الملل بين ملل جهان نه تنها بر زندگي بزرگسالان، بلكه بر زندگي، پيشرفت، دستاوردها و تحصيل كودكان تأثير مي‌گذارد و آنها را به موفقيت در صحنه بين‌المللي سوق مي‌دهد. .. بيشتر براشون انجام داد
كودكان از چه سني بايد در كلاس هاي زبان ثبت نام كنند؟
با توجه به اهميت آموزش زبان انگليسي به كودكان، اين سوال در حال حاضر در سن فرستادن كودك به آموزشگاه زبان مطرح مي شود. در اين زمينه بايد بگوييم كه بهترين سن براي يادگيري زبان بين 2 تا 6 سالگي است، موضوعاتي كه در اين سال ها آموخته مي شوند تا مدت ها در ذهن آنها مي ماند و ملكه افكار كودكان مي شود.
علاوه بر اين، محققان توافق دارند كه سن 6 تا 13 سالگي براي كودكان براي يادگيري زبان مناسب است، اما بايد هر چه زودتر آموزش زبان انگليسي به كودكان را شروع كرد.

 

https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1316288-%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

قسمت آخر
اهميت آموزش زبان انگليسي به فرزندانتان بسيار زياد است و توصيه مي كنيم براي تقويت مهارت هاي مختلف و پيشرفت آن ها در يادگيري زبان دوم به كودكان خود با توجه به ميل و سليقه خود به زبان هاي مختلف مانند: انگليسي آموزش دهيد. ; لازم به ذكر است كه مي توانيد از انواع روش هاي آموزش زبان به عنوان مثال استفاده كنيد. حضوري يا آنلاين، براي فرزندان شما در مجموعه سوخون توپار.

فیلم دیدن یکی از راه‌های بسیار موثر برای تقویت مهارت زبانی است. زبانی که در فیلم‌ها به کار می‌رود، بسیار طبیعی و معاشرتی است و از این رو، فیلم دیدن به عنوان یک فرآیند غوطه ور در فضای زبان محاوره‌ای و تقویت شنیداری و دیداری مهارت‌های زبانی می‌تواند بسیار موثر باشد. همچنین، با تماشای فیلم‌ها، می‌توانید با اصطلاحات، افعال، و واژگان جدید آشنا شده و آن‌ها را در زمینه‌های مختلف موضوعاتی یاد بگیرید.

https://charbzaban.com/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C/%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C.html

برای بهره‌وری بیشتر از تماشای فیلم به زبان دیگر، می‌توانید روش‌های متنوعی را به کار ببرید. مثلاً، می‌توانید ابتدا فیلم را با زیرنویس در زبان اصلی تماشا کنید و سپس با زیرنویس به زبان مورد نظر یا بدون زیرنویس تکرار کنید. همچنین، می‌توانید از فیلم‌های با سطوح مختلف سختی شروع کنید و با پیشرفت، به فیلم‌هایی با محتوای پیچیده‌تر بروید تا مهارت‌های زبانی خود را به چالش بکشید و بهبود بخشید. به علاوه، فعالیت‌های جانبی مانند نوشتن خلاصه یا تحلیل فیلم و گفتگو درباره آن با دیگران نیز می‌تواند به تقویت مهارت‌های زبانی شما کمک کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.