مهاجرت به قبرس


در این صفحه شرایط اخذ تابعیت و اقامت قبرس و همچنین هزینه های زندگی در قبرس و تمامی موارد مربوط به آن را از صفر تا صد بررسی خواهیم کرد. در حال حاضر راه ها و روش های سفر در قبرس شامل موارد زیر است:

خرید ملک

راه اندازی یک کسب و کار

تحصیل در قبرس

تلفن محل کار

توانایی مالی

با خرید ملک به قبرس مهاجرت کنید

برای کسانی که قصد زندگی در قبرس را دارند، خرید ملک منطقی ترین و مقرون به صرفه ترین راه مهاجرت به قبرس شمالی است. ما پروژه‌های مختلف و شرایط پرداخت بسیار مطلوبی را ارائه می‌دهیم تا مصالح ساختمانی را خودتان انتخاب کنید و بازپرداخت طولانی‌مدت بدون بهره تا ۸۴ ماه داشته باشید.

دارایی های مختلف از استودیوها (بدون اتاق خواب) تا مجلل ترین ویلاهای ساحلی حداقل یک سوم قیمت در سایر کشورهای مدیترانه ای است که آن را به یکی از جاذبه های اصلی بسیاری از مردم کشورهای شمال اروپا و کشورهای روسی زبان تبدیل می کند. خرید ملک در قبرس شمالی

کدام افراد با خرید ملک صاحب آپارتمان می شوند؟

پرسونا و زیر مجموعه مشتری. زیرمجموعه های مشتریان عبارتند از: همسر - فرزندان زیر هجده سال (اتوماتیک) و مجردان زیر هجده سال به عنوان یک درخواست جداگانه به پلیس مهاجرت (دختران بدون محدودیت سنی و (پسران تا 25 سال) و والدین خریدار

لطفا توجه داشته باشید که خواهر و برادر خریدار در صورت داشتن بالای 18 سال نمی توانند در گروه باشند و اگر کمتر از 18 سال سن دارند باید در محل سکونت والدین (پس از تقسیم ملک) زندگی کنند. ) می توانند پس از اخذ مسکن دریافت کنند

آیا اقوام می توانند همزمان در ملک زندگی کنند؟

اگر تنها باشند (فقط 2 نفر) می توانند بمانند. توجه داشته باشید که اکثر افراد می توانند در یک شراکت شریک باشند، اما قوانین اقامت برای مشارکت متفاوت است. طبق قوانین مهاجرت، در صورتی که هر دو مجرد باشند، تنها یک خانواده (مالک و جوامع کوچک) می توانند یک ملک یا دو خواهر و برادر را اشغال کنند.

چه کسانی می توانند در قبرس شمالی ملک بخرند؟

همه افراد به جز شهروندان سوریه، افغانستان، چین و کشورهای آفریقایی (به جز آفریقای جنوبی و مصر) می توانند در قبرس شمالی ملک بخرند. پس از ارائه گذرنامه معتبر از کشور مبدا که کمتر از یک ماه از عمر آن می گذرد این افراد به پلیس، پلیس قبرس شمالی از طریق اینترپل سوابق کیفری این افراد را پیگیری می کند و در صورت عدم وجود سابقه کیفری می توانند گواهینامه دریافت کنند. سند

آیا با خرید خانه می توان اقامت دائم گرفت؟

هر کسی که دارای ملک در قبرس شمالی باشد می تواند برای اقامت اقدام کند. این اقامت می تواند در سه سال اول یک ساله، در سال سوم تا پنجم دو سال و در سال پنجم اقامت دائم با رعایت شرایط زیر باشد.

برای اقامت سالانه، دو ساله و پنج ساله، باید حمایت مالی ارائه دهید (20000 دلار برای ملکی که در حال حاضر پیش خرید شده و 15000 دلار برای ملک آماده برای سال اقامت). باید دارایی هایی به ارزش بیش از 125000 پوند برای پنج سال اقامت داشته باشد و نباید قبرس را برای بیش از 6 هفته در سال در 5 سال گذشته ترک کرده باشد. اگر مایل به سفر هستید و قصد اقامت دائم در قبرس را ندارید، باید اقامت خود را به صورت سالانه یا دوسالانه تمدید کنید.

یکی از شروط مهم اخذ مسکن ارائه آدرس قانونی محل سکونت (اجاره یا سند ملک) و همچنین معاینه پزشکی برای تایید عدم وجود بیماری عفونی می باشد.

آیا از طریق خرید ملک بعد از اقامت مجوز کار داریم؟

بله محدودیتی وجود ندارد، اما باید فورا نوع ویزا (از ویزای مالک ملک به ویزای کار) را تغییر دهید. از آنجایی که وزارت کار در قبرس شمالی روی کار بدون بیمه بسیار حساس است، اگر به دلیل بیمه نوع ویزای خود را تغییر ندهید، یا جریمه سنگینی خواهید داشت یا از کشور اخراج خواهید شد.

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی برای خانواده ها چیست؟

دسترسی به خدمات پزشکی رایگان در مراکز مجهز دولتی

آموزش رایگان در مدارس دولتی

تحصیل در دانشگاه با تخفیف ویژه (فقط برای کسانی که به زبان ترکی در دانشگاه ادامه تحصیل می دهند).

افتتاح حساب بانکی بین المللی و دریافت کارت های مسترکارت و ویزا (کارت های اعتباری و نقدی) با ارزهای معتبر مانند پوند انگلیس، دلار، یورو و لیر ترکیه.

هنگام راه اندازی شرکت به قبرس شمالی مهاجرت کنید

دولت قبرس شمالی سیاست خود را بر جذب سرمایه خارجی بنا نهاد. پشتیبانی بسیار خوبی از بنیانگذاران کسب و کار دارد و با سهولت گرفتن مجوز کسب و کار و اعطای وام های بلندمدت با بهره بسیار پایین، سرمایه گذاران زیادی را از سراسر دنیا به فکر راه اندازی کسب و کار انداخته است. در قبرس شمالی بودن

قبرس شمالی کشوری با جمعیت کم و پتانسیل های فراوان است. تعداد دانشجویان خارجی در قبرس سه برابر بیشتر است. و با محاسبات انجام شده تخمین زده می شود که سالانه بیش از 10 میلیون گردشگر از این کشور دیدن کنند. بنابراین مشاغلی که نیازهای دانشجویان و گردشگران را تامین می کنند، بازار کار خوبی دارند.

جدا از این دو حوزه، هر شغل مرتبط با صنعت ساختمان، بازار بسیار مناسبی برای رشد و توسعه دارد. بسیاری از سرمایه گذاران به بازار املاک در قبرس شمالی روی آورده اند و ساخت و ساز در این کشور با سرعت و مقیاس بسیار بالایی در حال انجام است.

اگر می‌خواهیم در مورد شرکت‌های آینده‌دار تیتر شویم، باید آن را اینگونه بیان کنیم:

کافه یا رستوران

فتوکپی و کارهای فنی مربوط به امور دانشجویی

تعمیر تلفن همراه

آرایشگاه

عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای.

دفتر ساخت و ساز

مهندسی عمران

تولید کمد و مواد چوبی

تولید سنگ های ساختمانی

گرافیک یک تبلیغ

چه کسانی می توانند با ثبت شرکت در قبرس اقامت کنند؟

حمایت دولت از سرمایه گذاران نیز در تامین مسکن موثر است. صاحبان مشاغل در ابتدا ویزای تجاری 2 ساله و همه زیرشاخه ها را دریافت می کنند (زیررده ها برای همه انواع اقامت یکسان هستند). صاحبان مشاغل برای دریافت مجوز اقامت نیازی به ارائه هیچ گونه حمایت مالی ندارند و روند دریافت مجوز اقامت سریعتر و آسانتر از سایر انواع اجازه اقامت است.

آیا با ثبت شرکت اقامت دائم می گیریم؟

خیر، پس از 6 سال و در صورت رد بیمه کار در این مدت، سرمایه گذار می تواند برای اقامت دائم  یورومای اقدام کند.

مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل

شما می توانید ویزای تحصیلی در قبرس شمالی را به دو صورت دریافت کنید: راه اول ثبت نام در دانشگاه و راه دوم ثبت نام در مدارس متوسطه که دوره های کوتاه مدت ارائه می دهند. مانند دوره های ترکی، انگلیسی، آلمانی یا مدارسی که تحصیلات کوتاه مدت مانند آموزشگاه های فنی و حرفه ای ارائه می دهند. مانند دوره های مدیریت گردشگری، مدیریت پروژه و مدیریت بازرگانی.

دانش آموز نیازی به حمایت مالی ندارد، اما شریک بالای 18 سال او باید از دولت حمایت مالی کند. (در حال حاضر 25000 دلار به بالا)

دانشجویان و افراد زیرمجموعه از کلیه امکانات دولتی رایگان برخوردار بوده و اجازه افتتاح حساب بانکی را خواهند داشت.

با پیشنهاد شغلی شهروندی قبرس را دریافت کنید

ویزای کار در اداره مهاجرت قبرس شمالی رایج نیست. با این حال، کارفرمایان حق دارند برای افراد حرفه ای خارج از جزیره دعوت نامه های شغلی ارسال کنند، اگر می خواهند آنها را به تجارت خود در قبرس بیاورند. در این صورت کارفرما مسئول است و اگر کارمند مرتکب جرم شود کارفرما مسئول است.

همچنین کارفرما موظف است مبلغی (تقریباً 600 یورو) را از طرف کارمند در بانک مسدود کند تا در صورت عدم پرداخت مبلغ ویزای کار از کارمزد واریز شده در بانک کسر شود.

کارفرما موظف است حداقل دستمزد تعیین شده توسط وزارت کار و همچنین هزینه بیمه ماهانه کارمند را به وی پرداخت کند. در حال حاضر هزینه بیمه برای کارگران غیر قبرسی حدود 3000 لیر ترکیه و پایه حقوق حدود 18000 لیر ترکیه است.

همه دارندگان ویزای کار به عنوان کارمند می توانند پس از شش سال کار در قبرس شمالی برای اقامت دائم درخواست دهند.

اقامت و مهاجرت به قبرس از طریق تمکن مالی

گرفتن ویزای یک ساله با پول و اجاره خانه نوعی ویزای موقت است. این نوع ویزا قابل فسخ است. در حال حاضر امکان دریافت ویزای یک ساله از طریق پول نقد همچنان وجود دارد. مبلغ باید بیش از بیست و پنج هزار دلار باشد.  اخذ تابعیت قبرس شمالی یورومای در حال حاضر هر بانکی از هر کجای دنیا که نشان دهد متقاضی این پول را در حساب خود دارد مورد قبول پلیس مهاجرت است. اما از نظر تجربه بهتر است در یکی از بانک های قبرس حساب باز کنید و از این بانک ها اعتبار اسنادی بگیرید.

مبلغ مورد نیاز برای هر نوع سرمایه گذاری در بانک مسدود نمی باشد و پس از دریافت نامه مربوطه قابل برداشت می باشد.

فردی که منابع مالی دارد می تواند برای افراد تحت تکفل خود برای ویزای یک ساله اقدام کند و برای افراد تحت تکفل نیازی به وجه اضافی نیست. (فهرست های فرعی برای همه انواع قرار دادن یکسان هستند).

تمامی افرادی که از این طریق اقامت دریافت می کنند از مزایای دولتی رایگان مانند سایر انواع اقامت برخوردار خواهند شد.

قبرس شمالی مانند سایر کشورهایی که از نظر مالی آسیب پذیر هستند و به مهاجران شهروندی می فروشند سرمایه انباشته نمی کند، دلیل این امر حفظ امنیت این کشور است. قبرس شمالی کشوری امن است، بر خلاف قبرس جنوبی که پاسپورت خود را با هزینه می فروشد، پس از بررسی حداقل 5 ساله، راه را برای دریافت کارت اقامت دائم در مرحله اول و پاسپورت در مرحله بعدی هموار می کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.