چادر برزنتی ماشین 10 ویژگی مهم چادر برزنتی ماشین


برزنت های خودرو اغلب به عنوان روکش های محکم و بادوام تبلیغ می شوند، اما باید به خاطر داشته باشید که در درجه های مختلف تولید می شوند. این بدان معنی است که برزنت می تواند طیف وسیعی از عوامل محیطی را کنترل کند و بسته به نوع آن، برخی از چادرهای ماشین برزنتی می توانند در شرایط آب و هوایی شدید مقاومت کنند. به عنوان مثال برزنت های سبک برای محیط هایی با آب و هوای معمولی و به عنوان روکش های موقت خودرو مناسب هستند. آنها راحت تر، ارزان تر و سبک تر هستند. اما اگر برای شرایط بد آب و هوایی نیاز به چادر ماشین برزنتی دارید، بهتر است از مدل چادر چند لایه استفاده کنید.

10 ویژگی مهم چادر روکش خودرو

1- محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش

قرار گرفتن طولانی‌مدت در معرض نور خورشید می‌تواند رنگ خودروی شما را تغییر دهد، اما نگران استفاده از روکش خودرو در هنگام پارک کردن در زیر نور آفتاب نباشید. این نوع پوشش از آسیب اشعه ماوراء بنفش جلوگیری می کند.

2- مقاومت زمین

یکی از وظایف اصلی چادر ماشین برزنتی داخلی و خارجی محافظت در برابر کثیفی، گرد و غبار، شیره، برگ و حشرات کوچک است. این نوع روکش ها می توانند از خط و خش یا آسیب به رنگ خودروی شما جلوگیری کنند. حتی گرد و غبار می تواند باعث ایجاد خراش های جزئی در رنگ شود، بنابراین بهتر است از پرداخت مناسب خودداری کنید.

3- چادر بوم تنفسی یا کاملا ضد آب

چرا چادر ماشین تنفس پذیر یا ضد آب انتخاب بهتری نسبت به چادر ضد آب است؟ چادر کانای کاملا ضد آب رطوبت را از بین می برد. به نظر عالی می رسد، اما رطوبت را نیز حفظ می کند. رطوبت (مثل شبنم) در زیر کالسکه جمع می شود و نمی تواند خارج شود. آب راکد می تواند باعث خوردگی، قالب و آسیب به رنگ خودرو شما شود.

در واقع برزنت خودرو کاملا ضد آب برای سرپناه خودرو مناسب نیست زیرا باعث آسیب به خودرو می شود.

4- نصب آسان و مونتاژ آسان چادر برزنتی ماشین

ماشین یا کامیون شما می تواند 24 ساعت شبانه روز تحت پوشش باشد. ممکن است بخواهید بادبان ماشین را بعد از یک روز یا یک ساعت جمع آوری کنید. بنابراین باید چادری با وزن سبک و انعطاف پذیری بالا انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی آن را نصب کنید و یا جمع کنید و داخل کیف مخصوص خود قرار دهید.

5- دوخت و ضد آب

6- کنار درب راننده زیپ داره؟

7- دارای لایی نرم و مقاوم که از خط و خش به بدنه خودرو جلوگیری می کند.

8- مواد فوق العاده مقاوم و مستحکم؟

9- قیمت ارزان و ارزان نسبت به سایر مدل های موجود در بازار؟

10- با توجه به ابعاد ماشین؟

مشاهده رفرنس: https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/چادر-خودرو/ایرانخودرو-چادر-خودرو/چادر-پژو-پارس/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.