عوارض چاقی

نامتناهي

عوارض چاقی


عوارض چاقی ران موضوعی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. چربی ران یکی از مشکلاتی است که افراد با آن مواجه هستند و برای از بین بردن چربی های اضافی ناحیه ران به روش های مختلفی متوسل می شوند. مشکل چاقی ران گاهی با ورزش و رژیم غذایی قابل حل است، اما این روش ها همیشه راه حل نیستند.

برای کاهش مشکلات ناشی از چاقی ران، روش های جدیدی ابداع شده است. روش لیپوماتیک یکی از این روش‌ها برای افزایش دائمی سایز ران‌ها به اندازه دلخواه است که چربی اضافی ناحیه ران را از بین می‌برد و از سلامت شما محافظت می‌کند. چاقی ران علاوه بر اینکه تناسب اندام شما را به خطر می اندازد می تواند باعث بیماری های مختلفی نیز شود. روش های مختلفی در کلینیک مدرن انجام می شود که از طریق آنها می توانید چربی های اضافی در ناحیه ران و سایر قسمت های بدن خود را تشخیص داده و از شر آن خلاص شوید.

چه بیماری هایی می توانند باعث عوارض چاقی لگن شوند؟

قرص چاقی ران وباسن می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند. افرادی که دارای چربی بیش از حد در ناحیه ران خود هستند ممکن است از فتق دیسک کمر یا درد مفاصل در قسمت پایین بدن خود رنج ببرند. زانو درد نیز می تواند ناشی از چاقی باشد.

چربی اضافی در ران ها یا سایر قسمت های بدن می تواند شما را مستعد فشار خون بالا کند. علاوه بر این، این مشکل می تواند باعث ایجاد قند خون در بدن شما شود.

چربی ران می تواند باعث بیماری قلبی شود، بنابراین به سلامت شما آسیب جدی می زند. یکی از شایع ترین بیماری ها بیماری قلبی است. در این بیماری رسوبات چربی در رگ های خونی باعث کوچک شدن فرد و در نهایت مرگ می شود. همچنین در صورت تشدید بیماری باعث بیماری قلبی می شود.

برخی مشکلات

چاقی در هر نقطه از بدن، به خصوص در ناحیه ران، می تواند خطر سکته مغزی را افزایش دهد. این امر باعث سفت شدن رگ ها و ایجاد رسوب چربی در رگ ها می شود که در نهایت منجر به سکته می شود.

این وضعیت می تواند مفاصلی مانند زانو را فرسوده کند و افرادی که ران های بسیار ضخیم دارند از این مشکل رنج می برند.

چاقی می تواند باعث ایجاد نوعی سرطان در انسان شود که البته در زنان بیشتر اتفاق می افتد. این نوع سرطان در زنان به صورت سینه، تخمدان، رحم و غیره و در مردان به صورت سرطان پروستات، رکتوم و روده بزرگ ظاهر می شود.

یکی دیگر از عوارض چاقی ران، بیماری کبد چرب است که می تواند بسیار خطرناک و آنقدر شدید باشد که باعث مرگ شود. تجمع کبد چرب باعث این بیماری می شود.

شاید روش لیپوماتیک

لیپوساکشن ران یک روش جراحی است که در آن چربی ران با استفاده از دستگاه‌هایی از بدن خارج می‌شود. این روش تحت بیهوشی عمومی و از طریق برش هایی در بدن انجام می شود. لوله هایی به بدن فرستاده می شوند که با حرکات چرخشی و لغزشی چربی را از بین می برند. این روش به آرامی انجام می شود و به اعصاب شما آسیبی نمی رساند.

به گزارش فرازطب، پس از انجام این عمل لازم است یک سری نکات را بررسی کنید و برای مدتی باید مراقب ناحیه ای که لیپوماتیک انجام می شود، سلامتی خود را بازیابی کنید. رژیم غذایی خوب و ورزش بعد از این جراحی می تواند شما را برای همیشه از چربی اضافی در ناحیه ران یا هر جای دیگری از بدن عاری کند.

هزینه لیپوساکشن روی ران

هزینه لیپوساکشن مفصل بسته به اندازه ران ها متفاوت است و با توجه به شرایط بیمار تعیین می شود. تجربه پزشک، میزان چربی جمع آوری شده، روش و تجهیزات مورد استفاده در هزینه لیپوساکشن ران موثر است. این روش روشی بسیار خوب و جدید است و اگر توسط متخصصان انجام شود، نتایج دائمی خواهد بود و چربی آنها هرگز بر نمی گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.