دزدگیر خانه هوشمند چیست؟


هشدار هوشمند یک هشدار سطح بعدی است که از هوش مصنوعی و محاسبات ابری برای ایجاد راه حل های جدید و مفیدتر استفاده می کند. دزدگیرهای هوشمند راحت تر از دزدگیر هستند. شما می توانید از هر کجای دنیا برنامه ریزی و مدیریت کنید.

قابلیت Smart Alarm چیست؟

1. دزدگیر هوشمند بدون نیاز به کابل

با ارسال و دریافت اطلاعات به صورت بی سیم می توانید یک سیستم هشدار بی سیم و سنسورهای آن را بدون اتصال سیم در جایی نصب و استفاده کنید. در بسیاری از نقاط سیم کشی امکان پذیر نیست و این سیستم بسیار مفید است.

2. قابلیت کنترل آلارم در سراسر جهان

با اتصال آلارم به اینترنت از طریق اپلیکیشن و ابر، می توانید از هر کجای دنیا به زنگ هشدار خود دسترسی داشته باشید. این ردیابی آنلاین بوده و سرعت بالایی دارد.
قیمت دزدگیر را از شرکت مرکزی آژیر بپرسید.
3. نظارت بر چندین مکان به طور همزمان

می توانید خانه، محل کار و ... خود را به دزدگیر هوشمند مجهز کرده و به صورت آنلاین از تلفن همراه خود کنترل کنید. این ویژگی کنترل مکان های مختلف را آسان تر می کند

4. امکان ارتباط با دستیار هوشمند

امروزه بسیاری از خانه‌ها مجهز به سیستم‌های هوشمند هستند و بسیاری از دستگاه‌ها را می‌توان به راحتی توسط دستیارهای هوشمند مانند Google Assistant و Alexa کنترل کرد. به عنوان مثال، شما به سادگی می گویید: نور وجود دارد سپس نور مورد نظر به آلارم های هوشمند متصل می شود که با این دستیارهای هوشمند به عنوان بخشی از یک خانه هوشمند ساخته می شود.

5. ظرفیت برنامه ریزی

آلارم های هوشمند، قابلیت فعال سازی و غیرفعال سازی به عنوان مثال در زمان های مختلف هفته، کاملا قابل تنظیم بوده و از خطای انسانی جلوگیری می کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.