پمپ كارواش برتوليني

 

پمپ كارواش صنعتي چيست؟

واتر جت صنعتي دستگاهي پيشرفته و تخصصي است كه در انواع كارواش هاي صنعتي با هدف ارائه طيف وسيعي از عمليات پاكسازي محيطي و تجهيزات نصب مي شود. فناوري هاي به كار رفته در اين ابزار كارآمد و مستحكم با هدف از بين بردن بهينه، كارآمد و مقرون به صرفه آلودگي هاي محيط و تجهيزات، كارواش صنعتي را به يكي از پرفروش ترين دستگاه هاي نظافتي و محبوبيت بيشتر تبديل كرده است.

به طور كلي كارواش ها در مدل ها و برندهاي مختلفي توليد مي شوند كه از جمله آنها مي توان به برندهاي مطرح و معتبري چون برتوليني، ميشلين، پمپك، اينترپمپ و بوش اشاره كرد. تنوع ساختار و طراحي مدل هاي محصول، شك و ترديد كاربران را در مورد خريد يك محصول خوب و درجه يك برطرف كرد. به طور واضح، بسياري از مدل‌هاي پمپ كارواش با ويژگي‌هاي كاربردي، كاربران در صنايع مختلف را بر آن داشته است تا با توجه به نياز و مواد سطوح و تجهيزات خود، درست و مناسب را انتخاب كنند.


پمپ كارواش چگونه كار مي كند؟

پمپ كارواش مانند يك ماشين لباسشويي بسيار قدرتمند عمل مي كند، آب با فشار بالا را روي آلاينده ها بر روي سطوح و تجهيزات پاشيده، آنها را تحت تاثير قرار داده و آنها را جدا مي كند و در نهايت منجر به بهبود پاكيزگي و كيفيت مي شود. محيط قدرت پاك كنندگي اين تجهيزات و توانايي آن در حذف انواع آلودگي ها نه تنها باعث بهبود سلامت محيط، طول عمر تجهيزات و ابزار مي شود، بلكه سلامت كاركنان و افراد حاضر در محيط را تضمين مي كند. گفته مي شود كه قدرت پاك كنندگي آن بسيار بالاتر از ساير شوينده ها است. زيرا اين دستگاه فشار آب بيشتري را به كثيفي و كثيفي وارد مي كند.

 

آشنايي با اجزاي پمپ ماشين لباسشويي

بدون شك همان قطعات و ويژگي هاي پمپ كارواش صنعتي مشابه سايز تجهيزات با كمك كساني است كه در مناطق مختلف كارهاي نظافتي انجام مي دهند. اگر بخواهيم اين ويژگي ها را ببينيم بايد به موارد زير اشاره كنيم:

سرسيلندر

دريچه ها

بسته بندي و اورينگ

مهر

شاتون

بلبرينگ

سراميك

بازوي ميل لنگ

متوسط ​​آبياري بوته ها

سوكت هاي برنجي

و…..



از محفظه پمپ براي كارواش هاي صنعتي استفاده كنيد

علاوه بر مصارف صنعتي، براي خشكشويي خانگي نيز استفاده مي شود. براي تميز كردن اين دستگاه معمولاً از موارد زير استفاده مي شود:

ماشين ها را شستشو مي دهد

طبقه شورا

دونده ها

ابزار شستشو

نظافت تاسيسات صنعتي

نظافت سطوح و تجهيزات صنعتي مانند: صنايع پتروشيمي، روغن سراميك، لوله سازي و ...


مراجعه به ادامه مطلب: https://abniro.com/car-wash-pump/پمپ-كارواش/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.