آموزش کار با فرمت استادیار (Studier). کامل و قابل مشاهده


قالب Studiare بدون شک یکی از بهترین و محبوب ترین قالب های وردپرس برای راه اندازی وب سایت های آموزشی است که تا کنون معرفی شده است. با کمک این قالب می توانید انواع وب سایت های آموزشی ایجاد کنید و دوره های آموزشی را بفروشید و شروع به کسب درآمد کنید. یکی از مزایای این قالب پشتیبانی از محبوب ترین صفحه سازهای وردپرس از جمله Elementor و Visual Composer است. با استفاده از رابط کشیدن و رها کردن این صفحه سازها، می توانید به راحتی وب سایت خود را طراحی کرده و صفحات وب سایت خود را بدون هیچ دانش کدنویسی شخصی سازی کنید. علاوه بر این، Master Assistant به خوبی از فروشگاه ساز WooCommerce پشتیبانی می کند که می توانید از آن برای فروش دوره های آموزشی خود استفاده کنید. با توجه به محبوبیت این فرمت، در این مقاله قصد داریم آموزش کار با فرمت دستیار آموزشی را به شما آموزش دهیم. با ما بمان

ویژگی ها و ویژگی های فرمت استادیار

با دموهای آموزشی جذاب ژاکت: این الگو با انواع دموهای از پیش ساخته شده ارائه می شود تا وب سایت شما را راه اندازی کند. دوره های رایگان و پولی: یکی از ویژگی های فوق العاده این قالب دسترسی کاربران به دوره است. برنامه های آموزشی رایگان و پولی است نظرات دانشجویان: از طریق سیستم امتیازدهی کارآمد این فرمت، دانشجویان می توانند نظرات خود را در مورد دوره ها، آموزش ها ارسال کنند تا سایر کاربران بتوانند آن را مشاهده کنند. مناسبت ها. صفحه ساز کشیدن و رها کردن: همانطور که قبلاً گفته شد، قالب Assistant از محبوب ترین صفحه سازهای وردپرس مانند Elementor و Visual Composer پشتیبانی می کند که می توانید با استفاده از رابط کاربری آن ها را بکشید و رها کنید. و آن را رها کنید. کارت های خود را شخصی سازی کنید کاملا ریسپانسیو: نه تنها دسکتاپ، بلکه سایر کاربران موبایل و تبلت نیز می توانند به بهترین شکل به دوره ها و آموزش های شما دسترسی داشته باشند. پشتیبانی از 800 فونت گوگل: شما می توانید فونت های مختلف ارائه شده توسط گوگل را انتخاب کنید.

نحوه کار با فرمت استادیار

تا اینجا شما را با قابلیت استادیار و برخی از امکانات و ابزارهای آن آشنا کردیم. حال در مقاله بعدی نحوه کار با قابلیت Assistant Professor و تنظیمات آن را به شما آموزش می دهیم. بنابراین، برای یادگیری نحوه کار با پست استادیار به ادامه مطلب مراجعه کنید.

1- مدل های کمکی نصب کننده

ابتدا باید این قالب را بخرید (برای خرید راهنمای قالب کلیک کنید). پس از خرید و دانلود فایل می توانید طرح را به چند روش در وب سایت خود نصب کنید. روش های مختلفی برای نصب طرح وجود دارد. به عنوان مثال می توانید قالب را از طریق فروشگاه وردپرس نصب کنید و یا می توانید قالب را به عنوان بسته نصبی با میزبانی وب سایت خود فعال کنید. اگر با نصب الگو آشنایی ندارید، نگران نباشید. زیرا قبلاً آموزشی در این مورد برای شما منتشر کرده ایم که می توانید از طریق لینک ” آموزش نصب قالب جدید در وردپرس ” آن را مشاهده کنید.

2- آموزش کار با قالب وردپرس doc

بعد از اینکه قالب استادیار در سایت شما فعال شد، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه با قالب دستیار معلم کار کنید. کار با این قالب بسیار آسان است و می توانید قسمت های مختلف سایت خود را با هر سطح مهارتی که دارید شخصی سازی کنید. در مقاله زیر شما را با پیکربندی های مختلف قالب آشنا می کنیم.

پس از نصب تم، روی قسمت تنظیمات داشبورد وردپرس خود کلیک کنید. پس از آن، می توانید برای راهنمایی، پانل تنظیمات قالب را مشاهده کنید. در این قسمت قسمت های مختلفی وجود دارد که به شما معرفی می کنیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.