حاكميت شركتي

نامتناهي

حاكميت شركتي

9 خوب راه‌ها آموزش بينندگان شما درباره طرح كسب و كار

اهداف و چشم انداز كسب و كار : تجارت شما مي خواهد چه كاري انجام دهد؟ اين جايي است كه شما شروع به فراهم كردن هسته اصلي شغل خودتان، آنچه را كه مي خواهيد انجام دهيد، پايه اي كه براي آن در نظر ميگيريد، مي كنيد. تمايز : محصول يا خدمات شما چيزي را متمايز از برتري هزينه فعلي در صنعت و بانك هاي خود ارائه مي دهد كه بر اساس منحصر به فرد بودن شما باشد. توضيحات و تمايز محصول : چه چيزي مي فروشيد و چرا فرق مي كند؟ در تجزيه و تحليل كسب و كار، پاسخ به اين سوال كه چه كسي به چه چيزي نياز دارد و چرا به آن نياز دارد بسيار مهم است؟ يكي ديگر از راه هايي كه سهامداران خرد مي توانند در مجامع نقش موثرتري داشته باشند تدوين دستورالعمل هايي با توجه به برخي از ظرفيتهاي قانوني فعلي است. اگرچه حقوقدانان و قانونگذاران در كشورهاي توسعه يافته از قرن نوزدهم ميلادي و به هنگام شكلگيري قوانين نوين تجارت در اين كشورها توجه ويژهاي به اين موضوع داشته اند، اما اقتصاددانان تنها از اواسط دهه ۱۹۹۰ بود كه به شكل جدي به بررسي اهميت مسئله حمايت از حقوق سهامداران پرداختند. 

باز هم، اين يك خلاصه است، بنابراين نكات كليدي كه در هنگام نوشتن برنامه خود كشف كرده ايد را برجسته كنيد. سعيد مظفري ، ايده پرداز تجاري ، صاحب چهار سيستم كسب و كار موفق ، مشاور شركت هاي مختلف در زمينه ماركتينگ ، داراي مدرك MBA از موسسه Swiss cert . هر شركت داراي مسائل مختلفي است كه يك تحليلگر كسب و كار ميتواند با آنها برخورد كند و اين برخورد ميتواند از طريق تغيير فناوريها يا جلب رضايت مشتري در سازمانهاي بزرگ باشد. بدون شك بيشترين ميزان سرمايه از طريق بازارهاي بورس در سرتاسر جهان مبادله مي شود و اقتصادهاي ملي به شدت متاثر از عملكرد بازارهاي بورس است. جزء كليدي ديگر، دريافتن اين موضوع است كه قرار است يك صاحب كسب و كار چطور از اين طريق پول دربياورد. با اين تفاوت كه وضعيت مالي براي ۳ تا ۵ سال پيشبينيشده و شرح دقيقتري از گروه اجرايي، شامل اعضاي كليدي مديران و كاركنان، ارائه ميشود. مشاوره مديريت - شما مي توانيد از صفحه معرفي اعضاي هئيت مديره شركت آكام آتا با مديران مجموعه آشنا شويد. نقش هيأتمديرۀ شركت­ها در نظارت بر نحوۀ ادارۀ شركت براي دستيابي به اهداف تعيينشده و هدايت مديريت اجرايي بسيار تعيينكننده است تا جايي كه در مواردي، حاكميت شركتي مناسب با تركيب و عملكرد هيأتمديره سنجيده ميشود.

اهداف كوتاه مدت به طور كلي بايد طي سال آينده قابل دستيابي باشد، در حالي كه يك تا پنج سال پنجره خوبي براي اهداف بلند مدت است. خاص، اندازه گيري، قابل دستيابي، واقع بينانه و محدود. استاندارد تحليل كسب و كار از چشم اندازهاي مختلف قابل اجراست. بازار بالقوه تخميني از ميزان نياز افراد به محصول شما مي باشد. برخي از اين نكات عبارتند از واقعيت، اما برخي ديگر به تعريف كمي بيشتر نياز دارند، به خصوص هنگامي كه صحبت از ديد، مأموريت و ارزشهاي تجارت شما به ميان مي آيد. بخش هايي از طرح كسب و كار شما در اصل توسط ايده ها و ديدگاه شما مشخص مي شوند، اما برخي از مهمترين اطلاعات مورد نياز شما نياز به تحقيق از منابع مستقل دارند. تحليل بازار بخش مهمي از برنامه كاري شما است، شما هميشه ميخواهيد كه هر كسي آن را بخواند. به همين دليل است كه تجزيه و تحليل بازار بخش مهمي از طرح كسب و كار شما است، چه بخواهيد آن را بخوانيد يا نه. خلاصه عملكرد خوب يكي از مهمترين بخش هاي برنامه شما است، اين آخرين بخش است كه بايد بنويسيد. هدف از خلاصه اجرايي اين است كه همه چيزهايي را كه دنبال مي كنيد تقطير كنيد و يك بازنگري سطح بالا از كسب و كار خودتان به بازرسان كوتاه مدت (به عنوان مثال، سرمايه گذاران بالقوه) بدهيد كه آنها را ترغيب به مطالعه بيشتر كند.

شركت ابزار دقيق اعتقاد دارد مي تواند 30 درصد بيشتر از رقبا (يعني 20 درصد) در هزينه هاي توليد و فروش صرفه جويي كند. در اين مطلب طرح توجيهي توليد كاسه نمد با ظرفيت پيشنهادي 400 تن درسال تهيه شده توسط شركت گسترش صنايع پايين دستي پتروشيمي آماده دانلود مي باشد. شما حتي در بازار با يك محصول نوآورانه رقابت خواهيد داشت، بنابراين مهم است كه يك طرح اجمالي رقابتي را در برنامه كاري خود قرار دهيد. ابزارهايي كه در اين كار مورد استفاده قرار ميگيرند، به چند دسته تقسيم ميشوند. از طرفي قرار نيست همه افراد ديدگاه يكسان با شما داشته باشند.9. گفتن اين كه بازار شما مي تواند تجارت شما را خراب يا بشكند، اغراق نيست. بهترين مشاور كسب و كار در تهران نيز اين گونه نيست. شما هميشه با يك محصول خلاقانه هميشه در بازار رقابت خواهيد داشت. به عنوان مثال، اگر شما يك قطعه جديد از تجهيزات آشپزخانه را مي فروشيد، بسيار ساده است كه بگوييد چون محصول شما جديد است، شما هيچ رقابتي نداريد. در اواخر دهه 1990، صنعت مشاوره به دليل رخ دادن طيف وسيعي از عوامل از جمله اقتصاد جهاني قوي، افزايش قدرت محاسبات، خصوصيسازي و شيوههاي جديد مشاوره فناوري اطلاعات ؛ شكوفا شد.


https://www.narbonbd.com/corporate-governance/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.