یک انتخاب محبوب در صنعت فولاد: میلگردی که تمام انتظارات را برآورده می کند


یکی از معروف ترین فولادها در صنعت قطعات فولادی متعلق به کارخانه آناهیتا گیلان است. به عبارت دیگر در این مقاله به شما می گوییم که آهن بار آناهیتا از چه زمانی فعالیت خود را آغاز کرد و چه ویژگی هایی داشت. همچنین مهمترین دلایل محبوبیت این نوع rebar را توضیح خواهیم داد و به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید این محصول میلگرد را تهیه کنید.

معرفی کارخانه آناهیتا گیلان و دلیل آن:

شروع فعالیت کارخانه آناهیتا گیلان در تولید قطعات فولادی به دهه 60 برمی گردد، اما این گروه نزدیک به 10 سال است که به تولید میلگردهای باکیفیت می پردازد. در حال حاضر ظرفیت تولید میلگردهای تقویت کننده تقریبی 320000 تن در سال است که علاوه بر تامین نیاز داخلی به خارج از کشور صادر می شود. نکته جالب اینکه این کارخانه در شهر صنعتی رشت در استان گیلان واقع شده است که ویژگی های مکانیکی (قطر اسمی و هندسه آج)، خواص شیمیایی و مکانیکی مطابق با استانداردهای ملی از دلایل اصلی محبوبیت این کارخانه است. تقویت و قیمت بالای آن در مقایسه با سایر رقبا.

در واقع رعایت دقیق استانداردها و شکل صحیح پله ها در قرارگیری دقیق میلگرد در داخل بتن تاثیر دارد زیرا طراحی صحیح شکل و اندازه پله ها می تواند منجر به چسبندگی قوی تری شود. نتیجه نیز باعث افزایش قیمت می شود.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت این رزین ها مقاومت بالای آنها در برابر نیروهای مختلف از جمله تنش تسلیم و استحکام کششی است. در واقع مقاومت بالای میلگرد در برابر نیروهای کششی، زمانی که این بخش فولادی به شدت خم می شود، آن را به گزینه ای عالی برای استفاده در پی و بتن ریزی تبدیل می کند.

مشاهده مشخصات میلگرد آناهیتا:

میلگردهای این کارخانه مطابق با استاندارد ISIRI 3132 مطابق با استاندارد GOST 5781 روسیه تولید می شود که در کلاس A1 تا A4 ساده و آجدار بوده و البته گرید A4 این کارخانه به سلیقه مشتری تولید و ارسال می شود. . سفارش

سایز میلگردهای این کارخانه از 8 تا 32 می باشد که سایزهای 8 و 10 4 شاخه و سایزهای 12 و 14 و 16 2 شاخه و سایزهای 18 و 20 و 22 و 25 و 28 و 32 تک شاخه با طول می باشد. از 12. متر جدا شده است.

بنابراین به طور کلی می توان میله های آناهیتا گیلان را به دسته های زیر تقسیم کرد که عبارتند از:

• میلگرد تک با استاندارد S240

• میلگرد آجدار مارپیچ نوع اول با آج 340

• نوع دیگری از میلگرد دنده مارپیچ با استاندارد 350

• دنده نوع اول با سرعت 400 فوت

• نوع دوم آجدار با استاندارد 420

• میلگرد دنده ای نوع اول با کیفیت 500

• دنده ترکیبی نوع 2 با طرح 520 آج

طرز تهیه ریبری آناهیتا گیلان:

تاکنون با مشخصات فنی و ویژگی های مهم یراق آلات این کارخانه آشنا شده اید. حال می خواهیم به نحوه ساخت یراق آلات آناهیتا گیلان بپردازیم، اما قبل از آن جالب است بدانید که دو عامل استحکام بالا و سبکی از مزیت های مهم استفاده از آن ها هستند. در واقع مهندسین به دلایلی از جمله اینکه باعث افزایش وزن سازه نمی شود، طبق استانداردهای لازم ساخته شده و به خوبی با بتن ترکیب می شود، تمایل به استفاده از این نوع میلگردها دارند.

• اما برای تولید میلگرد، این کارخانه ابتدا فولاد 5SP واحد کنترل کیفیت را قبل از ورود به خط تولید آنالیز می کند تا در صورت داشتن خواص شیمیایی مطلوب، میلگرد وارد کوره ای شود که با سوخت کار می کند.

• در مرحله بعد شمش های فولادی داخل کوره را تا دمای 1250 درجه حرارت داده و سپس به سمت غلتک های رافینگ هدایت می کنند. زمانی که شمش های داغ وارد غلتک ها می شوند ضخامت آنها کاهش یافته و سپس در استند مرکزی به ابعاد دلخواه در می آیند.

• اکنون بسته به اندازه و نوع چسب، ماشین نهایی به گونه ای طراحی می شود که به دست مشتری می رسد، اما روی میلگرد کلاس A3 یک طرف وجود دارد و مرحله دیگری به نام ترمکس وجود دارد. در این مرحله قسمت بالای تایر همزمان در آب سرد غوطه ور می شود و قسمت داخلی آن گرم می ماند. سپس میلگرد در معرض هوای آزاد قرار می گیرد تا دمایی گرم در داخل میلگرد ایجاد شود. این باعث کاهش تجزیه پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی و کشسانی آن می شود.

توضیح علت عدم افزایش وزن سازه با میلگرد آناهیتا:

در قسمت قبل گفتیم یکی از دلایلی که مهندسان دوباره اینها را انتخاب می کنند، افزایش وزن سازه نیست، اما دلیل آن چیست؟

در واقع پاسخ این سوال را در سنگینی این نوع عقب‌نشینی‌ها می‌توان یافت. در واقع میلگردهای آناهیتا گیلان به صورت میز میلگرد استال تولید می شود که تاثیر بسزایی در وزن نهایی سازه دارد.

Orbis Steel: منبع قابل اعتماد برای تحلیل بازار فولاد

www.steelorbis.com یک پلتفرم قدرتمند برای تحلیل بازار آهن و فولاد است. این سایت اطلاعات جامع و به روزی از قیمت ها، اخبار، تحلیل ها و آمارهای بازار جهانی فولاد ارائه می دهد. کاربران با استفاده از این سایت می توانند به راحتی قیمت های روزانه و هفتگی جهانی فولاد را مشاهده کنند و از ابزار تحلیل قیمت فولاد برای نظارت بر تغییرات قیمت استفاده کنند. سایت SteelOrbis همچنین اطلاعاتی در مورد محصولات مختلف فولادی از جمله مواد اولیه، لوله و پروفیل، صفحه و بلوک و همچنین محصولات بلند مانند بیلت و میله ارائه می دهد.

با استفاده از قسمت تحلیل بازار، کاربران می توانند بازار فولاد در مناطق مختلف جهان را بررسی و تحلیل کنند. این سایت اطلاعات و آماری را در مورد بازارهای مهمی مانند چین، ایالات متحده، هند، ترکیه، اتحادیه اروپا و مناطق دورافتاده در اختیار کاربران قرار می دهد. علاوه بر این، وب سایت SteelOrbis اخبار مهم و به روز صنعت فولاد را منتشر می کند و مصاحبه با افراد تاثیرگذار در این صنعت را در اختیار کاربران قرار می دهد.

گزینه های پیش بینی قیمت و تحلیل بازار فولاد ارائه شده توسط سایت SteelOrbis نیز به شرکت ها و صنایع مختلف در بازار فولاد ایران کمک می کند. با استفاده از گزارش پیش بینی قیمت، کاربران می توانند تغییرات آتی قیمت فولاد را تحلیل و پیش بینی کنند.

با توجه به خدمات متنوع استیل اربیس، شرکت های ایرانی و صنعت فولاد می توانند از این وب سایت به عنوان منبع اطلاعاتی معتبر در مورد بازار فولاد استفاده کنند. این وب سایت به کاربران امکان مدیریت بهتر کسب و کار و انتخاب بهتر در بازار از جمله تصمیمات مربوط به بازار سنگ آهن در ایران را می دهد. همچنین اطلاعات و آمار ارائه شده توسط این وب سایت به شرکت های ایرانی و صنعت فولاد کمک می کند تا بهترین استراتژی ها و راهکارها را برای رشد و موفقیت بازار فولاد ایران انتخاب کنند.

چگونه می توان بازار میلگرد را به درستی بررسی کرد؟

تماس با تامین کنندگان: با تماس حضوری یا مراجعه حضوری به تامین کنندگان میلگرد، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت ها، شرایط خرید و شرایط بازار کسب کنید. با صحبت با تامین کنندگان، می توانید بازار را به طور مستقیم آزمایش کنید و پاسخ سوالات خود را در مورد قیمت ها و شرایط خرید دریافت کنید.

تجزیه و تحلیل بازار را بررسی کنید: تجزیه و تحلیل بازار شیر انجام شده توسط موسسات، شرکت های مشاوره و سازمان های صنعتی می تواند به شما در درک بهتر وضعیت بازار کمک کند. مطالعه گزارش ها و تحلیل های این موسسات می تواند در درک روند قیمت ها و تغییرات بازار بسیار کمک کننده باشد.

مشاوره تخصصی: در صورت نیاز می توانید با کارشناسان و مشاوران آهن و سایر صنایع مرتبط مشورت نمایید. آنها می توانند شما را در تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل قیمت راهنمایی کنند و در مورد خرید مقرون به صرفه ترین زره مشاوره دهند.

با استفاده از این روش ها و ابزار و منابع بالا می توانید بازار میلگرد را به دقت کنترل کنید. با مطالعه و تحلیل اطلاعات قیمت، تغییرات بازار، تحلیل های تخصصی و مشاوره تخصصی می توانید شناخت بهتری از بازار میلگرد به دست آورید و تصمیمات خرید بهتری بگیرید.

نحوه خرید میلگرد آناهیتا گیلان:

وقتی صحبت از خرید این قطعات آهنی به میان می آید، معمولاً دو راه دارید: خرید از بازاری که قطعات آهنی می فروشد و خرید از یک شرکت تجارت آنلاین معتبر. پس اگر قصد خرید این محصولات را دارید می توانید به مجموعه ما اعتماد کنید. آرمیچر آناهیتا، ببینید که یکی از علامت های AG JU، AG CT یا AG ST روی بدنه آرمیچر حک شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.