قبل از خواندن این نکات میلگرد نخرید


اگر به لیست بهترین تولیدکنندگان داخلی قطعات فولادی نگاهی بیندازید، قطعا نام کارخانه فولاد آناهیتا در گیلان را خواهید دید. اگرچه زمان زیادی از راه اندازی این کارخانه نگذشته است. اما ایران توانست خود را به خوبی نشان دهد. علاوه بر این، خود میلگرد آناهیتا گیلان به کشورهای همسایه صادر می شود. به همین دلیل بسیاری از پیمانکاران و مهندسان برای تکمیل پروژه های عمرانی خود محصولاتی از این برند را انتخاب می کنند.

اگر شما هم قصد خرید لوازم یدکی از این کارخانه را دارید، باید قبل از ثبت سفارش، غیر از قیمت لوازم جانبی آناهیتا گیلان، موارد مهم دیگری را نیز بررسی کنید. سوالاتی که در ادامه قصد داریم به آنها بپردازیم. البته احتمالاً با بیشتر این نکات آشنا هستید; اما البته یادآوری آنها خالی از لطف نیست.

با انواع قطعات فلزی کارخانه آناهیتا آشنا می شویم

در حال حاضر کارخانه آناهیتا گیلان در زمینه تولید انواع مبلمان تخصص دارد. این کارخانه با استفاده از دانش متخصصان داخلی و با استفاده از بهترین ماشین آلات و تجهیزات، پروفیل های فولادی خود را تولید می کند. به علاوه هر محصول را پس از تولید در آزمایشگاه های مجهز به دستگاه های دقیق کنترل می کند. به این ترتیب تضمین می کند که خواص مکانیکی و شیمیایی این محصولات کاملا مطابق با استاندارد باشد.

این کارخانه برای تولید محصولات خود استاندارد ISIRI 3132 را انتخاب کرده است که بر اساس این استاندارد یراق آلات آناهیتا گیلان در انواع مختلفی ساخته می شود. قبل از خرید این محصولات باید انواع این پروفیل های فولادی را بشناسید که عبارتند از:

میلگرد 340: این مقطع فولادی با آج های مارپیچ در اندازه های 8 و 10 میلی متر تولید می شود. در استانداردهای بین المللی این نوع زره به درجه A2 معروف است. همانطور که می دانید این نوع زره اغلب در خاموش کردن استفاده می شود.

تقویت 400 آج: این پروژه فولادی به دلیل خواص مکانیکی مطلوب در بسیاری از پروژه های ساختمانی استفاده می شود. عمدتاً در تقویت ساختار است. کارخانه آناهیتا گیلان این نوع محصول را که با نام T-bars یا کلاس A3 نیز شناخته می شود در سایزهای مختلف 12 تا 32 تولید می کند حتما می دانید که در ایران بیشترین استفاده از سایز آرماتور تخت خواب 12 تا 32 می باشد.

آرماتور Aj 500: کارخانه آناهیتا نیز تولید محصولات با سطح A4 یا عناصر کامپوزیت را در دستور کار خود قرار داده است. این محصولات با استفاده از آخرین تکنولوژی تولید می شوند و خواص مکانیکی بهتری دارند. کارخانه آناهیتا گیلان این نوع محصول را در سایزهای 12 تا 32 میلی متر تولید می کند.

وزن و کیفیت؛ فاکتورهای مهم در انتخاب محصولات آناهیتا گیلان

جدا از مدل و سایز، قبل از سفارش باید وزن محصول مورد نظر را نیز بررسی کنید. همانطور که اشاره کردیم محصولات کارخانه آناهیتا طبق استاندارد تولید می شوند. به همین دلیل وزن نهایی هر مقاله با عدد ذکر شده در جدول مطابقت دارد. در این جدول حداقل و حداکثر وزن ظاهری برای هر سایز میلگرد نوشته شده است. توجه داشته باشید که بر اساس این نمودار، قطعات فولادی ضد زنگ وزن سبک در نظر گرفته می شوند. زیرا دارای وزن با حداقل معینی هستند. اگرچه این نشانه ای از کیفیت پایین محصول نیست. اما تا قبل از خواندن این نکات میلگرد تهیه نکنید!


لطفا توجه داشته باشید که وزن های استاندارد موجود در جداول به طور کلی بر اساس هر شاخه 12 متری محصول تعیین می شود. زیرا عرضه این محصولات از شاخه ای به شعبه دیگر متفاوت است. البته این محصولات در اندازه های کوچکتر در برخی از خرده فروشی ها در دسترس خواهند بود.

به عنوان مثال سوپرمارکت متال یکی از فروشگاه های عرضه کننده پروفیل استیل به صورت عمده و خرده در دنیا می باشد. مشتریان می توانند سفارشات خود را در سوپرمارکت متال در هر حجمی ثبت کنند. این شرکت مهیج و موفق در صدها نقطه در ایالات متحده، کانادا و انگلستان حضور دارد و سفارشات را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین می پذیرد.

هزینه میلگرد؛ یکی دیگر از نکات مهم خرید

حتما قبل از خرید قیمت میلگرد آناهیتا گیلان را از فروشنده جویا شوید. با این حال، توصیه می کنیم به دلیل نوسانات بالای قیمت قطعات فولادی و اطمینان از جریان قیمت قطعات فولادی، از وب سایت های معتبر و به روز داخلی و بین المللی بازدید کنید. برای اطلاع از آخرین نرخ قطعات فولادی دنیا می توانید به سایت www.steelorbis.com مراجعه کنید.

این وب سایت یک منبع معتبر اطلاعاتی در مورد وضعیت فعلی بازار آهن و فولاد در سراسر جهان محسوب می شود. در واقع علاوه بر قیمت ها، آخرین اخبار صنعت فولاد نیز در این صفحه منتشر می شود. همچنین به عنوان بستری برای سفارش آنلاین پروفیل فلزی در نظر گرفته شده است. البته برای استفاده از تمامی خدمات این وب سایت باید هزینه ثبت نام را پرداخت کنید

جستجوی احراز هویت؛ آخرین نکته برای خرید میلگرد آناهیتا

متاسفانه محصولات تقلبی زیادی در بازار وجود دارد. به همین دلیل باید بدانید که چگونه اصالت محصولات این برند را تشخیص دهید. کارخانه آناهیتا گیلان بر روی تمام محصولات خود علامت اختصاری خاصی را حک می کند:

A.G.J.U. تقدیر 340 بار;

رد پای 400 بار با علامت A.G.C.T.

و 500 آج ترکیبی با A.G.S.T

به بازار عرضه می شوند. اندازه تقویت کننده نیز بعد از این کاراکتر درج شده است. بنابراین با این علامت و شماره به راحتی می توانید از اصالت و اندازه صحیح کالای خود مطمئن شوید. یک میانبر تقویتی را می توان با اثر انگشت مقایسه کرد. روی هر شاخه آرماتور علامتی متشکل از اعداد و حروف حک می شود که با توجه به آن می توان بسیاری از اطلاعات مفید و مهم مانند: برند سازنده، روش تولید، اندازه، نوع و قطر آرماتور را شناسایی کرد. البته معمولاً کارخانه های قابل اعتماد در روسیه کارت مشخصات یا کارت شناسایی محصولات خود را هنگام پاکسازی آرماتورها صادر می کنند. اما اغلب پیش می آید که این کارت به دلایلی مفقود شود و یراق آلاتی که به دست ما می رسد کارت شناسایی نداشته باشد. در این موارد می توان یک علامت اختصاری کمکی بر روی بدنه میلگرد حک کرد تا اطلاعات مختصر و مفیدی ارائه شود.

مناسب ترین راه را برای خرید محصولات آناهیتا انتخاب کنید.

در این مقاله با مشخصات محصولات کارخانه آناهیتا، نحوه اطلاع از قیمت و اصالت آن آشنا شدید. اکنون که تمام نکات لازم برای خرید زره آناهیتا را می دانید، می توانید سفارش خود را ثبت کنید. برای این کار می توانید مستقیما با دفتر فروش کارخانه تماس بگیرید و سفارش دهید. البته در این روش زره مورد نیاز خود را با کمترین قیمت خریداری می کنید; اما یک نکته مهم را باید به خاطر بسپارید. معمولاً کارخانه سفارشات کمتر از 22 تن را نمی پذیرد. در واقع این کارخانه فقط محصولات خود را به مقدار زیاد عرضه می کند.

بنابراین، اگر به دنبال تناژ کوچک هستید، باید به دنبال عمده فروشان باشید. هنگام انتخاب یک مرکز خرید مطمئن، به عنوان مثال به موارد زیر توجه کنید: سابقه تجاری، داشتن مجوزهای لازم، صدور فاکتور رسمی شرکت و غیره. قیمت درج شده و شرایط فروش شرکت مورد نظر را حتما با سایر شرکت ها مقایسه کنید. به یاد داشته باشید که قیمت ها در بازار سخت افزار نوسانات زیادی دارد و متاسفانه برخی شرکت ها از این هرج و مرج به نفع خود استفاده می کنند. بنابراین، باید مراقب چیزهایی باشید که ممکن است از دست بدهید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.