هشت راز استراتژی‌ها بهبود آکواریوم دبی را اعمال کنید

 

تماشای بلندترین برج دنیا در روز و شب زیبایی خاص خود را دارد چرا که در روز نور آفتاب را منعکس کرده و در شب بسیار خیره کننده به نظر می رسد. در مرکز شبیه سازی پرواز در دبی رویای خلبان شدن شما به حقیقت می پیوندد چرا که می توانید با بوئینگ ۷۳۷ و یا ایرباس A380 پرواز کنید. پارک آبی وایلد ویدی در نزدیکی برج العرب واقع شده و بهترین گزینه برای خنک شدن و فرار از هوای گرم دوبی می باشد، پارک بسیار تمیز است، خدمه ی آن گرم و صمیمی بوده و انواع سرگرمی ها در آن تعبیه شده اند. آنچه این پارک آبی را از سایر پارک های آبی دنیا مجزا نموده غریق نجات ها و نگهبانانی هستند که در گوشه و کنار پارک از جان مردم محافظت می کنند. چشم انداز این سوئیت بسیار خاص می باشد که مختص تمامی افراد اعم از ثروتمندان و مردم عادی که توانایی پرداخت و اقامت در این اتاق ها را دارا می باشند است. در شب هم فضای بیرون این دو لایه روشن شده و چشم انداز زیبایی را ایجاد می کند. موزه آینده آینده علم، فناوری و نوآوری را بررسی می کند. از این پنج طبقه، سه طبقه برای توسعه منابع فضایی و اکوسیستم ها و منابع زیستی، یک طبقه به فناوری های آینده نزدیک و یک طبقه برای کودکان با نام “قهرمانان آینده” در نظر گرفته شده است.

Masoudieh Mansion, Golestan Palace & Azadi Square - عمارت مسعودیه، کاخ گلستان و میدان آزادی این موزه همچنین به عنوان یک مرجع تحقیقاتی و پژوهشی در زمینه های علم و فناوری نیز شناخته شده است. همچنین کارکنان مسلط به چند زبان بهصورت تماموقت آماده ارائه خدمات میباشد. شهر دوبی مراکز خرید بسیار زیادی دارد و هر کدام از این مراکز خرید، کالا هایی را دارند که قیمتهای آن ها با همدیگر فرق میکند به همین دلیل اگر افرادی که به این شهر سفر می کنند بودجه ی کمی برای خرید همراه خود دارند، باید حتما بهصورت کامل شهر دبی را بشناسند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند و افرادی که از طریق تور به دبی میروند بهخوبی میتوانند از طرف فرد لیدر تور اطلاعات خوبی دریافت کنند. این مرکز خرید سالانه نزدیک به ۵ میلیون بازدیدکننده دارد و مرکز خرید گلوبال ویلیج در دبی یکی از بزرگترین پروژههای تفریحی این شهر است و این مرکز خرید، فقط جایی برای خرید کردن نیست و بهعنوان یکی از گزینههای تفریحی در شهر دبی میتوان به آن اشاره کرد. مانند بسیاری از فیلمهای موفق که تهیه کنندهها و کارگردانها تصمیم میگیرند تا ادامه آن را بسازند، پس از تجربه موفقی که چینیها در نخستین عمده فروشی بزرگ خود در دبی داشتند، تصمیم گرفتند مرکز خرید دوم را نیز احداث کنند. بسیاری از افرادی که با تور دبی به این شهر سفر میکنند علاقمندند که همه دیدنیهای شهر دبی را از نزدیک تماشا کنند. یک ویترین در حال تکامل از نوآوری هایی است که می تواند دنیای ما را تغییر دهد. باید گفت دبی 96 مرکز خرید دارد که در آنها انواع محصولات به فروش می رسد. برای رسیدن به چرخ و فلک عین باید به جزیره بلو واتر بروید و با سوار شدن بر آن، برج خلیفه را از فاصله ای نزدیکتر و ارتفاعی همسان تر مشاهده کنید.

به خاطر داشته باشید همه اینها بخشی از تجربه و شانسی برای وارد شدن در فرهنگ خرید این منطقه است. با سفر به مدینه جمیرا می توانید در سراسر ساحل خصوصی شهرک به گشت و گذار بپردازید و در تفرجگاه آن به تفریح و سرگرمی های معتبر متعلق به عصر عرب باستان بپردازید و از زیبایی طبیعی منطقه لذت ببرید. با استراحت بر روی این تخت ها از چشمانداز دلنشین دریا و آفتاب گرم دبی لذت ببرید (6 بزرگسال). برای کودکان تا یک تا 3 سال نیاز به پرداخت هزینه مجزا نیست؛ میتوانید تخت کودک رایگان هم دریافت کنید. هر بالکن به دو تخت آفتابگیر و میز نهارخوری 4 نفره مجهز است. هستند. البته سوئیتهای فمیلی دو خوابه نیز وجود دارد که بسته به نیاز و تعداد مهمانان میتوانند هر کدام را که مایل هستند انتخاب کنند.اصولا در سفر یکی از دغدغههای والدین سرگرم کردن و مراقب از فرزندان است. امکانات: کشتی کروز لوتوس طیف وسیعی از امکانات و تسهیلات را ارائه می دهد تا سفری به یاد ماندنی را برای مهمانان خود تضمین کند. آکواریوم و اسکی در میان یک بیابان میتواند همه سلایق را به خود جلب کند. گالری های این موزه خانه های تاریخی اعراب، مساجد، سوق ها و مزارع خرما را بازآفرینی می کنند و همچنین صحنه هایی از بیابان و زندگی دریایی را نمایش می دهند. یک بازار شلوغ، یک مدرسه اسلامی، زندگی بیابان نشینی در شب و زندگی ماهیگیران از جمله این نماها میباشند.

زندگی در کنار لگوها را با مراجعه به پارک آبی لگولند تجربه کنید و یک تفریح هیجان انگیز را به خاطرات خود در سفر به دبی بیافزایید. پارک آبی با امکانات هیجانانگیز و سرسرههای آبی که آدرنالین را به اوج خود میرسانند همه برای ساخت لحظاتی شاد و به یادماندنی برای شما گرد هم جمع شدهاند. قطعاً ترشح آدرنالین را با استفاده از بازی های مختلف و یا پریدن در تالاب کوسه ها تجربه خواهید نمود. کافه کنار استخر انواع نوشیدنی را برای شما سرو میکند. در رستوران ال ایوان انواع غذاهای خوش طعم و خوش عطر عربی در محیطی تجملاتی و فوق لوکس سرو می شوند. اولویت رزرو رستوران با کسانی است که این نوع سوئیت را انتخاب کنند. امکانات ویژه: با اقامت در این سوئیت شما از 2 نمایش و بازی رایگان با دلفینها، یک جلسه تمرین تناسب اندام و ورزش به مدت 30 دقیقه و استفاده رایگان از اتاق بخار و سونا بهره مند خواهید شد. که مدت زمانی طول نکشید که سه هتل دیگر در دبی ساخته شد که ازتفاع آنها بلندتر از این برج شد. برای معرفی این موزه باید گفت زمانی که وارد آن میشوید با تعدادی حیوان غولپیکر مانند پنگوئن و مانتا مواجه میشوید که در فضا معلق هستند. این بازار از بازارهای عمده فروشی در دبی است که تنها مختص به پوشاک و کفش نمیباشد و افرادی که علاقه به خرید وسایل الکترونیکی دارند، باید به خیابان الفهیدی مراجعه کنند و هر آنچه که دلشان بخواهد در مغازههایی این خیابان وجود دارد. پوشیدن لباسهای آسب زننده به وسایل آبی پارک ممنوع است.

ازجمله آنها میتوان به زمین فوتبال، تنیس، بسکتبال، والیبال، دستگاههای تناسب اندام، وسایل بازی کودکان و مسیرهای پیادهروی و دوچرخهسواری اشاره کرد. برای افرادی که به ورزش علاقمندند و یا روتین ورزشی خاصی دارند سالن بدنسازی مجهز به دستگاههای تناسب اندام فراهم است. بعد از اینکه دستگاههای بازی شهربازی را امتحان کردید و حسابی از تفریح سیر شدید میتوانید سری به کارخانه لگولند هم بزنید تا از نزدیک ببینید آجرهای لگو چطور درست میشوند. اما مزیت آکواریوم لاست چمبرز نسبت به آکواریوم دبی این است که برای شما تفریحات متعددی را تدارک دیده است تا بتوایند یک روز کامل را با خانواده و کودکانتان در آن سپری کنید و لذت ببرید. اما زیپ لاین دبی مطمئنا تفاوت های زیادی دارد، چون شما با سرعت 150 کیلومتر بر ساعت می توانید مسافت 1500 متری را طی کنید. شما در تونل بادی با حداکثر قدرت ۸۰۰ اسب و با سرعت حداکثر ۲۰۰ کیلومتر در ساعت قرار خواهید گرفت و تجربه ای بسیار رویایی و منحصر بفرد را بدست خواهید آورد. آکواریوم بزرگ دبی حدود 10 میلیون لیتر آب برای پر کردن این آکواریوم استفاده شده است و در این آکواریوم 33000 هزار نوع جانور آبی دیده می شود و مهم ترین قسمت این آکواریوم تونل این است که 51 متر طول ، 20 متر عرض و 11 متر ارتفاع دارد و شما حس خواهید کرد که دقیقا زیر آب قرار دارید . مدینه جمیرا دارای دو هتل بزرگ به سبک بوتیک با نامهای ال قصر Al Qasr و مینا السلام Mina ‘Salam می باشد، ۲۹ خانه سنتی تابستانه در دارالمصیاف، ۷ ویلای ملکیه، بیش از ۴۰ رستوران و کافه، امکانات برگزاری کنفرانس و مهمانی از جمله دو سالن باله بزرگ، یک سالن آمفی تئاتر با ۱۰۰۰ صندلی و یک مرکز سرگرمی چند منظوره در محل تعبیه گردیده اند و کلیه این امکانات توسط ۳ کیلومتر از راه های آبی و مناظر طبیعی به هم متصل شده اند.

این مهمانی برگزار شده حتما مهمانانتان را شگفت زده می کند و مهمانانتان را از این برنامه ریزی جذابتان برای مهمانی متحیر می کند. این بسته های رویداد قابل تنظیم و خدمات برنامه ریزی رویداد حرفه ای را برای مناسبت های مختلف ارائه می دهد. شما هم می توانید برنامه سفرتان به دبی را با فستیوال های بزرگ دنیا هماهنگ کنید و به آکواریوم لاست چمبرز در هتل آتلانتیس د پالم بروید و از نمایش های برگزار شده در این آکواریوم لذت ببرید. آکواریوم دبی رکورد " بزرگ ترین پنل آکریلیک جهان " در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسیده است . بله، وقت آن رسیده که به خانه تسخیرشده هیستریا برویم و با ارواح خبیث آنجا دست به یقه شویم! بله، باز هم طلا! از آن جایی که دبی به پایتخت خرید خاورمیانه معروف و مشهور است ، طبیعتا باید تعداد مراکز خرید در این شهر زیبا و مدرن زیاد باشد از مراکز خرید لوکس و گران گرفته تا اوت لت هایی که می توان در آن ها تخفیف های باور نکردنی گرفت ، علاوه بر مراکز خرید ، بازارهای محلی زیادی نیز در دبی وجود دارند ، مثل بازار پارچه ، بازار ادویه و بازار طلا که اختصاصی اند و همچنین بعضی بازارهایی که همه جور جنسی را با قیمت های خوب به فروش می رسانند و به جرات می توان گفت که یکی از تفریحات در دبی ، رفتن به مراکز خرید دبی و چرخیدن در این مراکز و دیدن ویترین های پر زرق و برق و جذاب است ، همین موضوع باعث شده که خرید در دبی به یکی از تفریحات و مراکز خرید دبی نیز به یکی از جاذبه های گردشگری دبی بدل شود. درخشش اینبازار افراد علاقهمند به طلا را به سمت خود جذب میکند.

کودکانی که سن آن ها از ده سال کمتر است می توانند در این بخش به اکتشاف بپردازند و در ماموریت های مختلف شرکت داشته باشند تا بتوانند خلاقیت های خود را نشان دهند. بسیاری از رکورد های جهان در دبی شکسته شده است، از بلندترین برج جهان گرفته تا بزرگترین قاب دنیا در این شهر قرار گرفته است. دوبی مال بزرگترین مرکز خرید سرپوشیده ی دنیاست که انواع برندها را می توان در آن یافت و فضاها و جاذبه های دیدنی بسیاری در آن تعبیه شده است. غذای مخصوص کودکان و انواع غذاهای رژیمی برای رژیمهای خاص غذایی موجود است و شما می توانید هر کدام را که خواستید انتخاب کنید. امکانات غواصی در جزایر قشم و کیش هم فراهم است و این امکان تفریحی را در دبی هم در دسترس خواهید داشت. اجاره: قایق تفریحی برای اجاره های خصوصی در دسترس است و به افراد یا گروه ها اجازه می دهد کل کشتی را برای مدت زمان مشخصی اجاره کنند. کشتی کروز لوتوس یک قایق تفریحی لوکس است که در دبی، امارات متحده عربی واقع شده است. دبی مال به دلیل مساحت زیاد و تعداد بالای فروشگاه هایی که دارد از لوکس ترین مرکز خرید دبی به شمار می رود. خرید در دبی بر خلاف تصور فقط محدود به مراکز خرید لوکس مثل دبی مال نیست. اسپای تلیثه نیز در ارتفاع ۱۵۰ متری و در دو طبقه واقع شده و دارای محیطی آرامش بخش و لوکس برای استراحت است. 12 رستوران مختلف نیز در این هتل فعال هستند. بهترین هتل های دبی و بهترین رستوران های دبی را می توانید در این ساحل زیبا پیدا کنید.

این رستوران در طبقه بیست و هفتم قرار گرفته و برهترین سرآشپزان دنیا را دارد. مسافران و بازدید کنندگان می توانند از آکواریوم دبی بصورت رایگان از داخل مراکز خرید دبی این آکواریوم را ببینند و یا با تهیه بلیط از تمامی نقاط و امکانات این آکواریوم بازدید و استفاده نمایند . در این مجموعه، با یک مرکز خرید لوکس و لاکچری طرف هستید که انواع برندهای گرانقیمت و حتی ساده و ارزانقیمت در آن پیدا میشود. طراحی زیرکانه فضاهای زیر زمینی این موزه از دیگر زیبایی های این موزه است ، به گونه ای که شما را از زندگی روزمره و مدرنیسم و لوکس شهر دبی ، به روزهای آغازین و تمدن اولیه دبی می برد . ماهیهای خاری و رنگینکمانی نیز ارزش دیدن یکبار در طول زندگی را دارند. این آکواریوم مکان مناسبی برای تحقیق درباره چگونگی زندگی این موجودات است که در کنار همنوعان خود و گونه های دیگر چگونه به حیات خود ادامه می دهند و با همه این اوصاف ، به همین دلیل است که سالیانه مورد استقبال پژوهش گران نیز واقع شده است . حرکت درمانی: در این بخش آموزش هایی به مخاطبان داده می شود که آن ها به چه صورت می توانند با حرکت کردن باعث جوان سازی بدن و ذهن خود شوند. اگر به پارک آبی آتلانتیس دبی رفتید، حتما به رودخانه تنبل آن سر بزنید و تا از شعور و شعف حرکت در آن غرق لذت بشوید. فرزندتان در زمین بازی و پارک آبی بهترین لحظات را تجربه خواهد کرد.

کایت را با نام ساحل بادبادک ها هم می شناسند چون یکی از تفریحات اصلی مردم در سواحل کایت به پرواز در آوردن بادبادک هاست. در مطلب سواحل دبی آنها را به شما معرفی کردیم. امکانات گسترده ای از جمله آبگرم و مرکز تناسب اندام در کنار بازار سنتی مدینه جمیرا ، تجربه ای کهن را برای شما رقم می زنند. این مسجد در بزرگراه جمیرا واقع شده است. دسترسی به ابن بطوطه بسیار آسان است زیرا در بزرگراه شیخ زاید که یکی از بزرگراه های اصلی شهر است قرار دارد. این بنای شگفتانگیز باارتفاع ۷۷متری و در فضایی به وسعت ۳۰۰۰۰ مترمربع، بر فراز تپهای در جاده شریانی اتوبان شیخ زاید قرار دارد. با خواندن این مقاله متوجه میشوید که با در نظرگرفتن وضعیت آبوهوایی این شهر بیابانی، بهترین زمان سفر به دبی در کدام ماههاست. ضمنا شما در سفر به دبی میتوانید سوار یه قایق شوید که دارای کف شیشه ای می باشد و از داخل آن از دیدن این همه حیوانات و ماهی های خوشگل داخل آب لذت ببرید. پارک برفی، ماشین بازی، قایق سواری، خلبانی و … در این بخش با اسباب بازی ها و به کمک ماشین آلات و ابزارآلات می توانید به خانه سازی مشغول شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این خدمات این تور آشنا شوید. با بریم دبی همراه باشید تا با هم همه ی بخش های موزه آیا را بررسی کنیم! برای این منظور، می توانید به صورت آنلاین در دبی، خودرو موردنظر خود را از کافه رنت، اجاره کنید.

غیر از پوشاک می توانید خیلی از اجناس مورد نیاز خود را در 270 فروشگاه موجود در این مرکز خرید تهیه نمایید. با خرید بلیط آکواریوم هتل آتلانتیس دبی، شما مجوز ورود به آکواریوم و تمامی امکانات مرتبط را دریافت خواهید کرد. برای حفظ آسایش میهمانان همراه داشتن و ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است. برای اینکه بتوانند دمای پیست یا همان سالن را زیر صفر نگه دارند از سیستمهای خنک کننده مانند سیستمی که در یخچالها و فریزرهای خانگی وجود دارد استفاده کردهاند. اتاقها و سوئیتهای بسیار لوکسی در این هتل وجود دارند. در این مرکز خرید مکان های تفریحی مانند سینما، شهرک بازی، مکان هایی برای تفریح خانوادگی وجود دارد. از اتوبوسهای کلاسیک دوطبقه گرفته تا بازدید از ماکت کوچک جاذبههای معروف لندن، مانند تاور بریج و کاخ باکینگهام، بچهها میتوانند فضایی جادویی را تجربه کنند. اگر میخواهید جواهرات کلاسیک را بدون به خطر انداختن اصالت آنها بخرید، مینا بازار قطعا مکانی عالی است. این سالن چشم اندازی خیره کننده از غروبهای خلیج فارس و برجهای دبی را ارائه میدهد. در زمانهایی که هیچ هلیکوپتری قرار نیست در زمین فرود بیاید هلی پد تغییر کاربری داده و به زمین بلزی گلف یا تنیس با چشم اندازی منحصربه فرد از دبی تبدیل میشود. گفته میشود این آکواریوم دارای 50 گونه مختلف ماهی است که در داخل تانک ها نگهداری می شوند. از انواع آبزیان اقیانوس ها مثل حیوانات آبی و دوزیست ، سمور آبی و اختاپوس های بزرگ اقیانوسی ، کروکودیل ها ، شیر ماهی ، اسب آبی و سایر حیوانات در این آکواریوم گرد هم جمع شده است . سالن اسپا، سالن بدنسازی، جکوزی، سالن ماساژ و یک پارک آبی نیز در این هتل وجود دارند و مسافران میتوانند در طول اقامتشان از این امکانات استفاده کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.