لباسشویی با کیفیت

برای خرید یک ماشین لباسشویی خوب از نمایندگی بوش ابتدا باید نیازها و انتظارات خود را بشناسیم. آنچه ما می خواهیم این است که در انتخابات ما نفوذ قوی داشته باشیم. همچنین انتظارات ما بر قیمت ماشین لباسشویی انتخابی و کیفیت جنسیتی که انتخاب می کنیم تاثیر مستقیم دارد. در ادامه به بررسی سایر عوامل تاثیرگذار در خرید ماشین لباسشویی می پردازیم.

ظرفیت و اندازه

اولین ویژگی ظرفیت هر ماشین لباسشویی است. ماشین لباسشویی را با توجه به تعداد افراد خانواده انتخاب کنید، اگر یک یا دو نفر هستید، یک ماشین 5 کیلویی نیاز شما را برآورده می کند زیرا لباس های شما بزرگ نمی شود. اما اگر تعداد افراد خانواده شما بیش از 3 نفر است، باید به فکر دستگاهی بزرگتر با ظرفیت بیش از 7 کیلوگرم باشید. در خانوارهای بزرگ خرید ماشین لباسشویی با ظرفیت 9.5 کیلوگرم طبیعی است.

اکثر مردم معمولاً هر روز از ماشین لباسشویی خود استفاده نمی کنند. اما دستگاه های جدید گزینه ای به نام Quick Wash دارند که برای استفاده روزانه ما مناسب است. اگر قصد استفاده روزانه از دستگاه را برای یک نفر یا یک زوج دارید، دستگاهی با ظرفیت 5 کیلوگرم کافی خواهد بود. برای خانواده هایی که تعداد ساکنین آن بیشتر است، از آنجایی که میزان لباس استفاده روزانه کمتر است، ظرفیت 6 تا 7 کیلوگرم کافی است.

در مورد اندازه، دستگاهی که در اختیار دارید باید متناسب با قسمتی از خانه باشد که برای آن در نظر گرفته شده است. اینها معمولاً واشرهای 27 اینچی هستند. ماشین لباسشویی باید با 15 سانتی متر فضای خالی پشت آن نصب شود. اگر ماشین لباسشویی با در بالایی را ترجیح می دهید، باید مراقب باشید که پیشخوان یا کابینت مانع باز شدن درب نشود. در مورد دستگاه های درب جلو، توجه کنید که درب دستگاه از کدام طرف باز می شود. زیرا اگر دستگاه به دیوار نزدیک باشد، مثلاً اگر در کاملاً باز نشود، پوشیدن و درآوردن لباس مشکل خواهد بود.

اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک

در ماشین لباسشویی اتوماتیک کافی است آب و برق را به ماشین وصل کنید، پودر لباسشویی را اضافه کنید و ماشین را با توجه به مقدار لباس تنظیم کنید تا شستشو به صورت خودکار انجام شود. در این دستگاه ها فرآیند شستشو، زهکشی و آبکشی بسته به نیاز انجام می شود.

در ماشین لباسشویی های نیمه اتوماتیک اگر می خواهید آب اضافه کنید و از خشک کن استفاده کنید باید لباس ها را به صورت دستی از ماشین لباسشویی خارج کرده و داخل خشک کن بگذارید. تفاوت اصلی بین دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در تامین آب است. اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که با کمبود آب و قطعی مکرر آب مواجه است، ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک ممکن است نتواند به درستی کار کند. در چنین مواقعی بهترین کار این است که یک ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک تهیه کنید. از آنجایی که آبگیری یک بار است و نیازی به منبع مداوم آب به عنوان مدل اتوماتیک ندارد.

بهترین مارک ماشین لباسشویی چیست؟

امروزه تولیدکنندگان زیادی ماشین لباسشویی می سازند و مدل های مختلفی را با طرح ها و رنگ های مختلف روانه بازار می کنند. از بزرگترین تولید کنندگان ماشین لباسشویی می توان به شرکت های ال جی، سامسونگ و بوش اشاره کرد که با امتحان هر مدل از این محصولات در معرض دنیای ریز و درشت قرار خواهید گرفت. ما به وضوح یکی از این سه برند را به عنوان بهترین تولید کننده نشان نمی دهیم، بسیاری از جنبه های مثبت و منفی هر محصول شما را به سمت بهترین انتخاب راهنمایی می کند. چون یک جنبه برای شما مهم است، جنبه دیگر را نادیده می گیرید. ادغام مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد و ترکیب برخی ویژگی های منفی، شما را به انتخاب آگاهانه و مثبت سوق می دهد.

بهترین برند ماشین لباسشویی از نظر طراحی

اگر طرح بدنه ای متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید، از دیدن ماشین لباسشویی در آشپزخانه خوشحال خواهید شد. ظاهر زیبا و صیقلی ماشین لباسشویی باعث می شود گزینه های زیادی را پوشش دهد. پنل موجود در ماشین لباسشویی دو نوع دکمه ای و لمسی است و هر کدام مزایا و معایبی دارند. استفاده از آن در هر دو مدل آسان است و می توانید با استفاده از دکمه های موجود برنامه مورد نیاز خود را انتخاب کرده و سپس تغییرات لازم را در برنامه انجام دهید تا از تمیز کردن صحیح مطمئن شوید.

نمایشگرهای مختلفی روی ماشین لباسشویی وجود دارد که می توانید نحوه کار ماشین لباسشویی را ببینید و زمان باقی مانده را نیز مشاهده کنید. نمایشگرهای LCD و LED به دلیل وضوح بالا و نمایش دقیق داده ها و اطلاعات را با وضوح بالا نمایش خواهند داد. زیبایی این صفحه نمایش ها به بدنه این محصولات را در طراحی زیبایی می بخشد. در واقع استفاده از این صفحه نمایش ها در قیمت آن تاثیر دارد و تا حدودی قیمت تمام شده ماشین لباسشویی را بالا می برد.

علاوه بر پانل ها، گزینه های طراحی دیگری نیز وجود دارد که هنگام انتخاب باید در نظر گرفته شود. طراحی درب تاثیر زیادی بر ظاهر کلی محصول خواهد داشت. درب ها در دو سایز بزرگ و کوچک موجود هستند و هر دو برای بارگیری مناسب هستند و می توانید انواع لباس ها و وسایل بزرگ را از درب ها در محفظه های دیگر قرار دهید. درجه باز شدن درب بین مدل ها متفاوت است، اگر درجه باز شدن 180 باشد، قرار دادن لباس ها در ماشین لباسشویی راحت تر خواهد بود. ماشین لباسشویی های سامسونگ دارای عملکرد Ad Wash هستند و طراحی درب برای این فناوری تغییر کرده است جدا از در اصلی، یک در کوچک در بالا وجود دارد که از طریق آن می توانید لباس ها را هنگام شستشو به محفظه اضافه کنید. ، این ویژگی در برندهای دیگر نیز دیده می شود با این تفاوت که دربی اضافی وجود ندارد اما باید عملیات شستشو متوقف شود و پس از افزودن لباس جدید دستگاه مجدداً راه اندازی شود.

طرح دیگری که در ماشین لباسشویی های بوش دیده می شود، عملکرد ضد لرزش بدنه است. ماشین لباسشویی با طراحی خاص در بدنه و سمت چپ و راست این محصول لرزش ها را در حد بالایی کاهش می دهد و یک عایق صوتی عالی است. با این طراحی بدنه، حجم محصول به میزان قابل توجهی کاهش می یابد تا جایی که می توان گفت هیچ صدایی در داخل محصول نخواهید شنید.

گارانتی و قطعات یدکی لباسشویی بوش
تقریبا تمام لوازم خانگی حداقل 18 ماه گارانتی دارند. برخی از تولیدکنندگان یا شرکت ها تجهیزات خود را برای 3 یا 5 سال ضمانت می کنند. واضح است که ماشین لباسشویی مانند هر وسیله برقی و الکترونیکی دیگری ممکن است ناگهان خراب شود و از کار بیفتد یا غیر قابل استفاده شود و یا مشکلی ایجاد کند. بنابراین کار درست خرید دستگاهی با مجوز معتبر است. بنابراین، هرچه این گارانتی بیشتر باشد، آرامش خاطر بیشتری خواهید داشت. مهمترین نکته برای این منظور مجوز ویژه مکانیک خودرو است. برخی از انواع ماشین لباسشویی گارانتی های ویژه ای را برای خودروی محصولات خود ارائه می دهند که بیشتر از برنامه زمانبندی خود دستگاه است. به عنوان مثال شرکت می تواند موتور دستگاه را به مدت 10 سال گارانتی کند در حالی که سایر قطعات دستگاه دارای 3 سال گارانتی می باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.