معرفی مهاجرت به قبرس شمالی

معرفی مهاجرت به قبرس شمالی

برای کسانی که می خواهند به قبرس شمالی مهاجرت کنند بسیار مهم است که کم مشکل ترین راه را انتخاب کنند و بتوانند در کمترین زمان ممکن وارد این کشور شوند. اما متأسفانه برخی از افراد به دلیل اینکه تحقیقات لازم را انجام نمی دهند، روش هایی را انتخاب می کنند که می تواند مشکلاتی ایجاد کند یا زندگی را سخت کند. بیایید با هم نگاهی به نحوه مهاجرت به قبرس شمالی بیندازیم و در مورد مزایا و معایب هر یک صحبت کنیم:

1. مهاجرت به قبرس شمالی با خرید زمین

برای کسانی که سرمایه کافی برای خرید ملک در قبرس شمالی دارند، توصیه می کنیم افراد با خرید ملک به این کشور مهاجرت کنند. به جرات می توان گفت که امن ترین و آسان ترین راه برای مهاجرت به قبرس شمالی خرید ملک است زیرا شما دو پرنده را با یک سنگ می کشید.

از یک طرف شما یک سرمایه گذاری بالقوه در این کشور انجام داده اید و زمانی که می خواهید در آنجا زندگی کنید می توانید به ملک خود دسترسی داشته باشید و از طرف دیگر خیلی راحت و بدون هیچ مشکلی حق زندگی در این کشور را به دست آورده اید. تیم آموزشی Shazuma شما را در این زمینه راهنمایی می کند.

کارشناسان ما سال هاست که در زمینه خرید ملک در قبرس شمالی فعالیت می کنند. اگر می خواهید سرمایه گذاری مطمئنی داشته باشید، پیشنهاد می کنیم با مهندسان ما مشورت کنید. بر اساس سرمایه اولیه شما، انواع املاک اعم از آپارتمان و ویلا را به شما معرفی می کنیم.

جالب است بدانید که قیمت ویلا در قبرس شمالی بسیار ارزانتر از قیمت ویلا در ایران است و با توجه به اینکه قبرس همچنان در حال توسعه است، در صورت خرید ملک در این کشور در مدت دو سال سود قابل توجهی خواهید داشت. . .

بنابراین، اگر تصمیم به فروش ملک خود در قبرس در آینده داشته باشید، قطعا سود خواهید برد. علاوه بر این با خرید خانه می توانید در این کشور زندگی کنید و مهاجرت آسانی داشته باشید.کارشناسان تیم آموزشی شازوما تمامی مراحل از جمله خرید مسکن و اخذ مدارک و محل زندگی با خانواده را برای شما انجام داده اند.

2- مهاجرت به قبرس شمالی برای کار

برخی از افراد تصمیم می گیرند برای بهبود شرایط کاری خود  مهاجرت به قبرس با یورومای را انتخاب می کنند. به عنوان مثال می خواهند در این کشور شرکت هایی تاسیس کنند و با فعالیت های بین دو کشور زمینه کاری خود را توسعه دهند. نرخ مالیات پایین قبرس، زیرساخت های اقتصادی و سرعت عالی اینترنت از جمله دلایلی است که کارآفرینان پای خود را به قبرس باز می کنند.

برخی نیز تصمیم گرفته اند برای همیشه ایران را ترک کرده و در قبرس شمالی زندگی کنند. در نتیجه آنها می خواهند در حین کار در این کشور به پرونده های مهاجرتی رسیدگی کنند. اما به نظر شما این روش مهاجرت درست است؟

برای اخذ اقامت دائم قبرس شمالی از طریق کار، ابتدا باید برای مدتی در این کشور اقامت داشته باشید.

طبق قوانین قبرس شمالی، کارفرمایان موظفند ابتدا شهروندان قبرسی را استخدام کنند و در صورتی که مطمئن باشند افراد مناسبی را در بین قبرس برای کار خود پیدا نمی کنند، می توانند از نیروهای خارجی کمک بگیرند. پس برای مهاجرت کاری به قبرس شمالی ابتدا باید شغل مناسبی در قبرس شمالی پیدا کنید تا مطمئن باشید کارفرمایان برای رسیدن به اهداف شغلی خود به کارگران خارجی نیز نیاز دارند.

در مرحله بعد باید با کارفرما در قبرس شمالی تماس بگیرید تا قرارداد اولیه بین شما و کارفرما منعقد شود که طی نامه ای به وزارت کار قبرس شمالی اطلاع دهد که در زمینه کاری خود به نیروی کار خارجی نیاز دارد. در چنین شرایطی، دولت قبرس به شما اجازه کار می دهد. برای مهاجرت کاری به قبرس شمالی دو نکته را در نظر داشته باشید.

از یک طرف باید به این دولت مدرکی مبنی بر سابقه بد خود ارائه دهید. البته قاعده کلی این است که ایالت قبرس شمالی فقط به اتباع خارجی با سابقه بد اجازه اقامت در این کشور را با مدرک می دهد. بنابراین فرقی نمی کند که از طریق کار به قبرس شمالی مهاجرت کنید یا از راه دیگری وارد این کشور شوید. در هر صورت باید مدرکی مبنی بر سابقه کیفری همراه داشته باشید.

از طرف دیگر، شما باید یک قرارداد اجاره یا اثبات ملک را به وزارت کار قبرس ارائه دهید تا دولت مطمئن شود که شما در قبرس زندگی می کنید.

از طرفی با تاسیس شرکت خود در قبرس می توانید اقامت این کشور را نیز دریافت کنید. در صورت تمایل، Shazuma می تواند به شما در ثبت سریع و ارزان شرکت کمک کند.

3- مهاجرت به قبرس شمالی از طریق تحصیل

الف) تحصیل در دانشگاه های قبرس

در بین روش های مهاجرت به قبرس شمالی، مهاجرت تحصیلی یکی از راحت ترین و مطمئن ترین روش ها محسوب می شود. به عنوان مثال، اگر تصمیم به رفتن به دانشگاه دارید، می توانید برای پذیرش در دانشگاه های قبرس شمالی درخواست ارسال کنید.

جالب است بدانید که در این کشور تصمیم زبان عامل مهمی در نظر گرفته نمی شود. اگرچه داشتن چنین مدرکی امتیاز ویژه ای محسوب می شود و شرایط لازم برای تحصیل موفق را فراهم می کند، اما در صورت نداشتن چنین مدرکی مشکلی در محل کار وجود نخواهد داشت، زیرا دوره های آموزش زبان در دانشگاه برای دانشجویان خارجی طراحی شده است. و در نتیجه جای نگرانی نیست

یکی از موضوعاتی که بسیاری از افراد در مورد مهاجرت تحصیلی به قبرس شمالی مطرح می کنند، رشته هایی است که دانشگاه های این کشور در آن ها دانشجو می پذیرند.

همانطور که می دانید رشته های فنی و مهندسی در قبرس از جایگاه ویژه ای برخوردار است، زیرا وضعیت اشتغال در قبرس شمالی برای موارد ماهر و تخصصی بسیار مورد نیاز است، بنابراین سیاستمداران در قبرس شمالی فکر می کنند که فارغ التحصیلان دانشگاه مفید خواهند بود. برای آینده کشور باید بلافاصله پس از فارغ التحصیلی فرصت های شغلی مناسبی برای آنها فراهم شود.

بنابراین مهمترین رشته های تحصیلی در قبرس شمالی که بازار کار در این کشور بسیار خوب است شامل هنر، معماری، مهندسی عمران، آشپزی، هتلداری و گردشگری، داروسازی، پزشکی، مدیریت بازرگانی و MBA می باشد.

بسیاری از ایرانیانی که به قصد خرید ملک در قبرس شمالی مهاجرت می کنند مایل به تحصیل در یکی از رشته های پزشکی و دندانپزشکی هستند و پس از گذراندن تحصیلات اولیه می توانند به کشورهای اروپایی بروند.

همانطور که می دانید قبرس شمالی یکی از کشورهای جهان با بهترین دانشگاه های دنیاست و در نتیجه فارغ التحصیلان این دانشگاه ها می توانند با سهولت بیشتری وارد کشورهای اروپایی و آمریکایی شوند.

به همین دلیل بسیاری از ایرانیان قبرس را به عنوان پل ورود به دانشگاه های اروپا و آمریکا انتخاب می کنند. خوشبختانه برخی از دانشگاه های قبرس شمالی به دانشجویان امکان تحصیل در رشته پزشکی و دندانپزشکی را می دهند. بنابراین، شما این حق را دارید که در کدام رشته تحصیل کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.