با روش های خانگی واژن خود را روشن کنید


به دنبال درمان های خانگی برای سفید کردن اندام تناسلی خود هستید؟ اگر نگران رنگ تیره اندام تناسلی خود هستید، این درمان های طبیعی به شما کمک می کند تا آن را روشن کنید. اندام تناسلی حساس ترین قسمت بدن زن است و تیره تر از رنگ سایر قسمت های بدن به نظر می رسد. اگرچه تناسلی تیره نشان دهنده هیچ مشکل جدی برای سلامتی نیست، پوست تیره اغلب با رژیم غذایی نامناسب، سیگار کشیدن، کرم های موبر، لباس های تنگ، عفونت های پوستی، ژنتیک، پیری و چاقی همراه است. نتیجه؟ پوست ناحیه تناسلی شما تیره تر از بقیه بدن به نظر می رسد. اکثر خانم ها ظاهر تیره ناحیه تناسلی را دوست ندارند زیرا گردش رنگ پوست را مختل می کند. از این رو به دنبال راه هایی برای سبک سازی و اصلاح این ناحیه هستند. در این مقاله از متخصص زنان و زایمان در مشهد ، نگاهی به درمان های خانگی و روش های روشن کردن رحم خواهیم داشت.

آیا بلیچینگ واژن در خانه موثر است؟

بسیاری از محصولات و درمان های خانگی ادعا می کنند که آکنه را سفید می کنند، اما برخی از این ادعاها توسط علم پشتیبانی نمی شود. سینه ها معمولا رنگ طبیعی دارند که به دلیل ژنتیک، هورمون ها، سلامت عمومی و عوامل تغذیه ای تغییر می کند. داروهای خانگی می توانند از موادی مانند آلوئه ورا، زردچوبه، ماست یا روغن نباتی استفاده کنند. این مواد ممکن است مرطوب کننده و تسکین دهنده باشند، اما تاثیر آنها بر رنگ پوست به طور علمی آزمایش نشده است. همچنین برخی از محصولات یا اقلام خانگی می توانند به جای بهبود وضعیت، تعادل PH تولید شده را مختل کرده و مشکلات جدیدی ایجاد کنند. گاهی اوقات استفاده از مواد خارجی باعث ایجاد حساسیت و تحریک می شود. لیزر رفع تیرگی و جوانسازی واژن و ناحیه بیکینی در مشهد


قبل از استفاده از هر محصول یا روشی، بهتر است با پزشک یا متخصص زنان خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که استفاده از آن به سلامت و بهداشت واژن آسیب نمی رساند.

مقدمه ای بر روشن کردن صورت در خانه

بهترین راه برای سفید کردن واژن استفاده از محصولات طبیعی و درمان های خانگی است که معمولاً خطر و آسیب کمتری را به همراه دارد. مهم است که قبل از استفاده با پزشک یا متخصص زنان خود مشورت کنید.

ژل آلوئه ورا + زردچوبه

به گفته بسیاری از محققان، آلوئه ورا حاوی یک عامل سفید کننده فعال پوست است که برای روشن کردن و التیام پوست مناسب است که ویتامین های A، C، E، B12 توسط سیستم بدن تامین می شود.

روش استفاده: 1 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا و کمی زردچوبه را در یک کاسه مخلوط کنید. سپس خمیر را روی نواحی تیره بمالید و بگذارید 30 دقیقه بماند. سپس بشویید و خشک کنید. 3 بار در روز تکرار کنید.

ژله آلوئه ورا + خیار

آلوئه ورا یک روشن کننده طبیعی پوست است. این همان جادوی گیاهی است که برای روشن کردن پوست واژن خود به آن نیاز دارید. آلوئه ورا سرشار از ویتامین های A، C، E، B12 و مواد معدنی است. بنابراین ژل به دست آمده از این گیاه تقریباً تمام مشکلات پوستی را درمان می کند. مخلوط کردن آن با خیار به سفید شدن طبیعی واژن کمک می کند.

طرز تهیه: دو قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا خالص و خیار را به یک کاسه اضافه کنید، خوب له کنید (در صورت تمایل از همزن برقی استفاده کنید)، هم بزنید و روی پوست تمیز بمالید. 15 دقیقه صبر کنید تا جادوی خود را به نمایش بگذارد، سپس با استفاده از حرکات دایره ای ملایم با انگشتان خود به مدت یک یا دو دقیقه آن را لایه برداری کنید تا از روی پوست شما پاک شود. ماسک را با آب در دمای معمولی بشویید. و از صابون استفاده نکنید. این کار را روزانه انجام دهید و نتیجه آن را خواهید دید.

لیمو + ماست

لیمو حاوی ویتامین C است که به روشن شدن پوست کمک می کند. و یکی از فواید ماست کنترل تعادل pH، جلوگیری از خارش و خشک نگه داشتن واژن است. علاوه بر این، ماست سرشار از ویتامین B12 است که به روشن شدن پوست اطراف ناحیه تناسلی شما کمک می کند. می توانید از ترکیب لیمو و ماست برای روشن کردن زنانگی استفاده کنید.

روش مصرف: کمی آب لیموی تازه را با دو قاشق ماست مخلوط کنید و بگذارید ۱۵ دقیقه روی ناحیه تناسلی تیره بماند. همچنین استفاده از ماست به تنهایی می تواند به روشن شدن نواحی تیره پوست اطراف اندام تناسلی کمک کند.

آب سیب زمینی + زردچوبه

آب سیب زمینی دارای خواص قابض است که به از بین بردن چربی اضافی و سفت شدن پوست کمک می کند. از سوی دیگر، زردچوبه به عنوان یک ضد عفونی کننده طبیعی عمل می کند.

روش مصرف: نیمی از سیب زمینی را پوست گرفته و آب آن را بگیرید. مقداری زردچوبه به آب اضافه کنید. حالا مخلوط را در یک مکان تاریک قرار دهید و بگذارید حدود 15 دقیقه بماند. آن را با آب ولرم بشویید. استفاده از این دارو یک بار در هفته به مدت یک ماه می تواند به روشن شدن ناحیه کمک کند.

پاپایا

پاپایا سرشار از ویتامین A و C است که هر دو فواید قدرتمندی برای پوست شما دارند. نه تنها تیرگی را کاهش می دهد بلکه باعث نرمی پوست نیز می شود.

روش استفاده: از پاپایا برای تهیه پالپ استفاده کنید. به مدت 10-15 دقیقه روی آلت تناسلی بمالید. این کار را در روزهای متناوب انجام دهید تا نتایج موثری بگیرید.

روغن نارگیل + لیمو

لیمو حاوی ویتامین C است که به درمان لکه های تیره کمک می کند. روغن نارگیل یک مرطوب کننده طبیعی است که پوست را نرم و صاف می کند. با این حال، قبل از امتحان کردن این درمان، مطمئن شوید که بریدگی باز یا عفونت پوستی ندارید.

روش مصرف: یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل را با آب نصف لیموترش در یک کاسه مخلوط کنید. این مخلوط را روی ناحیه آسیب دیده بمالید و چند دقیقه ماساژ دهید محل را با آب تمیز بشویید این کار را روزانه انجام دهید تا نتایج موثری را مشاهده کنید

سفیده تخم مرغ

سفیده تخم مرغ را با همزن بزنید تا بافت کف دستتان را بگیرد. خمیر را روی نواحی تیره صورت خود بمالید. پس از خشک شدن آن را با آب سرد بشویید.

چوب صندل + زنبور عسل

با مخلوط کردن 1 قاشق غذاخوری پودر چوب صندل، 1 قاشق چای خوری پودر پوست پرتقال و 2 قاشق چای خوری گلاب، خمیری صاف درست کنید. این مخلوط را روی نواحی تیره واژن خود بمالید. بگذارید پنج دقیقه بماند و سپس با آب سرد بشویید.

آب گوجه فرنگی + آب سیب زمینی + عسل

دو قاشق غذاخوری آب، دو قاشق غذاخوری آب گوجه فرنگی، دو قاشق غذاخوری آب سیب زمینی و کمی عسل را با هم مخلوط کنید. این مخلوط را روی ناحیه واژن بمالید و بگذارید 15 دقیقه بماند. پس از آن با آب سرد بشویید و پوست را خشک کنید.

روغن شترمرغ

روغن شترمرغ می تواند به روشن شدن پوست آلت تناسلی کمک کند. این روغن نه تنها برای پوست مفید است، بلکه می تواند در درمان سوزش، التهاب و قرمزی پوست واژن نیز موثر باشد. استفاده از روغن شترمرغ می تواند زخم های سطحی را التیام بخشد و ترمیم پوست را تسهیل کند.

سرکه سیب

سرکه سیب خاصیت سفید کنندگی دارد و بنابراین به عنوان روشن کننده پوست عمل می کند. ACV عنصری است که فواید زیادی برای سلامتی و پوست دارد. سرکه سیب سرشار از اسید استیک است و همچنین حاوی ویتامین ها، آنزیم ها و نمک های معدنی است که برای پوست مفید است. ACV پوست را تسکین می دهد و آن را نرم و لطیف می کند. در عین حال سطح PH واژن را نیز تنظیم می کند.

روش مصرف: سرکه سیب را با آب صاف شده مخلوط کنید. همچنین می توانید چند قطره اسانس اضافه کنید، محلول را با یک سواب پنبه ای روی پوست بمالید، بگذارید چند دقیقه روی پوست بماند و با آب گرم بشویید. شما می توانید یک یا دو بار در روز بر اساس نیاز خود از آن استفاده کنید.

شیر گرم

یک تکه پنبه را در یک فنجان شیر سرد آغشته کنید. پنبه را روی پوست تیره به مدت 10-15 دقیقه بمالید. اندام تناسلی خود را بعد از 15 دقیقه بشویید، این دارو را دو بار در روز بشویید تا نتیجه فوری بگیرید.

یک رژیم غذایی مغذی

طبق تحقیقات، رژیم غذایی سرشار از ویتامین C برای سلامت پوست مهم است. همچنین دارای خاصیت روشن کنندگی ملایم پوست است. بنابراین، خوردن غذاهای غنی از ویتامین C مانند انواع توت ها، بروکلی، فلفل، پاپایا، آناناس، پرتقال و کلم می تواند به تسکین سوزش واژن کمک کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.