انواع و برندهای سمعک موجود در ایران


سمعک سمعکی است برای افراد دارای اختلال شنوایی. به طور کلی سمعک ها سبک ها و انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز و میزان کم شنوایی یکی انتخاب می شود. انواع شنوایی داخل گوش به سه دسته پشت گوش، داخل گوش و داخل گوش تقسیم می شوند.

انواع سمعک بر اساس نحوه قرار دادن آنها در گوش است

سمعک پشت گوشی

این نوع سمعک بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و در پشت گوش قرار می گیرد. سمعک پشت گوشی از اجزای مختلفی از جمله میکروفون، آمپلی فایر، بلندگو و باتری تشکیل شده است. این مدل برای طیف وسیعی از کم شنوایی ها مناسب است و به دلیل قدرت مناسب برای افرادی که کم شنوایی شدید یا عمیق دارند انتخاب خوبی است.
برای تعمیر سمعک در شرق تهران کلیک کنید.
سمعک داخل شنوایی

این نوع سمعک در مجرای گوش و به طور کامل یا جزئی در گوش خارجی قرار می گیرد. سمعک های داخل گوش شامل CIC، IIC، ITC و ITE هستند.

عنوان RIC

این نوع سمعک از نوع پشت گوشی است و گیرنده به کمک سیم در مجرای گوش قرار می گیرد. سمعک RIC در پشت تلفن قرار می گیرد و برای افرادی که در محیط های شلوغ دچار اختلالات شنوایی هستند ایده آل است.

سمعک IIC

سمعک IIC (Invisible In-Canal) که به عنوان نامرئی ترین سمعک داخل گوش در جهان شناخته می شود، به طور کامل در داخل مجرای گوش و نزدیک به پرده گوش قرار می گیرد و ظاهری کاملا نامرئی ایجاد می کند. این سمعک ها برای افرادی با کم شنوایی خفیف تا متوسط ​​مناسب هستند و به دلیل مزایایی مانند طراحی عالی، راحتی و کیفیت صدای خوب محبوب هستند.

سمعک ITC یکی دیگر از سمعک های داخل گوشی، سمعک ITC، ممکن است انتخاب خوبی برای افراد ناشنوا با کم شنوایی متوسط ​​تا شدید باشد که به دنبال سمعکی هستند که مناسب، دارای قدرت مناسب و مناسب باشد. مدیریت آسان است و قیمت مناسب است. با این حال، اگر به دنبال سمعکی هستید که کاملاً بدون نویز، راحت‌تر یا قدرتمندتر باشد، ممکن است بخواهید انواع دیگری از سمعک‌ها را در نظر بگیرید. برای تعمیر سعمک با نمایندگی سمعک در شمال تهران تماس بگیرید.

سمعک ITE

یکی دیگر از سمعک های داخل گوش است که کل مجرای گوش و حفره گوش را می پوشاند و برای افرادی که کم شنوایی متوسط ​​تا شدید دارند مناسب است. این سمعک می تواند بلوتوث داشته باشد و اندازه باتری بزرگ تری دارد. تعمیر سمعک در تهران
انواع برندهای سمعک موجود در ایران

سمعک ها برندهای مختلفی دارند، اما محبوب ترین آنها عبارتند از:

زیمنس عشق آلمان را امضا می کند

اخلاق دانمارک

فوناک سوئیس

برنافون سوئیس

سونیک آمریکایی

یونیترون کانادا

هانستون، آلمان

تلفن صوتی آلمان

خدمات صوتی آلمان

استارکی آمریکا

ویدکس دانمارک

فیلیپس هلند

رکستون آلمان

ریسند دانمارک

بلتون، دانمارک

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.