همه چیز درباره نصب و تعمیر ماشین لباسشویی


وسایل الکتریکی بخش بزرگی از زندگی ما را به خود اختصاص داده اند که بدون آنها انجام کارهای روزمره بسیار دشوار و گاهی غیرممکن به نظر می رسد. یکی از کاربردی ترین و مهم ترین وسایل ماشین لباسشویی است. معمولاً این ابزار به خوبی کار می کند. اما در مقطعی با افزایش عمر و یا به دلیل نگهداری نادرست باید تعمیر شود.

اگر با ماشین لباسشویی خود مشکل دارید و دلیل آن را نمی دانید؛ این مقاله به شما کمک می کند تا یک راه حل آسان برای مشکل ماشین لباسشویی پیدا کنید.

5 مشکل رایج ماشین لباسشویی

ممکن است تا زمانی که ماشین لباسشویی شما دچار مشکل نشود، به اهمیت و مفید بودن آن پی نبرید. در این رابطه چند مشکل ماشین لباسشویی را برای شما آورده ایم تا بهتر بدانید.

1. تکان دهید و بچرخانید

اکثر ماشین های لباسشویی تا حدی لرزش دارند. اما اگر لرزش ناگهانی یا بیشتر از حد معمول رخ دهد، ممکن است واشر روی سطحی ناهموار باشد یا ممکن است مشکل داخلی وجود داشته باشد و کمک فنر به درستی نصب نشده باشد. در هر صورت جای نگرانی نیست زیرا لرزش ماشین لباسشویی یکی از مشکلات رایج و قابل تعمیر است.

2- سر و صدای زیاد

اگر ماشین لباسشویی در حین کار صدای زیادی تولید می کند. شاید چون چیزی در آن وجود دارد. شاید فراموش کرده اید که همه کیسه های لباسشویی را بردارید. اگر نه، احتمالاً چیزی در درام گیر کرده است. اگرچه بررسی آن آسان بود. اما برای تعمیر ماشین لباسشویی و بررسی آن می توانید از تعمیر کمک بگیرید.

3- تخلیه نامناسب یا کند

ممکن است ماشین لباسشویی به آرامی تخلیه شود و پس از تخلیه متوجه آب اضافی در آن شود. این مشکل ممکن است آنقدر که به نظر می رسد جدی نباشد.

4- ماشین لباسشویی نمی چرخد

این وضعیت می تواند پیچیده و ساده و آسان باشد، یعنی اگر لباس ها و بار داخل محفظه خیلی کوچک یا زیاد باشد، ماشین لباسشویی نمی چرخد ​​و گزینه ای برای تنظیم مجدد برنامه وجود دارد. و آن را امتحان کنید، اما دلیل دیگر نیاز به تعمیرکار ماشین لباسشویی است. مشکل از موتور است.

5- داخل نشوید، آب نریزید

پر نشدن آب ماشین لباسشویی شما ممکن است به دلیل یک مشکل داخلی باشد و برای تعمیر ماشین لباسشویی به کمک نیاز داشته باشد، اما گاهی اوقات این فقط یک مشکل ساده ناشی از گرفتگی یا پیچ خوردگی شلنگ است.

اهمیت گارانتی ماشین لباسشویی

گارانتی برای هر وسیله برقی از جمله ماشین لباسشویی بسیار حائز اهمیت است زیرا پس از مدت زمان مشخصی استفاده به دلیل فرسودگی و یا ایرادات داخلی با مشکل مواجه خواهید شد و برای تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به تعمیرکار دارید.

البته این کار زمان و هزینه زیادی می برد که ممکن است برای برخی امکان پذیر نباشد. اینجاست که داشتن گارانتی ماشین لباسشویی می تواند خیال شما را از بابت هزینه ها راحت کند. خبر خوب این است که کاردون بهترین ضمانت قیمت را در انواع ماشین لباسشویی ارائه می دهد.

شما می توانید با ثبت یک درخواست کوتاه به راحتی به این خدمات دسترسی داشته باشید و سرویس رایگان دریافت کنید. با استفاده از این خدمات اطمینان حاصل کنید که دوره گارانتی ماشین لباسشویی شما هرگز به تاخیر نیفتد.

علامت ماشین لباسشویی

معنی و کاربرد این نمادها برای راحتی شما در زیر ذکر شده است.

TEMP: دمای آب را نشان می دهد

شستشو: نشان دهنده آبکشی است و قابل تغییر است

چرخش: خشک کن و تعداد چرخش را نشان می دهد

Rinse + Spin: فقط برای شستشو و خشک کردن استفاده می شود.

مصنوعی: برای لباس های ساخته شده با الیاف مصنوعی مانند پلی استر.

مراقبت از نوزاد: برای لباس نوزاد استفاده می شود.

شستشوی سوپر اکو: برای شستن لباس های زیر و لباس های روزمره استفاده می شود.

پنبه: برای شستن لباس های نخی و کتان استفاده می شود.

هر روز بشویید یا مخلوط کنید: لباس های مختلف به جز ابریشم و پشم را بشویید

مراقبت در فضای باز: برای پوشیدن ضد آب و ورزشی

لباس تیره: برای لباس تیره

: روتختی و روبالشی برای نظافت

پشم: لباس های پشمی را بشویید

Eco-Drum cleaning: به معنی شستشوی محفظه ماشین لباسشویی است

مراقبت از چرم: برای لباس های ضد حساسیت

شستشوی سریع: شستشوی سریع در کمترین زمان.

شستشوی دستی: برای لباس های ظریف به آرامی با دست بشویید

برای انتخاب بهترین نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در تهران به لینک زیر مراجعه نمایید.
https://paydarservice.org/تعمیر-لباسشویی-بوش/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.