ورق فولادی طرحدار


همانطور که می دانید فولاد متالیک یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین انواع فلز است که به دو صورت ورقی یا روکار تولید و روانه بازار می شود. این دو گونه ممکن است وزن و اندازه یکسانی داشته باشند و ممکن است کاربردهای متفاوتی داشته باشند. یکی از مهمترین و پرکاربردترین زیرگروه های موجود در گروه ورق فولادی، ورق فولادی فرفورژه می باشد که برای مصارف تزئینی تولید و مورد استفاده قرار می گیرد.

ورق های فلزی طرح دار خود انواع مختلفی دارند که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند. در این مقاله می خواهیم اطلاعات بیشتری در مورد ورق های استیل طرح دار به شما ارائه دهیم. اگر قصد خرید انواع ورق های فلزی طرح دار را دارید اما نمی دانید کدام نوع برای شما مناسب تر است، در این مقاله با بازرگانی خانیهمراه باشید.

صفحات فولادی چیست؟

ورق های فولادی در واقع ترکیبات شیمیایی خاصی هستند که خواص مکانیکی خاصی دارند و در بین مهندسان محبوبیت زیادی دارند. یکی از ویژگی های صفحات فولادی مقاومت بالای آنها در برابر خوردگی است.

مواد مختلف مانند آهن، کربن، کروم، نیکل، مولیبدن و غیره. در ترکیب شیمیایی صفحات فولادی استفاده می شود که هر کدام خواص زیر را به صفحات فولادی می دهند:

کروم و نیکل: غیرفعال کردن ورق فولادی

مولیبدن: مقاومت بالا در برابر خوردگی در محیط های مختلف به ویژه محیط های اسیدی

کارشناسان بسته به کاری که از قطعات فلزی انتظار دارند، انواع مختلفی از محصولات را نیز انتخاب می کنند.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد صفحات فولادی و انواع آن می توانید سایر مقالات سایت کاوه استیل را نیز مطالعه نمایید.

فولاد ورق طرح دار چیست؟

همانطور که قبلا ذکر شد ورق های استیل طرح دار، ورق های استیل ضد زنگ هستند که ظاهری براق، زیبا و شکیل دارند. لازم به ذکر است که فولاد طرح دار مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی دارد و البته به صورت کلاف و کلاف مانند ورق گالوانیزه در بازار موجود است. ورق های فولادی طرح دار با خواص مهندسی عالی مانند بافت عالی و سطح صیقلی تولید می شوند.

گاهی اوقات، شما همچنین ممکن است تجربه کنید:

تعیین قیمت ورق فولادی مهر به چه عواملی بستگی دارد؟

از آنجایی که در بازار ایران تغییرات زیادی وجود دارد، ممکن است قیمت ورق های فلزی شکل دار روزانه تغییر کند. همچنین از سوی دیگر در ترکیب شیمیایی فولاد از فلزات گرانبهایی مانند مولیبدن استفاده می شود که باعث می شود قیمت آن نسبت به سایر انواع فولاد بیشتر باشد.

ورق فولادی طرح دار و انواع آن

ورق های مهر شده استیل در طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار ایران عرضه می شود که برخی از آن ها عبارتند از: قرمز، آبی، نقره ای، دودی، گندمی، خاکستری، طلایی، آینه ای، چرمی، بادکنکی ابری ورق استیل رنگی و بادی، طرح چوب. ورساچه و ... در این میان ورق های فولادی مهر طلا، رگه ها، نقوش هندسی منظم و طرح های راه راه از پرطرفدارترین انواع ورق های استیل مهر هستند.

کاربرد در ورق فولادی طرح دار

از آنجایی که این نوع کاغذها دارای طرح ها و رنگ های متنوعی هستند، جایگاهی در میان مهندسان و طراحان داخلی پیدا کرده اند. به عبارت دیگر پانل های فرفورژه کاربردهای زیادی در داخل و خارج از منازل و ساختمان ها دارند. از محبوب ترین مدل های دستبند استیل می توان به چرم، خراشیده، مشکی، طلایی و مسی اشاره کرد و به دلیل طرفداران زیاد در بازار ایران نیز به وفور یافت می شود. با توجه به تقاضای روزافزون فولاد طرح دار، تولید روز به روز در حال افزایش است و این شرکت در تلاش است تا طرح ها و نوآوری های جدیدی را به مشتریان خود ارائه دهد.

از دیگر کاربردهای فولاد طرح دار می توان به استفاده از آنها در هتل ها، اماکن گردشگری و زیارتی، هنر و فضاهای عمومی، نمای ساختمان ها و برج های مجلل اشاره کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.