آزمون تافل چیست و چرا به آن نیاز دارید؟


اگر تا به حال به تحصیل در یک کشور انگلیسی زبان فکر کرده اید، نام آزمون تافل را شنیده اید. بنابراین آزمون تافل دقیقا چیست و چه چیزهایی باید در مورد آن بدانید؟

در این مقاله در مورد آزمون تافل و اینکه آیا باید در آن شرکت کنید یا نه صحبت خواهیم کرد.

آزمون تافل چیست؟

آزمون انگلیسی به عنوان زبان خارجی یا به اختصار تافل، یک آزمون استاندارد زبان انگلیسی است که سطح زبان افراد را بررسی می کند.

این نمرات آزمون به عنوان بخشی از فرآیند پذیرش در دانشگاه های معتبر مهم هستند. معمولا افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های خارجی را دارند می توانند در این آزمون شرکت کنند.

همچنین این مدرک برای کسانی مناسب است که می خواهند در مقاطع پایین تر مانند دبیرستان و دانشگاه تحصیل کنند با انواع آزمون تافل آشنا شده و بهترین گزینه را انتخاب کنند.

تافل بر نحوه استفاده از زبان انگلیسی در یک محیط دانشگاهی تمرکز دارد، به همین دلیل است که مدارس و دانشگاه ها از این مدرک برای پذیرش دانشجویان بین المللی استفاده می کنند.

متن ریدینگ در این آزمون از زبان رسمی دانشگاهی و واژگان سطح بالا به جای انگلیسی عمومی یا آشنا استفاده می کند.

چه کسانی باید در آزمون تافل شرکت کنند؟

آزمون تافل در درجه اول برای دانشجویانی مناسب است که می خواهند در یک دانشگاه یا برنامه تحصیلات تکمیلی در یک کشور انگلیسی زبان شرکت کنند. اما افراد مختلف ممکن است برای اهداف دیگری در این آزمون شرکت کنند، مانند:

دسترسی به مدارس متوسطه در کشورهای انگلیسی زبان

تحصیل در کالج های اجتماعی

اخذ گواهینامه یا مجوز در یک زمینه خاص در یک کشور انگلیسی زبان

افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر و بهبود زبان انگلیسی خود را دارند

سازندگان این آزمون تاکید می کنند که داوطلبان تافل برای شرکت در این آزمون باید حداقل 17 سال سن داشته باشند. زیرا سطح این آزمون آکادمیک است و برای جوانان مناسب نیست.

چرا در آزمون تافل شرکت کنیم؟ برای شرکت در آزمون GRE هوم ادیشن و آزمون تافل کلیک کنید.


زبان آکادمیک اغلب متراکم و رسمی است و حتی افرادی که سال‌ها زبان انگلیسی را یاد می‌گیرند می‌توانند در یک محیط دانشگاهی با مشکل مواجه شوند.

همچنین، قبل از اینکه درخواست خود را برای پذیرش در دانشگاه ارسال کنید، هیئت پذیرش می خواهد سطح تسلط شما به زبان انگلیسی را بداند تا مطمئن شود که می توانید خود را وقف برنامه تحصیلی کنید، برای این کار از نمره تافل شما استفاده می کنند. به عنوان یک معیار تصمیم گیری

آزمون تافل از چهار بخش تشکیل شده است که شامل ریدینگ، شنیدن، صحبت کردن و رایتینگ می باشد و هر قسمت 30 امتیاز و مجموع امتیاز تافل 120 امتیاز می باشد.

برای عملکرد خوب در این آزمون ساختار آن را به خوبی درک کنید و با برنامه ریزی مناسب آمادگی لازم را برای رسیدن به نتیجه دلخواه آغاز کنید.

پس از ارتقای سطح پایه زبان انگلیسی، ارزش شرکت در کلاس های آمادگی آزمون تافل و یادگیری تکنیک های آزمون آیلتس و نمونه سوالات آزمون تافل را دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.