همه چیز در مورد پکیج دیواری


گرمایش مناسب محل زندگی و آب گرم یکی از اساسی ترین نیازهای بشر است و هنوز هم در برخی از نقاط کشور عزیزمان شاهد استفاده از بخاری های زغالی و نفتی هستیم، اما این واقعیت به دلیل فراوانی طبیعت صادق است. اتر و امکان دسترسی به این موهبت خداوند را فراهم کنید که فناوری تولید کرده است که راه حل های جدیدی را برای بشریت آماده و آماده می کند. کیت دیواری وسیله ای است که جایگزین موتورخانه حرارت مرکزی شده و آب گرم مورد نیاز برای گرم کردن محیط را از طریق رادیاتور و آب گرم کثیف برای استفاده روزانه مانند شستشو، نظافت و ... تولید می کند.

در حال حاضر پکینگ دیواری یکی از متداول ترین روش های ایجاد گرمایش در سراسر دنیا می باشد که فضای مفیدی را اشغال نمی کند، امنیت بسیار بالا، استقلال کامل هر واحد مسکونی و رضایت و کارایی کامل از عملکرد و کارایی پکینگ دیواری می باشد. . تقریبا هیچ جای تردیدی در استفاده از این سیستم محدود به واحدهای مسکونی و تجاری نیست. راندمان بالا و مصرف بهینه سوخت گاز از دیگر عواملی است که دستگاه های اجرایی را به توسعه استفاده از دیوارپوش ها ترغیب می کند.

یک دستگاه دیواری از همان نوع با فن مورد تایید مطابق با استانداردهای بین المللی مربوطه، بدون تامین گرما به فضای داخلی خانه یا اماکن تجاری از طریق رادیاتور یا فن کویل یا کف که آب گرم تمیز را بلافاصله به مصرف کننده می رساند. . همچنین ترکیب این دستگاه با کولر گازی با کویل آب گرم می تواند علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، گرمایش راحت و مقرون به صرفه ای را در اختیار مشتری قرار دهد.

در هنگام نصب کیت دیواری، استفاده از اگزوز مخصوص، اگزوز کواکسیال (دوبار رقیق شده) این فرصت را فراهم می کند تا علاوه بر اگزوز ناشی از عملکرد تجهیزات در محیط بیرون، هوای لازم را در اختیار تجهیزات قرار دهد. . همچنین از خارج از محیط وارد شده و در نتیجه امنیت کامل را برای کاربران فراهم می کند

برای تعمیر پکیج بوتان با تهران سرویس کاران تماس بگیرید.

روش عملکرد زمستانی

سنگ تراشی در فصل زمستان آب گرم را در مدار گرمایش تولید می کند، هنگامی که لوله آب گرم باز می شود، سنسور فشار میکروسوئیچ با جریان آب فعال می شود و از طریق کنترل الکترونیکی به سه شیر برقی می فرستد. مدار پانل، رادیاتورهای موقت قطع می شود و آب مدار حرارتی به لوله پوسته مبدل حرارتی ثانویه هدایت می شود. به این ترتیب آب گرم بلافاصله پس از بستن شیر آب گرم تامین می شود، شیر سه طرفه برقی به طور خودکار آب گرم را از مدار گرمایش به مدار رادیاتور هدایت می کند.

حالت تابستانی

در این حالت، کیت دیواری به طور خودکار در صورت نیاز به آب گرم تعویض می شود. هنگامی که مشتری یکی از شیرهای آب گرم را باز می کند، از طریق یک سنسور فشار مکانیکی روی برد کنترل الکتریکی، فرمانی برای روشن کردن مشعل ارسال می شود که بلافاصله با استفاده از مبدل حرارتی پوسته و لوله دوم، آب گرم را تامین می کند . با قطع آب گرم برق به طور خودکار قطع می شود.

مزایای پکیج دیواری

مزایای پکیج دیواری عبارتند از: مستقل بودن واحدهای مسکونی از یکدیگر، استقلال هر واحد مسکونی برای تامین آب گرم و گرمای محیط، بدون نیاز به ساخت موتورخانه مرکزی، امکان کنترل سیستم. داخلی ساختمان. ، بدون شارژ و هزینه نگهداری ماهانه، سهولت در نصب، راه اندازی، سرویس و نگهداری، راندمان بیشتر نسبت به موتورخانه مرکزی، ایمنی بیشتر به دلیل وجود سنسور مصرف آب گرم و سنسور گرمایش و دود و ... اهمیتی ندارد. فضای مفید در ساختمان ها ابعاد کوچک تقریبا به اندازه یک آبگرمکن دیواری معمولی تنظیم دما در حد مطلوب، تامین آب گرم ثابت و فراوان در کمترین زمان و جلوگیری از اتلاف انرژی، تامین گرمایش واحدهای مسکونی تا حداکثر. مساحت 350 متر مربع، عملکرد بی صدا و بی صدا، راندمان حرارتی بالا در عین صرفه جویی در مصرف سوخت، کوتاه است. مسیر انتقال آب گرم لوله رادیاتور را انجام دهید و آب گرم را در محل مورد نظر مصرف کنید و در نتیجه از اسراف جلوگیری کنید. از انرژی و زمان

عدم بسته بندی دیواری

علاوه بر مزایای ذکر شده در بالا، تنها عیب پک دیواری این است که فضایی معادل کابینت آشپزخانه را اشغال می کند.

انواع پکیج

نوع بسته بندی: کفی، دیواری، شومینه و پنکه.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.