خرید ماشین در قبرس شمالی


خرید ماشین در قبرس شمالی برای هر کسی که در این جزیره زیبا زندگی می کند یک امر ضروری است. سیستم حمل و نقل عمومی در قبرس شمالی به خوبی توسعه نیافته است. به همین دلیل ساکنان جزیره ترجیح می دهند از ماشین شخصی خود برای تردد در جزیره استفاده کنند. اگر قصد سفر به قبرس شمالی یا زندگی در این جزیره را دارید، حتماً باید به فکر خرید ماشین شخصی خود باشید. زیرا بدون ماشین نمی توانید فعالیت های روزانه خود را انجام دهید. هلدینگ عقاب سفید در این مقاله نگاهی کامل به خرید خودرو در قبرس شمالی، شرایط و ضوابط خرید و فروش، پرطرفدارترین خودروهای قبرس شمالی و انواع پلاک قبرس دارد.

یکی از مزیت های خرید خودرو در قبرس قیمت پایین آن نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی است. برای گردشگران و مهاجرانی که قصد اقامت طولانی مدت در این کشور را دارند، خرید خودرو می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد زیرا هزینه کرایه خودرو برای مدت طولانی گاهاً گزاف است.

همچنین خرید خودرو در قبرس دسترسی آسان به مناطق دورافتاده و توریستی این کشور را برای شما فراهم می کند. بیشتر دیدنی های قبرس در مناطقی قرار دارند که بدون ماشین شخصی به راحتی قابل دسترسی نیستند. با خرید خودرو می توانید به راحتی از این مناطق دیدن کنید و از این کشور لذت بیشتری ببرید.

با این حال هنگام خرید خودرو در قبرس باید به نکاتی توجه کنید. اولین نکته این است که باید از یک فروشنده معتبر خرید کنید. بهتر است قبل از خرید تحقیقات لازم و بررسی بازار را انجام دهید تا از بهترین قیمت و شرایط خرید بهره مند شوید.

همچنین باید از سالم بودن خودرویی که خریداری می کنید مطمئن شوید و مشکل مکانیکی نداشته باشد. برای این منظور می توانید یک تعمیرگاه معتبر را برای ارزیابی وضعیت خودرو انتخاب کنید. euromy.info

در نهایت، باید مسائل مالی را در نظر بگیرید. اگر توریست هستید، باید مطمئن شوید که می‌توانید هزینه‌های مربوط به خرید خودرو را بپردازید. هزینه خرید شامل قیمت خودرو، مالیات، بیمه و سایر هزینه های خرید می باشد. بنابراین بررسی دقیق هزینه های مربوط به خرید خودرو در قبرس بسیار مهم است.

در نتیجه خرید خودرو در قبرس می تواند یکی از بهترین راه ها برای دسترسی به نقاط دیدنی این کشور باشد. اما برای خرید بهترین خودرو با بهترین شرایط باید به نکات مهمی که در این مقاله اشاره شد توجه کرد.

خرید و فروش خودرو در قبرس شمالی

در مجموع 2 مدل ماشین صفر در قبرس شمالی خرید و فروش شد. این مدل ماشین صفر و خشک است، همان مدل سال است و معمولا باید از نمایندگی های مجاز خریداری شود. یک مدل هم ماشین قبرس صفر هست یعنی ماشین ها در کشور دیگه ای معمولا ژاپن یا انگلیس استفاده می شد وقتی به قبرس آوردند شماره گذاری می شوند. پس باید در هنگام خرید دقت کنید و به این موضوع توجه کنید تا تفاوت دو شرایط خودروی صفر را بدانید.

قوانین خرید و فروش خودرو در قبرس شمالی

اگر در حال خرید یا فروش خودرو در قبرس هستید، باید برای انتقال سند مالکیت برای خرید یا فروش آن به مالک جدید اقدام کنید. برای انتقال خودرو به مالک جدید، اولین کاری که مالک جدید باید انجام دهد این است که بیمه خودرو را به نام خود تنظیم کند. پس از دریافت بیمه نامه، مالک جدید یک TOM9 دریافت می کند.

برای انتقال خودرو باید فرم TOM9 تکمیل شود. شما باید فرم تکمیل شده را مستقیما یا از طریق نماینده به «اداره حمل و نقل جاده ای» یا «مرکز خدمات شهروندان» ببرید. باید مدارکی مانند ثبت نام خودرو و گواهی معتبر برای مالک فعلی به همراه داشته باشید. مرجع صدور گواهینامه برای تأیید امضای فروشنده و خریدار هزینه ای دریافت می کند. اما در صورت حضور هر دو طرف و داشتن گواهی می‌توان در اداره حمل‌ونقل جاده‌ای به همراه مرکز جامعه از طریق یک مقام رسمی تأیید را انجام داد. چندین شرکت وجود دارند که تمام کارها را برای شما انجام می دهند. قبل از رانندگی، خودرو باید بیمه شود. لازم به ذکر است که هزینه بیمه خودرو در قبرس نسبت به سایر کشورهای اروپایی نسبتاً پایین است. یکی از دلایل این امر کاهش سرقت خودرو است که نتیجه افزایش امنیت در کشور است.

برخی از مدارک مورد نیاز برای خرید خودرو در قبرس شمالی عبارتند از:

پاسپورت: برای خرید خودرو در قبرس شمالی باید پاسپورت معتبر داشته باشید. این پاسپورت باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.

اثبات نام: شما باید مدارکی مانند شناسنامه کامبوجی، شناسنامه یا گواهی تولد داشته باشید تا بتوانید وسیله نقلیه را به نام خود ثبت کنید.

گواهینامه رانندگی: برای ثبت خودرو به نام خود در قبرس شمالی، باید گواهینامه رانندگی معتبر داشته باشید. این مجوز باید معتبر و دارای اعتبار کافی باشد. برای دریافت گواهینامه قبرس شمالی با کارشناسان مجرب عقاب سفید تماس بگیرید.

بیمه خودرو: برای ثبت نام خودرو به نام خود در قبرس شمالی باید بیمه خودرو داشته باشید. شما می توانید بیمه خودرو را در قبرس شمالی خریداری کنید.

اسناد مالی: هنگام خرید خودرو باید بتوانید هزینه آن را پرداخت کنید. بنابراین، برخی از فروشندگان ممکن است از شما اسناد مالی مانند صورت حساب بانکی یا سایر اطلاعات مالی را درخواست کنند.

اثبات مالکیت: اگر خودرویی را خریداری کرده اید که قبلاً ثبت نام شده است، باید مدرک معتبر مالکیت را از فروشنده دریافت کنید.

گواهی فنی: اگر خودروی پیش ثبت نامی خریداری کرده اید، باید از فروشنده گواهی فنی دریافت کنید.

مدارک واردات: اگر خودروی خود را خارج از قبرس شمالی خریداری کرده اید، باید مدارک واردات را به همراه داشته باشید.

لطفا توجه داشته باشید که برخی از فروشندگان خودرو در قبرس شمالی ممکن است مدارک دیگری را از شما بخواهند. پس بهتر است با نمایندگی مورد نظر خود تماس بگیرید و از داشتن تمامی مدارک لازم برای خرید خودرو اطمینان حاصل کنید.

خودروهای محبوب در قبرس شمالی

برای خرید بهترین خودرو در قبرس شمالی، باید محبوب ترین خودروهای قبرس شمالی را بشناسید. یکی از دلایل محبوبیت این خودرو در قبرس شمالی، در دسترس بودن آسان قطعات این خودرو، علاوه بر هزینه نگهداری پایین و سهولت فروش است. هزینه خرید بنزین در قبرس شمالی بالاست. بنابراین خودروهای مقرون به صرفه با حجم موتور کمتر در این جزیره محبوبیت بیشتری دارند. به طور کلی خودروهای تویوتا، نیسان، سوزوکی، هیوندای، کیا و... در این جزیره بسیار محبوب هستند. البته خودروهای لوکس اروپایی مانند مرسدس بنز، بی ام و و فولکس واگن نیز در این جزیره فروش خوبی دارند. با این حال، محبوبیت آنها به اندازه اتومبیل های ژاپنی و کره ای نیست.

ملزومات خرید خودرو در قبرس شمالی

هلدینگ عقاب سفید در اینجا به مواردی اشاره کرده است که قبل از خرید خودرو در قبرس شمالی باید اطلاعات کافی در مورد آنها داشته باشید. با ما بمان:

هر ساله افرادی که در قبرس شمالی خودرو خریداری می کنند مبلغی را به عنوان مالیات جاده پرداخت می کنند.

برای پرداخت این مالیات، اندازه موتور بسیار مهم است. هر چه حجم موتور بیشتر باشد، مالیات جاده نیز بیشتر می شود.

شما باید در مدت 5 سال پس از پیوستن به شرکت در آزمون فناوری خودرو قبول شوید.

گرفتن بیمه خودرو بسیار مهم و حیاتی است. در مورد بیمه خودرو، اگر شخصی در حین رانندگی تصادف کند، 2 گزینه وجود دارد که شما را به عنوان راننده تبلیغ می کند.

انواع بیمه نامه خودرو برای خرید در قبرس شمالی

هنگام خرید خودرو در قبرس شمالی، با انواع مختلف بیمه سر و کار دارید. اما ارائه این همه بیمه خودرو اجباری نیست. بیمه شخص ثالث یکی از بیمه های اجباری برای هر خودرو در قبرس شمالی است. هنگام خرید خودرو لازم است بیمه نامه را به نام خود انتقال دهید. البته باید بدانید که این بیمه فقط هزینه های محدود خاصی را پوشش می دهد. بیمه بدنه بیمه دیگری است که می توانید برای خودرو خود استفاده کنید. البته این نوع بیمه در قبرس شمالی کمتر طرفدار دارد. حجم موتور خودرو تاثیر زیادی در هزینه بیمه ندارد. با این حال، هر چه حجم موتور خودروی شما بیشتر باشد، هزینه های نگهداری آن نیز بیشتر خواهد بود.

مالیات خرید خودرو قبرس شمالی و سایر هزینه های اضافی

هنگام خرید خودرو در قبرس شمالی، باید هزینه های مربوط به مالیات را در نظر بگیرید. جالب است بدانید که قیمت مالیات در قبرس شمالی بر اساس وزن خودرو محاسبه می شود. هر چه وزن خودروی شما بیشتر باشد، مالیات بیشتری برای اجتناب از آن باید بپردازید. دلیل این نوع قانون افزایش تعداد کامیون های سنگین آمریکایی و خودروهای بزرگ مانند هامر در جزیره است. این خودروها نسبت به سایر خودروها آلودگی بیشتری تولید می کنند. هرچه ماشین شما سبکتر و کوچکتر باشد، مالیات کمتری دریافت خواهید کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.