minecraft چیست درباره محبوب ترین بازی جهان بیشتر بدانید


به نظر شما کدام بازی رایانه ای «پرطرفدارترین بازی جهان» است؟ یک شوتر سرگرم کننده مانند Call Of Duty و PUBG؟ یک بازی ورزشی؟ یا یک بازی تلفنی مانند Candy Crush؟ اگر پاسخ شما یکی از این گزینه ها است، سخت در اشتباهید! این عنوان که بیش از 141 میلیون کاربر را به خود جذب کرده است مانند یک بازی مدرن با واقعی ترین گرافیک نیست و به یک پردازنده قدرتمند نیاز دارد، در واقع کار بسیار مهمی است، متفاوت است و اسمش Minecraft است. برای دانلود بازی اندروید ماینکرافت با ما همراه باشید.


در این مقاله به بررسی و معرفی کاملMinecraft می پردازیم و اطلاعاتی در مورد این عنوان شگفت انگیز با شما به اشتراک می گذاریم. اگر به یک عنوان جهان باز پر از جزئیات ریز و درشت علاقه دارید، فرصت آشنایی با این بازی را از دست ندهید!

Minecraft چیست؟

دانلود بازی ماینکرافت اصلی یک بازی بقا با پایان باز است. در این بازی به عنوان یک بازیکن وارد دنیایی بزرگ و بکر و پر از جزئیات شگفت انگیز و شگفت انگیز خواهید شد. در نگاه اول، همه اینها می تواند کمی گیج کننده و گیج کننده به نظر برسد. زیرا به بازیکنان دستورات واضح داده نمی شود و باید همه چیز را در طول زمان کشف کنند. در واقع برخلاف اکثر بازی‌های رایانه‌ای که دارای بخش آموزشی هستند یا کارهای کوچکی را برای برداشتن اولین قدم‌ها و آشنایی با محیط بازی انجام می‌دهند، Minecraft توضیحی در مورد هدف بازی یا کارهایی که در مرحله اول باید انجام دهید، ندارد. .. البته در ابتدای بازی چند پیام موقت در گوشه صفحه به عنوان راهنما مشاهده می شود; اما این پیام ها را نمی توان آموزش کامل و کافی دانست. طبق آمار رسمی، بیش از 140 میلیون بازیکن در ماه Minecraft بازی می کنند که 4800 نفر از آنها پخش کننده هستند و بیش از 1.7 میلیون ساعت Minecraft بازی شده است. این بازی در ایران بسیار محبوب است و بازیکنان زیادی آن را بازی می کنند.

البته در کنار تمامی این موارد، گرافیک منحصر به فرد، غیر معمول و حتی عجیب بازی یکی از مواردی است که در همان ابتدا توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. در این بازی همه چیز به شکل بلوک های مکعبی منظم در کنار هم قرار می گیرد. از درختان جنگلی انبوه گرفته تا گیاهان و حتی شکار حیوانات، همگی شکل مکعبی دارند! البته شگفتی های بازی به همین جا ختم نمی شود. هر قسمت از محیط را می توان در این بازی از بین برد. با حذف هر یک از اجزای بازی، صاحب آن خواهید شد. به عنوان مثال، می توانید خاک، آهن یا ماسه را از بین ببرید و با خود حمل کنید. می توانید بلوک هایی را در هر قسمت از نقشه بازی قرار دهید و ساختار محیط را تغییر دهید.

در این بازی، ترکیب آیتم های خاص به روشی خاص، آیتم جدیدی ایجاد می کند. هر مورد به روش خاص خود مفید است، هم برای ساخت و ساز و هم برای استفاده در محیط. Minecraft با وجود ظاهر ساده و حتی عجیبش یک بازی بسیار اعتیاد آور است! اکثر بازیکنان آن عاشق این بازی هستند و اوقات فراغت خود را در محیط زیبای آن می گذرانند. گیفت کارت Minecraft یکی از پرفروش ترین گزینه های گیفت کارت بازی است و به مرور زمان کاربران زیادی به جمع بسیاری از بازیکنان این عنوان می پیوندند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.