ما 10 مورد از بهترین برندهای هدفون بی سیم را به شما معرفی می کنیم


هدفون های بی سیم این روزها بهترین نوع هدفون هستند. زیرا بسیاری از گوشی های جدید ممکن است جک هدفون نداشته باشند. اما همه آنها مجهز به بلوتوث هستند و به راحتی به هر نوع هدفونی متصل می شوند. هنوز هم بسیاری از افراد به دلیل کیفیت پایین هدفون های بی سیم نسل قبلی تمایلی به استفاده از این مدل ندارند. اما باید گفت که امروزه با توجه به پیشرفت های تکنولوژیکی کیفیت صدای هدفون بسیار بالاتر رفته و حتی برخی از آن ها بهتر از نوع بی سیم آن کار می کنند.

هنگام رانندگی، پیاده روی، در حین فعالیت هایی مانند آشپزی، تایپ کردن و غیره که نیاز به استفاده از هر دو دست دارند یا به هر نحوی استفاده از تلفن ضروری است. اما نگه داشتن گوشی باعث حواس پرتی می شود، بهترین راه حل استفاده از هدفون بی سیم است.

در این مقاله به معرفی 10 برند معتبر می پردازیم. اگر شما نیز به دنبال بهترین هدفون بی سیم هستید، تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

معرفی بهترین هدفون بی سیم

1. Remax RB-700HB

هدفون Remix دارای طراحی منحصر به فرد با ضخامت فوق العاده نازک است. این هدست علاوه بر زیبایی شگفت انگیز، مجهز به بلوتوث نسخه 5.0 است که مصرف انرژی بسیار کمی دارد و اتصال پایدار را بدون معطلی فراهم می کند.

این هدفون از چرم مصنوعی ساخته شده است که زیبایی هدفون را افزایش می دهد و حالت تاشو حمل آن را آسان می کند. می توانید 10 ساعت بدون توقف و 1.5 تا 2 ساعت شارژ از هدست استفاده کنید.

2. هدفون بی سیم سونی WH-1000XM5

این هدست سونی نسبت به نسل قبلی خود از فناوری پیشرفته تری برخوردار است. و حذف نویز و بهبود کیفیت صدا از ویژگی های چشمگیر این سری است. در این مدل عمر باتری تا 30 ساعت است و بهترین کیفیت صدا را تجربه خواهید کرد.

هنگامی که به موسیقی گوش می دهید و تلفن هوشمند شما زنگ می زند، هدفون به طور خودکار موسیقی را برای تجربه مکالمه بهتر متوقف می کند. در این حالت باید کمتر از دکمه مکث استفاده کنید.

3. Beats Fit Pro

این مدل گوشی هوشمند به راحتی با سیستم عامل IOS و اندروید ارتباط برقرار می کند و کیفیت صدای خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این مدل گوشی به دلیل استفاده از تراشه خود اپل مانند ایرپاد و آیفون عمل می کند. همچنین با سایر گوشی های اندرویدی کار می کند.

از دیگر ویژگی های قابل توجه این دستگاه می توان به قابلیت حذف نویز فعال و میکروفون عالی برای مکالمه اشاره کرد. یکی از ویژگی های جذاب این هدفون، در دسترس بودن در رنگ های مختلف و بسیار جذاب است.

4. Anker Soundcore Space A40

اسپیس A40 دارای قابلیت حذف نویز، جفت شدن چند نقطه و کیس شارژ بی سیم است. شما می توانید آن را برای اجرای برنامه های خود با استفاده از این مدل هدفون سفارشی کنید. این مدل استراحت خودکار ندارد.

اگر هدفون هایی با عملکرد مشابه AirPods Pro با قیمت کمتر می خواهید، می توانید این مدل را خریداری کنید.

خ. Jabra Eti Z Active

جبرا هدفونی طراحی کرده است که بهترین انتخاب برای افرادی با گوش های حساس یا کوچک است. این هدست دارای گواهی IP68 می باشد و به راحتی می توان از آن در باران یا حتی در هنگام شنا استفاده کرد.

در مقایسه با مدل قبلی خود، دارای جعبه شارژ بزرگتر و عمر باتری بهبود یافته است. بهترین نکته در طراحی این هدست بی سیم این است که دکمه های فیزیکی روی آن تعبیه شده است، بنابراین با فشار دادن دکمه هنگام خیس شدن موهایتان هنگام ورزش یا دویدن، تنظیمات شما از بین نمی رود.

علاوه بر این، حذف نویز هنگام گوش دادن به موسیقی از ویژگی های بسیار خوب جبرا است.

6. Apple AirPods Max

این مدل از هدفون یکی از گران ترین هدفون های بی سیم موجود در بازار است. اما کیفیت صدای عالی که ارائه می دهد هزینه ای که برای آن پرداخت می کنید را جبران می کند. ویژگی هایی مانند بیس غنی، صدای عظیم و حذف نویز عالی شما را به داشتن این مدل تشویق می کند.

در بالای گوش راست یک رابط بزرگ شبیه اپل واچ قرار دارد که به شما امکان می دهد صدا را به راحتی تنظیم کنید. Airpod Max به راحتی با آیفون شما همگام می شود و به شما امکان می دهد هنگام تماشای ویدیو، موسیقی یا صدا پخش کنید.

7. Bose 700 Sound Cancellation

ویژگی‌هایی مانند پردازش سیگنال دیجیتال DSP ویژه و میکروفون پیشرفته در این هدفون به Bose اجازه می‌دهد تا صدای پس‌زمینه را کاهش دهد و تنها بر روی صدای شما تمرکز کند تا یک تماس عالی داشته باشد.

اگر شغل شما مستلزم تماس های تلفنی زیاد و شرکت در جلسات ویدیویی زیاد است، قطعا Bose بهترین انتخاب شما در چنین شرایطی خواهد بود. عمر باتری طولانی، کیفیت صدای عالی و راحتی در حین استفاده دلایلی هستند که این هدفون ارزش زمان شما را دارد.

8. Master و Dynamic MH40 (2023)

Master & Dynamics هدفون های روی گوشی با طراحی ساده و زیبا و حذف نویز و EQ تطبیقی ​​برای صدای عالی، چه با سیم و چه بی سیم هستند. این هدفون از فرمت های صوتی با وضوح بالا پشتیبانی می کند و ساخت و ساز با کیفیت بالا با موادی مانند چرم و آلومینیوم باعث می شود این هدفون یکی از بهترین ها در کلاس خود باشد. با مراقبت مناسب، سال ها به شما خدمت خواهد کرد.

این هدفون از جفت شدن چند نقطه پشتیبانی می کند، به این معنی که برای افرادی که دسترسی بیشتری به لپ تاپ یا تبلت نسبت به تلفن همراه دارند ایده آل است.

9. Audio-Technica ATH-M20xBT

برای چندین دهه، این نوع هدفون مورد علاقه کسانی بوده است که در کار ساخت موسیقی یا دی جی هستند. این استقبال به دلیل کیفیت صدای بسیار خوب و کیفیت ساخت بادوام بود. عمر باتری این هدفون 60 ساعت است و در صورت تمایل می توان از آن به صورت سیمی از طریق کابل مخصوص استفاده کرد.

10. Bathys Focal

Betis Focal با بلندگوهای فرانسوی سفارشی و گوش‌های چرمی راحت، بهترین هدفون بی‌سیم ممتازی است که تا به حال تجربه کرده‌اید. این هدفون با حذف نویز عالی، شفاف ترین و لذت بخش ترین کیفیت صدایی را که تا به حال شنیده اید ارائه می کند.

هنگامی که نمی خواهید از بی سیم استفاده کنید، یک DAC آنالوگ به آنالوگ با کیفیت ارائه می شود که می توانید به تلفن یا سایر دستگاه های الکترونیکی خود متصل شوید. این نوع تراشه باعث می شود صدای گوشی قابل حمل یا موبایل شما بهتر شود.

یکی دیگر از مزایای هدفون ارتینگز عمر باتری طولانی و شارژ سریع است. بنابراین پس از 15 دقیقه شارژ می توانید به مدت 5 ساعت به طور مداوم از هدفون استفاده کنید که برای سفرهای طولانی بسیار مناسب است.

ویژگی های کلیدی هدفون های بی سیم

برای اینکه در خرید هدفون بی سیم تجربه خوبی داشته باشید، کیفیت خرید خود را به حداکثر برسانید و از قیمتی که می پردازید رضایت کامل داشته باشید، باید به نکات زیر توجه کنید:

کیفیت صدا

باتری را ذخیره کنید

ویژگی هایی مانند ANC

ارگونومی

میکروفون خوبی داره

از بین بردن سر و صدا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.