اهمیت افزایش ممبر در ایتا

 

در عصر حاضر رسانه های اجتماعی، از جمله ایتا، برای فعالیت های اقتصادی، تجاری و تبلیغاتی به محیطی مناسب  تبدیل شده  است. اگر از قبل ایتا را برای فعالیتهای خود انتخاب کرده اید، برای رشد بهتر کانال خود به خرید ممبر ایتا و تبلیغات رویکرد ویژه ای داشته باشید که در اینجا به تفصیل به آن می پردازیم.

 

اهمیت و دوران شبکه های اجتماعی

دوره ای که در آن به سر می بریم به عنوان دوران رسانه های اجتماعی در نظر گرفته می شود و با افزایش ضریب نفوذ استفاده  از اینترنت و پیشرفت تلفن های هوشمند، کاربرد رسانه های اجتماعی هر روز بیشتر می شود.
اینستاگرام، واتس اپ، تلگرام، ایکس، فیس بوک، تیک تاک، لینکدین، یوتیوب، پینترست و ردیت در میان لیست محبوبترین شبکه های اجتماعی در دنیا و همچنین ایران قرار دارند. به علاوه محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران ایتا، بله، روبیکا و سروش هستند.
ایتا یک پیام رسان شبیه به تلگرام است و میلیون ها کاربر از آن استفاده می کنند. برای کار با این پیام رسان اولین گام نصب برنامه است. پس از آن با وارد کردن شماره تلفن خود به راحتی عضو ایتا می شوید. هر عضو پیام رسان ایتا را یک ممبر ایتا می نامند.
امکان ارسال پیام های متنی، صوتی و تصویری توسط ایتا باعث آسان شدن ارتباط بین افراد می شود و فراهم آوردن امکان  تبادلات پولی و مالی بر بستر ایتا و امکان ایجاد کانال و گروه به افراد این امکان را می دهد که کسب و کار خود را توسعه دهند.
همانطور که می دانید ایتا به عنوان یک پیام رسان بومی امکانات زیادی دارد که با آن می توان برای ارتباط با دیگران بهره گرفت و  همین امر باعث شده که تعداد زیادی از کاربران از آن استفاده کنند. همچنین امکاناتی مانند پرداخت و تبادلات مالی و امکان ساخت کانال و گروه استقبال فعالان اقتصادی را در پی داشته است.

 

بالا بردن ممبرهای کانال و شیوه های آن

اعضای کانال ایتا را به روش های مختلفی می شود افزایش داد. بیشتر ادمینهای کانالها تصمیم بر زدن ممبر فیک ایتا می گیرند در حالی که ممبر جعلی وجود خارجی ندارد. یکی از راه های رایگان و مناسب تبادل بنر تبلیغات در کانال های ایتاست که باعث افزایش اعضای کانال شما می شد. یکی از راه هایی که می تواند سریعا ممبرهای شما را افزایش دهد، اضافه کردن ممبر اجباری است. که بازدید کم و نرخ ریزش  زیادی دارد. اما در صورتی که بخشی از این ممبرها در صورتی که کانال را بپسندند به دنبال کننده آن تبدیل می گردند.
یکی از روش های خوبی که پیشنهاد می کنیم روی آن تمرکز کنید جذب ممبر اختیاری می باشد. این نوع ممبر به این علت اختیاری نام گرفته که کاربران بعد از دیدن تبلیغات به اختیار، میل و رضایت خود عضو کانال می  شوند. همین امر باعث می شود که محتوای کانال را دنبال کرده  و پست ها را مشاهده کنند.
روش های مختلفی برای تبلیغات ایتا وجود دارد که در این میان تبلیغات پاپ آپ ایتا بیشترین جذابیت را دارند. چرا که در این شیوه وقتی کاربر در حال کار با گوشی می باشد کانال شما برایش باز می شوند و و می تواند آن را ببیند و در  صورتی که مایل بود به اختیار خودش عضو کانال شود.

 

چگونه یک کانال ایجاد کنیم؟

اگر می خواهید در ایتا کانال یا گروه بسازید، از نماد آیکن پایین صفحه بر روی ایجاد کانال یا گروه ضربه بزنید تا پنجره ای باز شود، نام و توضیحات کانال را وارد کنید و  دکمه تایید را بزنید، کانال و گروه شما فورا ایجاد می شود.
اگر شما هم می خواهید، می توانید یک کانال در ایتا بسازید. آن دسته از افرادی که کالا و  خدماتی برای عرضه دارند می توانند با راه اندازی کانال فروشگاهی در ایتا محصولات و خدمات  خود را به دیگران بفروشند. اگر در زمینه کاری دانش و تجربه دارید، فقط کافیست کانالی آموزشی یا مشاوره ای راه اندازی کرده و دانش و تجربه خود را در  اختیار دیگران قرار داده و درآمدی کسب کنید.
تنظیم برنامه ای دقیق برای تولید محتوا را در اولویت قرار دهید. به این دلیل که جذب و ماندگاری مخاطب به تولید محتوای جذاب بستگی دارد،  اولین گام شما بهتر است تدوین یک برنامه بلند مدت در کنار برنامه ای کوتاه مدت برای محتوای کانالتان باشد تا مطالب و محتوایی را که هر روز در کانال مورد نظرتان منتشر می کنید طبق برنامه زمانبدی شده باشد. در این صورت، بینندگان می دانند اگر در زمان مشخصی وارد کانال شما بشوند، حتما یک پست جالب را مشاهده می کنند و از آن  لذت می برند. انجام این کار وفاداری بازدید کننده را افزایش می دهد همچنین بازدید کنندگان با ارسال پست های جذاب برای دیگران باعث افزایش تعداد اعضاء کانال شما می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.