استفاده و کاربرد کارواش


پمپ کارواش یا پمپ پیستونی وسیله ای برای پمپاژ آب است و به طور کلی با توجه به کاربردهای مختلف به سه دسته خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی تقسیم می شود. با پیشرفت تکنولوژی و صنعتی شدن جامعه، نیاز به داشتن سریع دستگاه های قدرتمندی وجود دارد که نیازهای مردم و صنعت را برآورده کند.

پمپ کارواش یکی از مهم ترین و ضروری ترین تجهیزاتی است که در اندازه ها و انواع مختلف اعم از مصارف خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی عرضه می شود. در ادامه به معرفی دقیق تری از این محصول و کاربرد پمپ کارواش در زمینه های مختلف می پردازیم.

از پمپ کارواش استفاده می کند.

پمپ های کارواش کاربردهای زیادی دارند. زیرا این دستگاه باعث افزایش فشار آب می شود و در این صورت بهترین انتخاب برای کاری است که برای انجام آن نیاز به استفاده از فشار آب داریم. به دلیل تمیزی سطوح مختلف آلودگی این مشکل در زندگی روزمره ما است. و در برخی مکان های بزرگ مانند کارخانه ها فشار آب مورد نیاز است. از این رو این دستگاه به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر شستشو با سرعت بالا، استفاده از پمپ کارواش باعث صرفه جویی در زمان، مصرف آب، مواد شوینده و مصرف انرژی نیز می شود. در اینجا به بررسی کاربرد پمپ های کارواش می پردازیم.

تجهیزات کارواش

معمولا از این دستگاه به خصوص مدل تجاری آن برای راه اندازی کارواش در سطح شهر و شستشوی خودروهای شخصی شهروندان استفاده می شود. با توجه به تعداد محدود خودرو و تعداد خودروها به خصوص در شهرهای بزرگی مانند تهران یا اصفهان، راه اندازی شرکت اجاره خودرو می تواند سرمایه ای مطمئن برای افراد باشد.

ماشین آلات سنگین را بشویید

استفاده از این تجهیزات در صنعت، کامیون، اتوبوس و سایر تجهیزات سنگین سرعت و کیفیت بهتری را به همراه دارد. بنابراین رانندگان می توانند با خرید این نوع موتورها نیازهای شخصی خود را برطرف کنند.

شستشوی فضای باز ساختمان های بزرگ و پارکینگ ها

در گذشته تمیز کردن و شستشوی سطوح بزرگ همیشه سخت و زمان بر بود. اما امروزه در تمام این شرایط مردم با جمع آوری پول و خرید کارواش مشکل را حل کرده اند. استفاده از پمپ کارواش سختی و مدت زمان این اعمال را تا حد زیادی کاهش می دهد.

خانه را تمیز کن

برای برخی که خانه ای بزرگ با حیاط یا فضای باغ بزرگ دارند، با گذشت زمان، شست و شو به یک کار سخت و طاقت فرسا تبدیل می شود. در این صورت می توانید با استفاده از پمپ کارواش خانه را تمیز کنید. این پمپ قادر است تمامی آلودگی ها را با سرعت بالا از بین ببرد و در مصرف آب صرفه جویی کند.

کارواش

یکی از مهمترین کاربردهای این تجهیزات شستشوی خودرو می باشد. لطفا توجه داشته باشید که این کار باید با دقت و حوصله زیاد انجام شود. هنگام کار، نازل را مستقیماً به سمت ماشین نگیرید. این به این دلیل است که ممکن است به بدنه خودرو آسیب برساند یا برخی از قسمت ها را تغییر رنگ دهد.

کاربری شهرداری

از جمله مصارف این محصول می توان به استفاده در شهرداری برای شستشوی سطوح مختلف اشاره کرد. همانطور که می دانیم پیاده روها، دیوارها، پارکینگ ها، نماهای شهر بر اثر گذر زمان و در اثر مواردی مانند گرد و غبار کثیف می شوند. در آن موارد شهرداری با واتر جت صنعتی شستشو می دهد.

به غیر از موارد فوق که عمدتاً برای شستشوی خودرو در کارخانه ها استفاده می شود، این محصول در فعالیت های دیگری نیز کاربرد دارد که برخی از آنها عبارتند از:  https://itjoo.ir/uses-and-application-of-car-wash-pump/

برقی شدن نمای ساختمان

شستشوی قطعات و تجهیزات صنعتی

رسوب زدایی و لجن زدایی از شبکه های آب و فاضلاب

امکانات و تجهیزات نظافت مبلمان شهری

شبکه آبیاری کشاورزی

شستشوی انواع تجهیزات

شستشوی محیط های صنعتی

شستشوی خیابان

شستشوی مناطق شهر

تغییر رنگ سطح

استفاده در صنایع فلزی

پمپ کارواش چگونه کار می کند

کار با این دستگاه؛ برای ورودی آب این پمپ باید مخزن وجود داشته باشد. بعد از وصل شدن برق آب نازل با فشار و سرعت بسیار بالا به گردش در می‌آید و در عرض چند ثانیه می‌توان تمام ناخالصی‌ها را از بین برد و کاملاً شست. استفاده از این دستگاه نه تنها باعث راحتی و سلامتی می شود، بلکه از هدر رفتن آب نیز جلوگیری می کند و باعث صرفه جویی در زمان می شود.

پمپ کارواش، قدرتمند و کاربردی

برای اطلاع از نحوه عملکرد این دستگاه و کاربردهای مختلف آن، ابتدا باید با قطعات مورد استفاده و اجزای آن آشنا شویم. سایت ایران ناسوس مجلاتی دارد که اطلاعات جامع و کاربردی را در اختیار مخاطبان قرار می دهد. وب سایت ایرانیان پمپ شاپ محصولات زیادی را برای بهره مندی مشتریان خود و رفع سوء تفاهمات و آموزش کار با هر یک از این دستگاه ها در قالب مقالات ارائه محصولات تولید و عرضه کرده است. ، مقایسه، بررسی و قیمت محصولات. و تفکیک آنها در سایت درج شده است. برای بهره مندی از نظرات و راهنمایی های کارشناسان و کارشناسان پمپ ایرانی به وب سایت آنها سر بزنید و یک خرید هوشمند را تجربه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.