کاربردهای اتمیزه کردن نیمه صنعتی مدار


مه پاش نیمه صنعتی Orbit یکی از تجهیزات لازم برای خنک سازی و مرطوب سازی محیط می باشد که در مکان های مختلف کاربرد فراوانی دارد. دانستن ویژگی های این دستگاه به شما کمک می کند تا خرید بهتر و کارآمدتری داشته باشید. در مقاله بعدی با این ابزار صنعتی، کاربرد و مزایای خرید آن بیشتر آشنا خواهیم شد. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید در مورد مه پاش نیمه صنعتی Orbit بدانید

مه پاش نیمه صنعتی برند Orbit نوعی سیستم مرطوب کننده و خنک کننده است که برای فضاهای باز طراحی شده است. این سیستم در فصل تابستان به عنوان یکی از بهترین راه حل ها برای خنک سازی و کاهش دما در فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرد. این ویژگی مهم آن را در مکان هایی مانند رستوران ها، زمین های ورزشی، کافه ها، سالن ها و غیره کاربردی کرده است.

لازم به ذکر است که این سیستم پخش مه نیمه صنعتی علاوه بر خنک سازی فضا، رطوبت کمی را در فضا ایجاد می کند. به این ترتیب با استفاده از نازل های 15-30 میکرونی که در شیلنگ های فشار قوی قرار گرفته اند، آب را اسپری می کند. نازل های دستگاه قطرات آب را به صورت پودر ریز به محیط می پاشند و این قطرات گرمای محیط را جذب کرده و به بخار تبدیل می شوند. این فرآیند در نهایت هوا را خنک و تازه می کند بدون اینکه جو را مرطوب کند.

کاربرد مه در مدار

همانطور که گفته شد از مه صنعتی نیز مانند سایر مه ها برای خنک کردن هوا استفاده می شود. در این سیستم، آب با استفاده از پمپ فشار قوی از مخزن به داخل لوله ها پمپ شده و از طریق نازل های بالای این لوله ها به گردش در می آید. به عبارت دیگر کیفیت، طراحی و ساخت این ابزار، آن را برای استفاده در مکان های مختلف مفید می کند. در زیر مهمترین کاربردهای این ابزار را بررسی خواهیم کرد:

سیستم مه پاش برند Orbit نقش موثری در کاهش گرد و غبار، کنترل آفات گیاهی و توزیع مواد مغذی ضروری گیاه در گلخانه ها، اتاق های پرورش قارچ و زعفران دارد.
 
استفاده از این دستگاه برای خنک سازی و کاهش رطوبت و گرما در سالن ها و سایبان های بزرگ راه حلی موثر و کارآمد شناخته شده است. https://harikakhabar.ir/?p=28853

نبولایزر برند Orbit در دامپروری و دامپروری به خصوص در تابستان سال نیز کاربرد فراوانی دارد.

از دیگر کاربردهای این دستگاه می توان به سیستم خنک کننده فضا در کنار استخرها و آلاچیق ها اشاره کرد.

عملکرد بالای ماشین های نیمه صنعتی برند Orbit باعث شده است که در برخی از آزمایشگاه ها و محیط های دیگری که نیاز به رطوبت و سرمایش دارند از آن ها استفاده شود.

استفاده از این دستگاه برای خنک سازی محیط خارج از رستوران ها، کافه ها، بستنی فروشی ها و هتل ها نیز موثر است.

از مدل های خانگی برند Orbit نیز برای خنک سازی فضا در تراس، بالکن و حیاط استفاده می شود.

مزایای خرید مه پاش نیمه صنعتی Orbit

Orbit یکی از آن برندهایی است که همه می توانند کیفیت محصولاتش را تایید کنند. مه پاش Orbit یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین محصولات این برند است که خرید و استفاده از آن مزایای فراوانی دارد. اولین و مهمترین مزیت هنگام خرید این دستگاه قابلیت مرطوب کردن و خنک کردن محیط است که آن را برای استفاده در فضاهای مختلف مفید می کند. حذف ذرات معلق در هوا در محیط و تصفیه هوا از دیگر کاربردهای این ابزار مهم صنعتی است.

کاهش هزینه سیستم های رطوبت ساز و بهینه سازی مصرف آنها از دیگر مزایای استفاده از این ابزار است و نقش زیادی در کاهش هزینه ها دارد. مزیت دیگر خرید این ابزار این است که امکان سمپاشی یکنواخت را فراهم می کند. سیستم توزیع مه Orbit به طور مساحتی بین 60 تا 70 متر مربع را پوشش می دهد و دما را بین 6 تا 10 درجه سانتیگراد خنک می کند. همچنین می توانید از تایمر تقویت کننده برای تنظیم فواصل اسپری استفاده کنید.

در حالی که تمامی موارد ذکر شده بسیار مهم و کاربردی هستند، مهمترین ویژگی خرید این دستگاه قیمت مناسب آن است که این دستگاه را برای استفاده در مکان های مختلف مفید می کند. نصب و استفاده آسان است و نیازی به ابزار خاصی نیست. دستگاه با توجه به توضیحات محصول و به نحوی که اطلاعات بیشتر توسط فروشنده ارائه می شود قابل نصب می باشد. با این حال، اگر قادر به نصب آن نیستید، توصیه می کنیم از یک متخصص کمک بگیرید.

قیمت خرید مه پاش مداری

مه پاش های برند Orbit برای مصارف صنعتی، تجاری یا خانگی درجه بندی می شوند، یعنی بسته به قدرت دستگاه. برای خرید مطمئن و اقتصادی بهترین راه خرید از یک فروشگاه معتبر می باشد بازرگانی آب نیرو یکی از بهترین و مطمئن ترین فروشگاه هایی است که انواع تجهیزات فنی و صنعتی را ارائه می دهد. محصولات آن از کیفیت و ارزش بالایی برخوردار است. بسته به هدف و بودجه می توانید یکی از دستگاه ها را انتخاب کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.