معرفی 7 حوزه طراحی خانه با هوش مصنوعی


آیا تا به حال فکر کرده اید که می توان از هوش مصنوعی برای طراحی خانه استفاده کرد؟ آره، درست است. اکنون، اکنون بسیاری از سایت های طراحی خانه با هوش مصنوعی می توانند با شما همکاری کنند تا خانه شما را مطابق با نیاز و سلیقه شما به شکلی زیبا و هوشمندانه طراحی داخلی کنند.

هوش مصنوعی به عنوان یکی از فناوری های روز دنیا، عمق جدیدی به زندگی ما بخشیده است. از ماشین های خودران گرفته تا اپلیکیشن های موبایل هوش مصنوعی، این فناوری در همه جا وجود دارد.

این مقاله شما را با 10 بهترین وب سایت طراحی خانه با هوش مصنوعی آشنا می کند. این سایت ها با استفاده از الگوریتم ها و یادگیری ماشینی به شما کمک می کنند تا خانه رویایی خود را به واقعیت تبدیل کنید. برای تجربه طراحی خانه جدید با این لیست متنوع به ما بپیوندید.

1. اتاق GPT برای صنایع دستی خانگی

RoomGPT یک ابزار هوشمند جدید است که به کاربران کمک می کند تا برنامه ریزی اتاق را سازماندهی کنند. این ابزار مبتنی بر مدل زبان GPT-3 است که به دلیل توانایی آن در تولید پاسخ‌های انسان‌مانند برای بسیاری از سوالات شناخته شده است.

RoomGPT یک ابزار هوش مصنوعی خلاقانه است که به کاربران کمک می کند تا طرح های طراحی داخلی را سفارشی کنند. این ابزار مبتنی بر مدل زبان GPT-3 است که به دلیل توانایی خود در تولید پاسخ‌های انسان‌مانند به طیف گسترده‌ای از پرس و جوها شناخته شده است.

می‌توانید از میان تم‌های مختلف، از جمله مدرن، روستایی و مینیمالیستی انتخاب کنید و ببینید اتاق شما با طرح‌های رنگی، چیدمان مبلمان و لوازم جانبی متفاوت چگونه به نظر می‌رسد.

2. طراحی خانه طراحی وب طراحی وب هوش مصنوعی مایکروسافت بینگ AI Image Creator

Microsoft Bing AI یک ابزار معماری هوش مصنوعی و وب سایت است که از الگوریتم های یادگیری ماشین برای ایجاد طرح های طراحی داخلی برای کاربران استفاده می کند. این ابزار مبتنی بر موتور جستجوی بینگ است.

یکی از بزرگترین مزایای هوش مصنوعی مایکروسافت بینگ برای طراحی معماری داخلی، توانایی آن در دسترسی طراحان به بسیاری از منابع طراحی است. این ابزار می تواند تصاویر، مقالات و سایر منابع مرتبط با یک پروژه طراحی را در اینترنت جستجو کند و انبوهی از الهامات و ایده ها را در اختیار طراح قرار دهد. علاوه بر این، هوش مصنوعی مایکروسافت بینگ می تواند سبک شخصی و ترجیحات کاربر را تشخیص دهد.

3. پلت فرم طراحی خانه هوشمند با هوش مصنوعی Stable Diffusion

Stable Diffusion یک ابزار خلاقانه، یک وب سایت طراحی هوش مصنوعی و یک تولید کننده متن به تصویر است که از شبکه های عصبی استفاده می کند - به این معنی که ماشین های آن برای تقلید از فرآیندهای فکری مغز انسان طراحی شده اند. بر اساس تحقیقات پیشرفته در بینایی کامپیوتر و یادگیری ماشین، این ابزار برای کمک به طراحان داخلی طراحی شده است تا فرآیند طراحی خود را ساده کنند.

این وب‌سایت طراحی داخلی مبتنی بر هوش مصنوعی به شما امکان می‌دهد آنچه را که می‌خواهید در متن ببینید و بدون اینکه بفهمید چه می‌خواهید، تولید کنید، تصاویر را تولید کنید. همچنین می توانید اشیا یا عناصر را به تصاویر موجود اضافه کنید یا آنها را به روش های خاصی ویرایش کنید. با هوش مصنوعی Stable Diffusion، می‌توانید تصاویر را از ابتدا ایجاد کنید و آن‌ها را هر طور که می‌خواهید برای کار آپلود کنید.

4. Diffusion Bee Design Website

Diffusion Bee یک ابزار طراحی خانه و وب سایت مبتنی بر هوش مصنوعی است که از الگوریتم های یادگیری عمیق استفاده می کند. (الگوریتم ها هر چه بیشتر از آنها استفاده کنید بهتر و دقیق تر می شوند.)

یکی از بزرگترین مزیت‌های Diffusion Bee توانایی ارائه توصیه‌های متن به تصویر و همچنین توصیه‌های تصویری است. الگوریتم های یادگیری عمیق آن می تواند داده های زیادی در مورد سبک شخصی مشتری و همچنین عوامل دیگری مانند اندازه و چیدمان برای ایجاد یک طرح طراحی متناسب با نیازهای خاص آنها فراهم کند. همچنین، آفلاین کار می کند - اگر جایی در خانه هستید عالی است

5. سایت طراحی خانه با هوش مصنوعی Open Art AI

Open Art AI ابزار دیگری است که اخیراً در آگوست 2022 توسط بنیانگذاران Coco Mao و John Qiao راه اندازی شده است. Open Art AI مجموعه عظیمی از طرح‌ها از سایر ابزارهای طراحی هوش مصنوعی در لیست (Midjourney، Stable DIffusion و غیره) است و کمی شبیه به هوش مصنوعی طراحی Lazada یا Shopee عمل می‌کند.

6. سایت طراحی خانه هوشمند با Dall-E

Dall-E که در سال 2021 توسط OpenAI راه اندازی شد، یک تولید کننده تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی است که می تواند تصاویر را از متن ایجاد کند. OpenAI در دسامبر 2015 توسط گروهی از رهبران فناوری از جمله Elon Musk، Sam Altman، Greg Brockman، Ilya Satskever و Wojciech Zaremba تأسیس شد. لازم به ذکر است که ایلان ماسک و سم آلتمن در عملیات روزمره OpenAI شرکت ندارند.

برخی از کاربران همچنین خاطرنشان کرده‌اند که در حالی که Dall-E می‌تواند تصاویری تولید کند که ایجاد دستی آن‌ها دشوار است، اما ممکن است تصاویر به‌دست‌آمده همیشه نیازها یا ترجیحات خاص آنها را برآورده نکنند. با این حال، اگر بتوانید دقیقاً آنچه را که می خواهید توصیف کنید، هوش مصنوعی می تواند خشن ترین تصاویر را ایجاد کند (نمونه مکعب جوجه تیغی را در زیر ببینید).

اصولاً باید در نوشتن متن و توضیحات بسیار مهارت داشته باشید تا تصویر نهایی مرتبط به دست آورید. اگر نمی دانید چگونه از کلماتی مانند من استفاده کنید، این یک تجربه کاملاً بی معنی است.

7. طراحی وب سایت با هوش مصنوعی Midjourney

Midjourney ابزاری ارزشمند برای طراحی داخلی با هوش مصنوعی در هر سطحی است. این ابزار هوش مصنوعی انواع طراحان را قادر می سازد تا به راحتی طرح های داخلی شگفت انگیز را طراحی کنند.

من شخصاً نتوانستم طرح‌بندی‌های طراحی داخلی را از ابزار جدید هوش مصنوعی Midjourney تولید کنم، زیرا فقط پول است. با این حال، من آن را به عنوان یک اشاره ویژه در لیست 7 وب سایت طراحی خانه با هوش مصنوعی به دلیل تصاویر سورئال خیره کننده آن قرار داده ام.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.