آموزش حسابداري ويژه بازار كار عملي 100% تضميني

دانش حرفهاي و برخي مهارتهاي عملي عمدتاً از طريق يادگيري در كلاس درس به دست ميآيد، درحاليكه تسلط دانش حرفهاي و پرورش تواناييهاي نوآوري عميق از طريق مشاركت در مسابقات رشتهاي سطح بالا بايد حاصل شود. بنابر اين ممكن است برخي از شركت ها نسخه هاي رايگاني از نرم افزار هاي خود را ارائه كرده باشند كه با جستجو ميتوانيد به آن دست پيدا كنيد يا درخواست نسخه دمو را از آن ها داشته باشيد اما براي رفع نياز هاي خود مجبور خواهيد بود كه هزينه اي را پرداخت كنيد تا اپليكيشن كاملي در اختيار شما قرار گيرد . جمع آوري اطلاعات مربوط به هزينه ها مي تواند مديران را در تصميم گيري براي توسعة تأسيسات و ماشين آلات به منظور افزايش توليد و فروش از طرق مختلف مانند : خريد ، تعويض ، ساخت و يا اجاره تأسيسات و ماشين آلات جديد ياري نمايد. سطح معناداري مربوط به آماره t متغير مستقل نيز بيانگر اين است كه اين تأثيرگذاري از لحاظ آماري معنادار است. براي كليه متغيرهاي مورد بررسي، سطح معناداري در آزمون ريشه واحد ايم و پسران، كوچكتر از 05/0 است كه نشاندهنده اين است كه متغيرها پايا هستند. در جدول 4 نتايج اين آزمون نشان داده شده است.

كسي كه ميخواهد يك حسابدار شود بايد به اين نكته توجه داشته باشد كه علاقه داشتن به رياضيات يكي از شروط لازم براي اين كار است. به عبارت ديگر در صورتي كه ارزش فعلي مزاياي مالياتي آتي بيش از هزينه درآمد مشمول ماليات در دوره جاري باشد، شركتها ممكن است به صورت عقلاني هزينه دوره جاري را به خاطر مزاياي آتي همواركنند و هموارسازي مستلزم به تعويق انداختن درآمد مشمول ماليات به زمانهاي آينده باشد. همچنين شركتها ممكن است درآمد مشمول ماليات دوره جاري را در ازاي مزاياي ديگر افزايش دهند كه در نهايت افزايش نرخ مؤثر مالياتي را به دنبال دارد. يعني 39 درصد از تغييرات متغير وابسته توسط متغيرهاي مستقل و كنترلي قابل توضيح است. يعني 49 درصد از تغييرات متغير وابسته توسط متغيرهاي مستقل و كنترلي قابل توضيح است. يعني 50 درصد از تغييرات متغير وابسته توسط متغيرهاي مستقل و كنترلي قابل توضيح است. امكانات برنامه مطابق با آخرين تغييرات قوانين و دستورالعملهاي مالياتي بهروزرساني و در نسخه وب در دسترس كاربران قرار ميگيرد. اين نرم افزار در نسخه هاي حسابگر اموال، حسابگر بازرگاني، حسابگر صنعتي، حسابداري اموال و حقوق پرسنل و فروشگاهي برا كسب وكارهاي كوچك و متوسط طراحي شده است. 

دسترسي به موقع به اطلاعات كالا و انبار يكي از مهمترين عوامل موفقيت و نيازمندي هاي كسب و كارها است. حسابدارها معمولا فقط محاسبات را از روي داده هايي كه در اختيارشان قرار گرفته است انجام مي دهند، اگر حسابداري بسيار زبده باشد كم كم تبديل به يك مديرمالي در يك سازمان مي شود كه كليه فرآيند هاي مالي سازمان را نيز مي تواند كنترل و نظارت كند. يكي از بهترين نرم افزار هاي حسابداري رايگان نرم افزار رايگان كاكتوس است. براي بازتر شدن مسئله فكر كنيد كه اين شركت همزمان دهها قرارداد پيمانكاري دارد كه هر كدام در مرحله متفاوتي از اجرا هستند و در هر قرارداد صورت وضعيتهاي مختلفي در مرحله هاي مختلف ارزيابي و پرداخت و … علاوه بر رايانه، حسابداران به لوازم جانبي مختلفي نيز احتياج دارند تا به آنها كمك كند سريعتر و كارآمدتر كار خود را انجام دهند. هر يك در شرايط مخصوص به خود كاربرد دارند. امروزه نياز به حسابداري براي هر واحد تجاري ضروري هست و به دليل موقعيت هاي شغلي اين رشته و اين تخصص ، قشر زيادي از مردم جامعه علاقه به يادگيري اين تخصص حسابداري هستند.يادگيري مفاهيم اساسي و پايه حسابداري اولين موردي مي باشد كه علاقه مندان به ورود به اين رشته بايد به صورت كامل ياد بگيرند.

يكي از نرم افزار هاي خوب فروش، نرم افزار حسابداري هلو است، براي يادگيري اين برنامه حتما از آموزش صفر تا صد نرم افزار هلو رايگان استفاده كنيد. نتايج حاصل از آزمون فرضيههاي فرعي اول و دوم حاكي از آن است كه هموارسازي سود و اقلام تعهدي اختياري به عنوان معيار دستكاري سود، داراي رابطه معنادار و مثبت با نرخ مؤثر مالياتي است. نتايج حاصل از آزمون فرضيه فرعي چهارم حاكي از آن است كه كيفيت حسابرسي به عنوان معياري مستقيم از شفافيت گزارشگري مالي، داراي تأثير معنادار و منفي بر نرخ مؤثر مالياتي است. با توجه به تأثير مثبت و سازنده "دستورالعمل اجرايي افشاي اطلاعات شركتهاي ثبت شده نزد سازمان" در بهبود شفافيت گزارشگري مالي پيشنهاد ميشود كه قوانين، مقررات و دستورالعملهاي مشابهي مصوب شود. در يك معادله رگرسيون چند متغيره، چنانچه متغير وابسته تحت تأثير متغيرهاي مستقل و كنترلي قرار نداشته باشد، بايد تمامي ضرايب متغيرهاي مستقل و كنترلي در معادله، مساوي صفر باشد. همخطي وضعيتي است كه نشان ميدهد يك متغير مستقل تابعي خطي از ساير متغيرهاي مستقل است. ضريب و سطح معناداري آماره t مربوط به متغيرهاي كنترلي نيز بيانگر اين است كه اهرم مالي و شدت سرمايهگذاري در موجودي كالا داراي رابطه منفي و معنادار با نرخ مؤثر مالياتي است.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.