سه روش‌هاي ساده اي كه متخصصان براي تبليغ درب اتوماتيك شيشه اي استفاده مي‌كنند

اين درب ميتواند در انواع مختلفي طراحي شود اما مهمترين شكل آن، درب نفرروي لولايي است. بهترين مارك جك درب پاركينگ بستگي به نوع استفاده شما از درب دارد، براي مثال عواملي مانند باز و بسته شدن و ميزان تردد در طول روز، وزن درب نوع درب پاركينگ و عواملي از اين دست است كه انتخاب شما را شكل مي دهد. درب اتوماتيك مثلثي عملكردي مشابه به درب هاي كشويي دارد، اما داراي طراحي و ظاهري منحصربه فرد است. درب هاي جك دار (هيدروليكي، پنوماتيك و گيربكسي) كه در دسته درب اتوماتيك قرار دارد، با بهره گيري از سيستم هيدروليكي و الكترومكانيكي، با استفاده از يك ريموت دستي در مواقع لازم باز و بسته مي شوند. مهمترين شاخصه درب هاي سكشنال زير سقفي امنيت بالاي آن است. درب زير سقفي مصرف بسياري در پاركينگ ساختمانهاي هوشمند و مدرن امروزي دارند. به طور كلي ميتوان گفت درب اتوماتيك مثلثي براي انواع ورودي هاي زاويه دار و مدرن قابل پياده سازي است.

 

در دنياي مدرن ديگر جايي براي دربهاي پاركينگ قديمي و معمولي وجود ندارد. قيمت درب شيشه اي اتوماتيك امروزه به دليل دارا بودن مزاياي زياد خود توانسته جايگزين دربهاي قديمي شود به همين دليل امروزه از اين گونه درب به خاطر زيبايي و كارايي آن در ساختمانهاي پرتردد مانند ساختمانهاي اداري، تجاري و… بزرگترين مزيت اين درب ها اين است كه مي توان درب هاي معمولي و قديمي را تنها با نصب يك اپراتور، تبديل به درب برقي هوشمند نمود و در هزينه ها صرفه جويي كرد. زيرا صرف هزينه را براي آنها مقرون به صرفه خواهد كرد. از بين شركت هاي ايتاليايي توليدكننده درب اتوماتيك شيشه اي، برند درب اتوماتيك مارك لابل از كيفيت بالايي برخوردار است و طيف وسيعي از انواع درب هاي اتوماتيك شيشه اي را در سطوح بالايي از كيفيت و قدرت توليد مي كند كه در ايران از محبوبيت خاصي برخوردار است و بيشتر مناسب ساختمان هايي با تعداد تردد متوسط مي باشد.

https://zibadoor.com/

شركتهاي معتبر و برندهاي اصلي توليد كننده درب هاي اتوماتيك در جهان عموماً براي دربهاي لولايي يا جكهاي برقي جداولي را در كاتالوگ محصولات خود منتشر مي كنند تا همكاران نصاب درب برقي و يا مشتريان بتوانند با توجه به عرض لنگه و وزن لنگه درب، نوع جك برقي مناسب براي درب خود را انتخاب كنند. تامين كننده انرژي مورد نياز اين نوع درب نيروي موتور برقي كوچكي است كه در داخل جك اين نوع درب به كار برده ميشود. خرابي­هاي مداوم درب­ هاي اتومات براي همه ما خسته كننده و پرهزينه مي­باشد. براي انتخاب از ميان انواع درب هاي اتوماتيك شيشه اي بهتر است تا ابتدا با آن ها آشنا شويد. درب هاي اتوماتيك پاركينگ پشم شيشه اي و وينيلي، واحدهاي كامپوزيتي هستند كه از تركيب هسته فولاد در پشت لايه اي از پشم شيشه يا وينيل تشكيل شده اند. درب اتوماتيك مارك بارزانته نيز در ايران محبوبيت زيادي دارد و حتي از نام اين برند در توليد موتورهاي كركره هاي برقي نيز استفاده مي شود و در كشور ما نيز عرضه مي گردد. قيمت درب اتوماتيك شيشه اي به موارد زيادي بستگي دارد كه در ادامه به آنها اشاره خواهيم كرد.

 

ظاهر اين درب ها بسيار لاكچري بوده و استفاده از آن مي تواند به ساختمان شما تا حد زيادي اعتبار بخشد. دستاوردها در اين چارچوب نيز بسيار متفاوت است. اين مدل درها با ظاهري متفاوت يكي از زيباترين درب هاي اتوماتيك محسوب ميشود. درب اتوماتيك شيشه اي مثلثي كه به آن مدل زاويه دار نيز مي گويند. درب اتوماتيك تاشو را مي توان به گونه اي طراحي نمود كه فقط به يك جهت باز شود، براي مكانهايي با تردد بالا و نامحدود مناسب بوده و در عين حال داراي حركتي بسيار نرم، روان و بي صدا مي باشد. يكي از اين تغييرات بسيار مهم در اين زمينه ساخت و توليد جك درب ورودي مي باشد. درب شيشه اي اتوماتيك نيز حاصل همين تغييرات بوده است كه به صورت اتوماتيك در انواع مختلف امروزه توليد مي شود.قيمت درب اتوماتيك شيشه اي تحت تاثير عوامل متعددي است. حركت درب هاي تلسكوپي، درون يك ريل و به صورت افقي مي باشد. درب هاي اتوماتيك شيشه اي در صورت انتخاب درست محصول با توجه به وزن و ابعاد شيشه سكوريت و فريم ها بهترين انتخاب براي سهولت عبور و مرور افراد مي باشد. و همچنين محاسبه آن با توجه به عرض و ارتفاع و نوع كاربري (دستي،اتوماتيك) نوع فريم ( فريم آلومينيوم درب اتوماتيك و يا فريم آنادايز و فريم استيل ) ،كشور سازنده اپراتور درب اتوماتيك شيشه اي و ميزان تردد و همچنين لوازم جانبي از قبيل ( قفل و باتري درب اتوماتيك شيشه اي ، دستگاه كنترل ترد درب برقي شيشه اي ) عواملي هستند كه در تعيين قيمت درب اتوماتيك شيشه اي تاثير دارند.

https://zibadoor.com/product-intro/درب-شيشه-اي-اتوماتيك/


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.