چگونه مشكل ايجاد اكانت اسپاتيفاي را حل كنيم؟

Spotify يكي از بزرگترين سرويس هاي پخش موسيقي است كه محبوبيت آن در ايران به ميزان قابل توجهي افزايش يافته است.
از طرفي تحريم ها حتي براي علاقه مندان به موسيقي هم مشكل ايجاد كرد. يكي از جنبه هاي اين مشكلات عدم توانايي در ايجاد يك حساب كاربري Spotify است. خوشبختانه طرفداران و كاربران اسپاتيفاي بيكار ننشسته اند و با ارائه بستري براي خريد اكانت پريميوم اسپاتيفاي و ارائه راهكارهاي كاربردي، اين مشكلات را برطرف كرده اند.
اين مقاله ابتدا پيش نيازهاي ايجاد يك حساب كاربري Spotify را شرح مي دهد. در مرحله بعد، به سوالاتي كه ممكن است پس از ايجاد حساب كاربري داشته باشيد، خواهيم پرداخت.

مشكل ايجاد حساب كاربري Spotify:

بسياري از افراد هنگام تلاش براي باز كردن حساب كاربري و ثبت نام در اين سرويس با مشكلات يا خطاهاي پروكسي و خطاي زير مواجه مي شوند:

به نظر مي رسد از يك سرويس پروكسي استفاده مي كنيد. اين سرويس ها را غيرفعال كنيد و دوباره امتحان كنيد. براي راهنمايي بيشتر، با خدمات مشتري تماس بگيريد.

رفع مشكلات ثبت نام اكانت Spotify:

براي حل اين مشكل و خطا دو راه بسيار ساده وجود دارد كه به اختصار به هر كدام مي پردازيم.
با آزمايش متوجه شديم كه Spotify هيچ مشكلي با منشاء ايميل ندارد و شما به راحتي مي توانيد از ايميل خود در Spotify استفاده كنيد.

روش اول: تغيير آي پي با نرم افزارهاي ضد جنايي

يكي از ساده ترين و موثرترين كارها استفاده از ابزار تغيير IP معتبر و راحت است.
دسترسي را مي توان در Google Play يا App Store پيدا كرد. لطفاً توجه داشته باشيد كه بايد از نصب بسياري از نرم افزارهاي ناشناخته چيني خودداري كنيد زيرا آنها خطرناك هستند و Spotify نمي تواند چنين نرم افزارهايي را شناسايي كند و نمي تواند يك حساب كاربري ايجاد كند.

تاريخچه مرورگر، كوكي ها، رمزهاي عبور ذخيره شده و تمام داده هاي اضافي خود را پاك كنيد. اگر با مرورگر كروم وارد حساب Google خود شده ايد، از سيستم خارج شويد.
اگر رايانه مجهز به خدمات مكان يابي است، آن را خاموش كنيد.
طبق ويديوي زير نرم افزار ضد تحريم خود را روشن كرده و به سرور آمريكا متصل شويد. (اطلاعات بيشتر در ويديو)
وب سايت Spotify را در مرورگر خود باز كنيد. روي ثبت نام در گوشه سمت راست بالا كليك كنيد.
ايميل، رمز عبور دلخواه، نام كاربري و تاريخ تولد خود را وارد كنيد. سپس جنسيت خود را انتخاب كرده و دكمه سبز رنگ را فشار دهيد
تبريك مي‌گوييم، حساب Spotify شما با موفقيت ايجاد شد.

شما مي توانيد با نصب برنامه Spotify از وب سايت Spotify يا اپ استور دستگاه خود و استفاده از نسخه رايگان Spotify به اين سرويس متصل شويد.
اگر هنگام ورود به سيستم يا استفاده از آن با خطاي «اسپاتيفاي فقط مي‌تواند 14 روز در خارج از كشور استفاده شود» مواجه شديد (مشكل مكان Spotify)، براي رفع اين مشكل بايد حساب خود را از اينجا پريميوم كنيد.

روش دوم: درخواست ايجاد يك حساب كاربري Spotify از بازار مجوز

اگر زمان كافي براي ايجاد يك حساب كاربري Spotify نداريد، چرا آن را به حرفه اي ها واگذار نكنيد؟
مجموعه License Market با ارائه گزينه ايجاد يك حساب كاربري رايگان به شما اين مشكل را حل مي كند تا مجبور نباشيد با اين مشكل دست و پنجه نرم كنيد. ديدن صفحه ساخت اكانت Spotify و تبديل آن به Premium با قيمت بسيار مناسب خالي از لطف نيست. شايد اين راه بهتر و راحت تري براي شما باشد.

در اكانتي شاپ، كاربران و مشتريان با ارزشي كه حساب اسپاتيفاي ندارند و به دليل محدوديت‌هاي اسپاتيفاي نمي‌توانند آن را ايجاد كنند، مي‌توانند هنگام خريد حساب اسپاتيفاي ممتاز، وضعيت حساب «من حساب كاربري ندارم» را انتخاب كنند و بدون پرداخت هزينه پرداخت كنند. مبلغ اضافي پس از ثبت سفارش، شماره سفارش را به همراه آدرس ايميل مورد نياز براي ساخت اكانت به پشتيباني فني تلگرام ارسال كنيد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.