رابطه بين به روز رساني بزرگ گوگل در ماه مي 2022 (مه 2022) و خريد گزارش ها و لينك ها

به روز رساني مي 2022 براي الگوريتم هاي گوگل مدتي است كه منتشر شده است و بايد بگوييم كه نتايجي كه اكنون مي بينيم نتيجه همين به روز رساني است. اما معمولا بعد از هر آپديت اين سوالات پرسيده مي شود كه دليل اين آپديت چيست؟ آيا خريد رپورتاژ آگهي يا خريد بك لينك از Shownet باعث پايين يا بالا رفتن سايت شما شده است؟ يا محتوا در اين آپديت موثر است؟ هيچ كس به طور قطعي نمي داند، اما طبق تحليلي كه در وب سايت Nashant انجام شده است، ما نگاهي به توييت ها و اسناد موجود خواهيم انداخت تا درباره جزئيات اين به روز رساني پيچيده بيشتر بدانيم.
همانطور كه مي دانيد، به روز رساني هسته گوگل در 25 مي آغاز شد و در 9 ژوئن به پايان رسيد. همانطور كه مي دانيد، تغييرات مداوم در الگوريتم هاي اصلي گوگل براي بهبود نتايج جستجوي كاربران طراحي شده است. به روز رساني هاي اصلي سالانه مي تواند دو بار در سال يا هر شش ماه يكبار اتفاق بيفتد. به‌روزرساني Google Core نتايج جستجوي Google را تغيير مي‌دهد و به كاربران امكان دسترسي به محتواي ارزشمند را مي‌دهد.
در اينجا چيزي است كه گوگل در مورد به روز رساني مي 2022 مي گويد
اگر به روز رساني الگوريتم 2022 گوگل تفاوت مثبتي در رتبه سايت شما ايجاد كند، براي شما خوب است و كار درست را انجام داده ايد. اگر به‌روزرساني گوگل باعث شده است كه نتايج جستجوي Google را از دست بدهيد، بايد به بهبود محتواي سايت خود فكر كنيد. جان مولر همچنين در مورد به روز رساني مي 2022 گفت: در به روز رساني مي 2022، ما به بررسي ارتباط كلي سايت هستيم، نه جزئيات. با اين حال مهمترين چيز براي ما وضعيت بهينه سازي سايت است. اين نقل قول از جان مولر نشان مي دهد كه خريد گزارش يا لينك نمي تواند براي رشد يا كاهش شما موثر باشد. البته، افكت بك لينك هنوز وجود دارد، اما نه در اين آخرين آپديت!
گوگل بك لينك ها را در گزارش ها به روز مي كند و مي خرد
هنگام برنامه ريزي استراتژي سئوي خود پس از هر به روز رساني گوگل، بايد سعي كنيد به دنبال مسائل فني يا تغيير برچسب عنوان نباشيد. براي مواجهه با چنين تغييرات بزرگي در الگوريتم گوگل، بهتر است با اصلاح محتواي موجود، راه جديدي از سئو را آغاز كنيد. اگر به‌روزرساني معمولي در نظر گرفته مي‌شود، بايد كل استراتژي فعاليت محتواي خود را تغيير دهيد.
پيامدهاي توليد محتواي رباتيك در به‌روزرساني مي 2022 چيست؟
به‌روزرساني‌هاي بزرگ Google هميشه بر نتايج رتبه‌بندي تأثير مي‌گذارد، اما اين تغييرات ممكن است براي برخي كوچك و براي برخي ديگر بزرگ باشد.
ابتدا مطمئن شويد كه درك واضحي از محتواي توليد شده توسط هوش مصنوعي يا محتواي توليد شده توسط ماشين داريد، زيرا محتواي توليد شده توسط هوش مصنوعي ممكن است پس از اين به‌روزرساني تغيير كند. اين يكي از دلايلي است كه ابزارهاي بازنويسي متن نشونت (https://neshoonet.ir/rewriter/) بهترين مكانيسم را ارائه كرده است. توضيحات لازم براي استفاده بهينه از اين ابزار نيز در اختيار كاربران قرار گرفته است. اين ابزار همچنين به محتواي دستگاه كمك مي كند تا محتواي باكيفيت براي گوگل در نظر گرفته شود. پس زياد نگران نباش فقط به نكات مطرح شده توسط وبسايت https://neshoonet.ir توجه كنيد.
برعكس برخي مي گويند تمام مطالب سايت جعلي است. با به روز رساني مي 2022، اين سايت بهتر از رقبا است. البته، شواهد زيادي وجود دارد كه نشان مي‌دهد به‌روزرساني‌هاي اصلي گوگل بر محتواي مبتني بر هوش مصنوعي تأثير مي‌گذارد، اما اين بدان معنا نيست كه محتواي مبتني بر هوش مصنوعي در سايت نامناسب است. ايجاد محتواي ماشين قبل از اينكه بتوانيد آن را از حالت ماشين حذف كنيد به اقدامات خاصي نياز دارد.
موضع گوگل در مورد توليد محتواي ميزبان چيست؟
گوگل ادعا كرده است كه محتواي توليد شده مصنوعي خط مشي دستكاري نتايج جستجوي ما را نقض مي كند. به عبارت ديگر، اين روش محتوايي را توليد نمي كند كه كاربر بتواند آن را جستجو كند و از تعدادي تكنيك براي فريب الگوريتم هاي گوگل براي توليد محتوايي كه نتايج جستجو و رتبه بندي را تغيير مي دهد استفاده مي كند. گوگل مي خواهد بگويد هر چقدر كه بخواهيد مي توانيد با استفاده از هوش مصنوعي محتواي ماشيني توليد كنيد، اما هدف شما نبايد رتبه بندي آن محتوا باشد. به نظر ما كاملا منطقي است. اگر بخواهيم منصفانه به اين موضوع نگاه كنيم، محتوا بايد براي كاربر باشد. اما نكته جالب اين است كه با هوش مصنوعي مي توانيد به راحتي براي كاربر محتوا بنويسيد. نتايج يك مطالعه اخير بر روي محتواي ايجاد شده مصنوعي نشان مي دهد كه اگر مبناي توليد هوش مصنوعي مبتني بر محتوايي با استفاده آسان باشد كه نيازهاي كاربران را برآورده كند، آنگاه قوانين گوگل را نقض نمي كند. به هر حال، محتواي توليد شده توسط هوش مصنوعي مي تواند مكمل محتواي انساني و بهبود كيفيت باشد. مهم اين است كه چگونه و با چه كيفيتي خلق مي شوند!
پس مي توانيم نتيجه بگيريم كه اين آپديت احتمالا ربطي به خريد بك لينك يا گزارش ندارد و در صورت خرابي بايد محتواي سايت خود را بررسي كنيد. اگر فكر مي كنيد محتواي شما كيفيت بالايي دارد و حتي بك لينك هايي كه دريافت مي كنيد كيفيت بالايي دارند، اما هنوز رتبه شما افت كرده است، تيم وب سايت شما مي تواند سايت شما را بررسي كرده و راه حل هاي لازم را براي بازگرداندن شانس شما ارائه دهد. براي رتبه قبلي بنابراين بيشتر اگر مايل به استفاده از مشاوره سئو نشونت هستيد به https://neshoonet.ir/market/seo-consulting مراجعه كنيد يا با شماره هاي 09114934623 و 01391012617 تماس بگيريد.

 

رابطه بين به روز رساني بزرگ گوگل در ماه مي 2022 (مه 2022) و خريد گزارش ها و لينك ها

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.