مي 2022 (مه 2022) پيوند بين به‌روزرساني اصلي Google و گزارش‌ها و پيوندهاي خريد

به‌روزرساني ماه مه 2022 براي الگوريتم‌هاي گوگل مدت زيادي است كه در راه است و نتايجي كه اكنون مي‌بينيم ثمره همين به‌روزرساني است. اما معمولا پس از هر به روز رساني اين سوالات پرسيده مي شود. دليل اين آپديت چيست؟ آيا خريد يك گزارش تبليغاتي Shownet يا پيوند رديابي باعث پايين آمدن يا بالا رفتن سايت مي شود؟ يا محتواي اين آپديت موثر است؟ هيچ كس به طور قطع نمي داند، اما بر اساس تجزيه و تحليل وب سايت Nashont; براي اطلاعات بيشتر درباره اين به‌روزرساني چالش‌برانگيز، توييت‌ها و اسناد موجود را بررسي مي‌كنيم.
همانطور كه مي دانيد Google Core Update از 25 مي آغاز شد و در 9 ژوئن به پايان رسيد. همانطور كه مي دانيد، تغييرات مداوم در الگوريتم اصلي گوگل براي بهبود نتايج جستجوي كاربران طراحي شده است. به روز رساني هاي مهم سالانه مي تواند دو بار در سال يا هر شش ماه يكبار اتفاق بيفتد. به‌روزرساني‌هاي Google Core نتايج جستجوي Google را تغيير مي‌دهند و به كاربران امكان دسترسي به محتواي ارزشمند را مي‌دهند.
در اينجا چيزي است كه گوگل در مورد به روز رساني مي 2022 مي گويد
اگر به‌روزرساني الگوريتم 2022 گوگل تغيير مثبتي در رتبه‌بندي وب‌سايت شما ايجاد كرد، براي شما خوب است و كاري را درست انجام داده‌ايد. اگر به روز رساني گوگل باعث از دست دادن نتايج جستجوي گوگل شما شده است، بايد محتواي وب سايت خود را بهينه سازي كنيد. جان مولر همچنين درباره به‌روزرساني مي 2022 گفت: در به‌روزرساني مي 2022، ما به دنبال سازگاري كلي وب‌سايت هستيم، نه جزئيات. با اين حال، آنچه براي ما اهميت دارد، عملكرد كلي سايت است. اين جمله جان مولر نشان مي دهد كه صرف خريد گزارش يا بك لينك كمكي به رشد يا سقوط شما نمي كند. البته افكت بك لينك هنوز وجود دارد، اما نه در اين آخرين آپديت!
گوگل بك لينك ها را در گزارش ها به روز مي كند و مي خرد
هنگام برنامه ريزي استراتژي سئو پس از هر به روز رساني گوگل، بايد سعي كنيد به دنبال مسائل فني نباشيد يا تگ عنوان خود را تغيير ندهيد. براي مقابله با چنين تغيير بزرگي در الگوريتم هاي گوگل، بهتر است با تغيير دادن محتواي موجود، رويكرد جديدي را براي سئو شروع كنيد. اگر به‌روزرساني كلي را در نظر داريد، به اين معني است كه بايد استراتژي كلي محتواي خود را تغيير دهيد.
تأثير ايجاد محتواي ربات در به‌روزرساني مي 2022 چيست؟
بزرگ‌ترين به‌روزرساني‌هاي گوگل هميشه بر نتايج رتبه‌بندي تأثير مي‌گذارند، با اين حال، اين تغييرات مي‌تواند براي برخي كوچك و براي برخي ديگر بزرگ باشد.
محتواي توليد شده توسط هوش مصنوعي پس از اين به‌روزرساني ممكن است تغيير كند، بنابراين ابتدا مطمئن شويد كه محتواي توليد شده توسط هوش مصنوعي يا توليد شده توسط ماشين چيست. يكي از دلايلي كه ابزار بازنويسي متن نشونت (https://neshoonet.ir/rewriter/) بهترين مكانيسم ممكن را دارد همين است. همچنين دستورالعمل هاي لازم براي استفاده حداكثري از اين ابزار به كاربران ارائه مي شود. اين ابزار تضمين مي كند كه حتي محتواي ماشيني نيز توسط گوگل محتواي باكيفيت در نظر گرفته شود. پس زياد نگران اين موضوع نباشيد. به نكته اي كه در وب سايت https://neshoonet.ir مشخص شده است توجه كنيد.
در مقابل، شخصي گفت كه حتي با وجود اينكه تمام محتواي سايت او غيرقانوني است، با به‌روزرساني‌هاي مي 2022، سايت او رتبه بهتري نسبت به رقبا كسب كرد. بله، شواهد زيادي وجود دارد كه نشان مي‌دهد به‌روزرساني‌هاي بزرگ گوگل بر محتواي مبتني بر هوش مصنوعي تأثير گذاشته است، اما اين بدان معنا نيست كه محتواي مبتني بر هوش مصنوعي براي سايت خوب نيست. در عوض، همانطور كه قبلا توضيح داده شد، ايجاد محتواي مكانيكي نيازمند يك سري مراحل است كه قبل از اينكه بتوانيد آن را از حالت مكانيكي حذف كنيد، بايد دنبال شود.
نظر گوگل در مورد توليد محتواي دستگاه چيست؟
Google اعلام كرده است كه محتواي توليد شده به طور مصنوعي خط‌مشي‌هاي ما را براي مديريت نتايج جستجو نقض مي‌كند. به عبارت ديگر، اين روش محتوايي را براي جستجوي كاربر ايجاد نمي كند و از چندين تكنيك براي فريب الگوريتم هاي گوگل براي ايجاد محتوايي استفاده مي كند كه نتايج جستجو و رتبه بندي را تغيير مي دهد. گوگل دوست دارد بگويد كه شما مي توانيد محتوا را با كمك هوش مصنوعي هر چقدر كه مي خواهيد ماشين سازي كنيد، اما رتبه بندي آن محتوا نبايد هدف شما باشد. به نظر ما اين كاملا منطقي است. اگر بخواهيم منصفانه به اين موضوع نگاه كنيم، محتوا بايد براي كاربر باشد. اما نكته جالب اين است كه با هوش مصنوعي به راحتي مي توانيد براي كاربر محتوا بنويسيد. نتايج يك مطالعه اخير بر روي محتواي توليد شده به صورت مصنوعي نشان مي دهد كه اگر اساس توليد محتواي هوش مصنوعي مبتني بر محتوايي با كاربري آسان باشد كه نيازهاي كاربران را برآورده كند، با قوانين گوگل منافاتي ندارد. با انجام اين كار، محتواي توليد شده توسط هوش مصنوعي مي تواند مكمل محتواي انساني و بهبود كيفيت باشد. نحوه ساخت و كيفيت آنها مهم است!
پس مي توانيم نتيجه بگيريم كه اين آپديت احتمالا ربطي به خريد بك لينك يا گزارش گيري ندارد و اگر با افت مواجه هستيد بايد سايت خود را از نظر محتوا بررسي كنيد. اگر احساس مي كنيد كه محتواي شما از كيفيت بالايي برخوردار است و حتي بك لينك هايي كه دريافت كرده ايد كيفيت بالايي دارند، اما در رتبه بندي شما افت كرده ايد، تيم وب سايت شما مي تواند سايت شما را بررسي كرده و راه حل هاي لازم را به شما بدهد تا به شما فرصت بازگشت به سايت را بدهد. رتبه قبلي شما .be more در صورت تمايل به استفاده از مشاوره سئو نشونت به آدرس https://neshoonet.ir/market/seo-consulting مراجعه كنيد يا با شماره هاي 09114934623 و 01391012617 تماس بگيريد.

مي 2022 (مه 2022) پيوند بين به‌روزرساني اصلي Google و گزارش‌ها و پيوندهاي خريد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.