خريد لوازم تحرير مدرسه از فروشگاه pinsil.ir


چرا كـه بر خلاف انچه شنيده ايم، هر كفش مارك داري استاندارد نيست. محروميت تحصيلي اين كودكان به يكي از معظلات بزرگ جامعهي ما تبديل شده است كه نتيجهي آن احتمال آلوده شدن اين كودكان به كارهاي خلاف و همچنين تبديل شدن اين كودكان به كودكان كار و كار كردن آنها در محيطهاي نامناسب است. همچنين لوازم التحرير ايراني از كيفيت مطلوب و بالايي برخوردار است و براي نيازهاي مشتري پاسخگو است. كرونا به عنوان يك برند ايراني ارزان و با كيفيت شناخته شده است كه محصولاتي نظير ماژيك وايت برد، جوهر يدك ماژيك، خط كش، ست ابزار ترسيم، پرگار، خودكار رنگي، غلط گير، تراش و پاك كن را توليد كرده و در سال هاي اخير نيز كاغذ A4 با نام اين برند نيز در بازار به فروش مي رسد. دفترها در انواع بيخط، خط ممتد، شطرنجي، نقطهچين و موارد ديگر وجود دارند. حتي اگر مداد در طي سال تمام شده و مداد ديگر جاي گزين شود. در ابتدا مانند بسياري از كارگاههاي توليد مداد آلماني، به دليل فراواني گرافيتي و خاك رس در آن منطقه تنها توليد خانواده شوان هم مداد بود، اما رفته رفته با پيشرفت تكنولوژي و برحسب نياز بازار محصولاتي مانند خودكار، ماژيكهاي هاي لايت، مداد رنگي و چند عنوان ديگر هم به توليدات اين كمپاني اضافه شد.

 
برند ليرا lyra يه برند درجه يك در توليد لوازم تحريره كه استاندارد اروپايي و آلماني رو داره و ميتونه مثال خوبي براي اثبات كيفيت مداد مشكي در لوازم تحرير باشه. نوك مداد رنگي هاي ليرا در تمامي مدل ها داراي مقاومت بالا در برابر فشاره كه باعث ميشه زود نشكنه كيفيت رنگ آميزيو پايين نياره. بازهم در اينجا بايد اول نياز فرزندتون رو ببينيد هم در طرح رنگ و هم در مدل . كيفيت اين دسته از محصولات تقريبا شرايط يكساني رو داره و بيشترين تفاوت در اينه كه بعضي از برند ها همه اين لوازم مثل گونيا، پرگار، نقاله رو يكجا و در يك جعبه عرضه مي كنن كه ما هم پيشنهاد مي كنيم ازين دسته از برندها استفاده بشه چرا كه هم مقرون به صرفه هست و هم فرزندتون همه نيازش رو يكجا كنارهم خواهد داشت. موضوع دوم جنس برگه ها و طراحي ظاهري دفتر شديدا به علاقه مند كردن فرزندتون به درس تاثير داره و ميتونه خاطره خوبي از سال تحصيلي براي فرزندتون به ارمغان بياره (https://pinsil.ir).

 
خريد لوازم تحرير مدرسه يكي از جالب ترين كارها براي دانش آموز و همچنين والدين است. همچنين دقت كنيد بندهاي شانهاي آن پهن باشد، بند سينهاي و كمري داشته باشد ودر قسمتهاي مختلف آن از اسفنج استفاده شده باشد.بندهاي كوله پشتي نيز بايد متقارن «يكي شل و ديگري سفت نباشد» و بـه گونه اي تنظيم شوند كـه هنگام حركت، كوله پشتي روي شانه، پشت و كمر جا بـه جا نشود. با اين مداد ميتوانيد رنگها را به صورت لايهاي روي هم بكشيد و تركيبي زيبا فراهم شود. چرا كـه اين كولهها وزن بيشتري نسبت بـه كولههاي عادي دارند و همچنين چرخ و اسكلت مخصوص دسته درصورت قرار گرفتن روي شانهها، بـه پشت و كمر آسيب وارد مي كند. همچنين ميتوان با شركت در كمپينهاي لوازم التحرير خيريههاي مختلف، علاوه بر خريد بستههاي لوازم التحرير براي كودكان محروم از تحصيل، كمكهاي نقدي خود را هم اهدا كنيد. همچنين كودكان از آنجايي كه بازيگوش هستند و ممكن است مدام وسايلشان از دستشان بيفتد، مهم است كه جنس جامدادي كه خريداري ميكنيد محكم و مقاوم باشد. به گزارش گروه فرهنگي خبرگزاري دانشجو، با نزديك شدن به زمان شروع مدارس و در آستانه مهرماه، دغدغه اصلي اكثر والدين تهيه يك ليست كامل براي خريد لوازم تحرير و ملزومات شروع سال تحصيلي جديد دانشآموزان است، ليست لوازم تحرير دبستان بسته به سالها و پايههاي تحصيلي، دختر يا پسر بودن ومقدار بودجه متفاوت است، به طور مثال دخترها براي خريد لوازمالتحرير به ظريف بودن و داشتن رنگهاي فانتزي، عروسكي بودن لوازم بيشتر دقت ميكنند ولي براي اغلب پسرها اين موارد اولويت ندارند و اول به نوع جنس و دوام بيشتر بعد به شكل و رنگ فكر ميكنند، در اين مقاله يك ليست لوازم تحرير مورد نياز دبستانيها را به شما ارائه ميدهيم تا بدانيد چه اقلامي را تهيه كنيد هم مناسب و به صرفه باشد و در آخر بايد بگوييم كه اين لوازم را به صورت آنلاين ميتوانيد در فروشگاهاي اينترنتي از جمله گاج ماركت خريداري كنيد و ما پيشنهاد ميكنيم كه از نوشت افزار ايراني هم ديدن كنيد.

 

DM_20220325160727_001


خريد به صورت اينترنتي و مجازي مزيت هاي زياد و منحصر به فردي دارد كه از آن جمله مي توان به سهولت و سرعت در انجام كار، بهره مندي از منبعي كامل با داشتن ليست كاملي از لوازم تحرير، جلوگيري از اتلاف وقت، هزينه هاي مقرون به صرفه و… براي مثال اين را در نظر بگيريد كه برگهها و خطكشيهاي دفتر، استاندارد و مداد مشكي مورد استفاده، مرغوب باشد. مقاومت در برابر آب و نور خورشيد از ويژگيهاي اين مداد رنگي است. تو بازار تراشهاي زيادي وجود داره با شكل ها و رنگ هاي مختلف , از تراش هاي روميزي گرفته تا تراش هاي دو قلو و حتي 3قلو. مهمترين نكته در تراش ها بودن يك مخزن هست كه خاكسترهاي مداد رو يكجا جمع كنه و باعث راحتي دانش آموز شه. مهم ترين نكته مقاومت پوشه هست كه به راحتي پاره نشود. يكي ديگه از مهمترين وسيله در لوازم تحرير بودن جامدادي هست كه تنوع خيلي زيادي داره هم در مدل هم رنگ و هم حتي در جنس . آبرنگ وسيله اي هست كه شايد واسه همه مقاطع تحصيلي كاربردي نباشه اما براي مقاطع اوليه ابتدايي مورد نياز خواهد بود. مداد شمعي هم مثل آبرنگ شايد در تمامي مقاطع مورد استفاده نباشه اما در مقاطع اوليه تحصيل نياز خواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.