برند هاي مطرح كارواش صنعتي

يعني نميتوان آب با دماي بيشتر از 60 درجه را به پمپ كارواش 60 بار برتوليني دبي 141 متصل نمود.انداز ورودي پمپ 5.33 سانتي متر و خروجي آن 10.933 سانتي متر است. قطر ميل لنگ، نوع روغن، مقدار روغن مورد نياز، وزن پمپ كارواش 60 بار برتوليني با دبي 201 ليتر مانند واترجت 60 بار با دبي 141 ليتر است. جهت روغن كاري و روانكاري واترجت صنعتي 60 بار بايد از روغن با درجه 30SAE استفاده كرد همچنين مقدار روغن مناسب براي تعويض روغن 2.8 ليتر مي باشد. قطر ميل لنگ آن 24 ميليمتر بوده و حداكثر روغن مورد نياز آن 0.5 ليتر مي باشد. لازم به ذكر است كه هر نوار قطره اي نياز به درپوش دارد. آبياري يكنواخت لازم است. از آنجايي كه پمپ آب را با قدرت مكش بالا به دستگاه وارد ميكند ممكن است در آب ورودي باعث شود كه حباب هوا بوجود بيايد به مرور اين حباب ها يك فضاي خلاء در محل تغذيه آب دستگاه ايجاد ميكنند و باعث از كار افتادن دستگاه ميشوند. فقط كافيست در زمان ثبت نام ايميل معتبر خودتان را وارد كنيد و يك كد فعال سازي برايتان ارسال خواهد شد، سپس با وارد كردن اين كد در برنامه مي توانيد از امكانات بيشمار آن استفاده كنيد.

قيمت كارواش صنعتي سه فاز صنعتي به طور معمول با مواد شيميايي بنام presoaks كه از طريق قوسهاي مخصوص استفاده مي شود ، تميز كردن را آغاز مي كند. زمينه و هدف : يكي از معضلات اصلي بهداشتي و زيستمحيطي صنايع معدني انتشار غبار در حين فعاليتهاي شكستن، سرند كردن و انتقال مواد ميباشد. در دستگاه مه پاش باغي از شيلنگ هاي فشار قوي هيدروليكي سيم داري استفاده مي شود كه داراي قابليت تحمل فشار 200 الي 250 بار بوده و به همراه اتصالات كونيك دار فشار قوي كه به صورت پرس شده بر روي شيلنگ ها مي باشند. در ادامه اين مطلب همراه ما باشيد تا با سيستم مه پاش مرغداري به عنوان يكي از اين تجهيزات آسايشي طيور آشنا شويد و اگر چنانچه قصد راه اندازي مجموعه مرغداري را از قبل در ذهن مي پرورانديد، چشم انداز واضح تري از نوع محيطي كه مي بايست در اختيار داشته باشيد برايتان مجسم شود. ¨ در صورتي كه از دستگاه مه پاش مرغداري در سالن هاي پرورش مرغ استفاده نكنيم، خشكي هوا باعث افزايش شديد دما در فصل گرما خواهد شد.

بيشتر تماس هاي دريافتي ما اين است كه كدام برند از همه بهتر مي باشد و …: براي جواب به اين سوال بايد گفت كه از لحاظ كيفيت پمپ هاي موجود در بازار داراي كيفيت مناسبي مي باشند كه در اين ميان بهترين آن براي كارواش پمپ اينتر ايتاليا مي باشد به خاطر كيفيت ساخت بالا و طول عمر مفيد – شرايط تعمير و نگهداري پمپ (جسه پمپ بزرگتر مي باشد و به راحتي پمپ قابل تعمير و نگهداري مي باشد).
در حال حاضر يكي از پرفروش ترين و كارآمدترين تجهيزات در صنايع مختلف در جهت رفع آلودگي ها و جرم از روي سطوح و اجسام كارواش صنعتي است. پمپ كارواش برتوليني اين دستگاه كه در ابعاد و مدل هاي متنوعي طراحي و ساخته مي شود يكي از قوي ترين لوازم كارواش صنعتي است كه با برخورداري از ميزان فشار بالاي آب، موجبات حذف و از بين رفتن كامل كثيفي ها در اماكن مختلف را فراهم مي آورد.

https://abniro.com/car-wash-pump/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B4-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/
شكي نيست كه حضور آلاينده و كثيفي هاي مختلف در يك محيط نه تنها كاهش راندمان كاري كاركنان و عملكرد تجهيزات و دستگاه ها را به دنبال دارد بلكه موجب پايين آمدن كيفيت و جلوه هاي بصري نيز مي گردد. به طبع چنين رويه اي زمينه را براي مختل نمودن پروسه توليد و پايين آوردن كيفيت محصولات و خدمات را فراهم مي آورد. از اين رو انجام عمليات كاربردي مربوط به نظافت به منظور از بين بردن آلودگي هاي مختلف و ارتقا كيفيت زندگي در يك محيط، امري مهم و اجتناب ناپذير است. پمپ كارواش صنعتي با بهره مندي از برنامه تجهيزات صنعتي نقش بسيار مهمي را در حذف چنين مشكلاتي ايفا مي كند. از طرفي هم باعث افزايش عمر مفيد دستگاه ها و تجهيزات نيز مي شود. ما در اين بخش از مطلب خود قصد داريم تا همه آنچه كه مربوط به انواع كارواش صنعتي و كاركرد هر كدام از آن ها است را در اختيارتان قرار دهيم. پس با ما همراه باشيد.

طول عمر سيستم آبياري اتوماتيك از فصل بهار شروع و تا اواسط پاييز ادامه دارد. در جدول زير ميتوانيد اطلاعات مفيدي را در رابطه با دينگروه از مه پاش ها مشاهده كنيد. اين مطالعه باهدف طراحي، اجرا و ارزيابي سامانه تهويه موضعي و تلفيق آن با سامانه مه پاش جهت كاهش انتشار ذرات هوابرد به همراه تحليل اقتصادي در واحد سنگشكن يك شركت معدني اجرا شد. همچنين بازده سامانه مرطوبسازي، تهويه صنعتي و تلفيقي در كاهش ميزان مواجهه با ذرات قابل استنشاق 54، 73 و 88 درصد حاصل شد. براي سفارش و خريد انواع سيستم گرمايشي با كارشناسان رهپويان جبهه سبز تماس حاصل فرماييد. در مورد لولهها و دريچه متصل به تايمر آبياري با باتري و الكتريكي حواستان باشد كه از چسب آببندي لوله استفاده نكنيد كه در صورت آسيب به تايمر گارانتي پشتيباني نخواهد كرد. منبع تامين انرژي اين دو تايمر دو عدد باتري AA مي باشد. در صورتي كه به برق شهري دسترسي داريد تايمر الكتريكي انتخاب مناسبي خواهد بود.

توجه داشته باشيد قيمت كارواش صنعتي با توجه به كارايي بالا و بهره وري اقتصادي مقرون به صرفه خواهد بود. سيستم هاي آبياري هوشمند از سنسورهاي داده هاي زمان واقعي يا تاريخي براي اطلاع از روال آبياري و اصلاح برنامه آبياري براي بهبود كارايي استفاده مي كند. فقط يك نابغه مي تواند ويرايش را ساده كند. وجود رطوبت بالا به خودي خود يك مشكل است كه بايد سطح آن كنترل شود. شركت برتوليني ايتاليا دو نوع دبي براي پمپ كارواش 60 بار برتوليني عرضه كرده است. از پمپ صنعتي برتوليني كارواش براي شستشوي سطوح و خودرو در مكانهايي كه دسترسي به برق 3 فاز ندارند، استفاده ميشود.اين پمپ بايد با الكتورموتور تك فاز 3 اسب بخار كوپل شود، كه كارواكس اين كار را با بهترين الكتروموتو حال حاضر يعني "موتوژن" انجام داده است.پمپ كارواش صنعتي برتوليني هم مانند كوپل پمپ Comet ايتاليا، بر روي شاسي ثابت يا متحرك به همراه شيرفشار شكن، 10 متر شيلنگ فشار قوي و گان و نازل ابصورت كاملا آماده به كار ارائه ميگردد.قدرت فشار خروجي اين پمپ 100 بار و حداكثر آب دهي آن 11 ليتر بر دقيقه است. طيف گسترده تجهيزات جانبي ارائه شده همراه با دستگاه هاي واترجت صنعتي همانند نازل هاي سوزني، كاردكي، برس چرخان و لنسهاي انحنا دار امكان شستشوي موثر و باكيفيت تمامي بخش هاي خارجي خودرو را فراهم مي نمايند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.